AD

اصطلاحات استریم پابجی موبایل که بازیکن ها باید بلد باشند

0 6,491

بازی پابجی موبایل در سراسر جهان طرفدار های زیادی دارد همین موضوع باعث شده است تا اصطلاحات پابجی موبایل کاربرد زیادی در میان بازیکن ها پیدا کنند و حتی در دنیای واقعی استفاده شوند. اگر شما یک مبتدی باشید ممکن است که معنی آن ها را نفهمید، ما در این ما در این مقاله از سایت ایموجو معنی اصطلاحاتی را که پر کاربرد است به شما آموزش خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید: تازه ترین و جدیدترین اخبار فصل ۹ بازی کال آف دیوتی

اصطلاحات پابجی موبایل که در استریم های قوی (Pro Stream) استفاده می شود

ما در این پست تصمیم داریم چند مورد از اصطلاحات پابجی موبایل را که شما برای دیدن استریم ها باید بلد باشید را به شما آموزش دهیم. اگر شما در بازی پابجی موبایل مبتدی باشید این اصطلاح های PUBG Mobile برای شما عجیب و غریب خواهد بود. برای همین شما باید اصطلاحات استریم پابجی موبایل را یاد بگیرید تا بتوانید سریع از این عبارت ها استفاده کنید، شش مورد از این اصطلاحات در زیر آمده است.

پابجی موبایل یکی از بازی های پر طرفدار در هند شده است، البته این بازی مختص هند نیست و دارای طرفدار های زیادی در مکان ها دیگر جهان است. به همین دلیل بسیاری از موارد موجود در بازی پابجی موبایل موفق به فراتر رفتن از بازی شده و وارد دایره لغت جامعه گردیده است. همان طور که گفتم در این مقاله ۶ مورد از  اصطلاحات پابجی موبایل که شما ممکن است آن ها را بشنوید، ذکر کرده ایم.

اصطلاحات پابجی موبایل: Boom Bam

اولین مورد از اصطلاحات استریم پابجی موبایل Boom Bam می باشد که بازیکن های حرفه ای و استریمر ها برای این که نشان دهند اتفاق هیجان انگیزی در بازی افتاده است، استفاده می کنند. اخیرا مردم از این اصطلاح پابجی موبایل در همه جا استفاده می کنند، از گیم پلی بازی گرفته تا در مسابقات اصلی، حتی به زندگی واقعی آن ها نیز راه پیدا کرده است. وقتی یک چیزی جالب باشد، بازیکن های پابجی موبایل به آن جذاب یا Boom Bam می گویند.

اصطلاحات پابجی موبایل: Boom Bam

اصطلاحات TPP: PUBG Mobile

دومین اصطلاح پابجی موبایل TPP می باشد که مخفف Third Person Perspective به معنی دید سوم شخص می باشد. این حالت پر طرفدارترین حالت پابجی موبایل می باشد. این حالت با حالتی که بازیکن ها به صورت معمولی بازی می کنند فرق دارد. حالت سوم شخص مزیت های خیلی بیشتری نسبت به حالت اول شخص دارد یکی از آن ها این می باشد که شما بدون این که خود را در معرض دید قرار دهید می توانید گوشه ها و اطراف های دیوار ها را بگردید. وقتی کسی به شما می گوید TTP یعنی به شما پیشنهاد انجام این ترفند را می دهد.

اصطلاحات پابجی موبایل: NT

سومین مورد از اصطلاح های PUBG Mobile که ممکن است شما بشنوید، NT به معنی سعی خوب است. این اصطلاح پابجی موبایل معمولا برای تشویق بازیکن هایی انجام می شود که در بازی تلاش خوبی کرده اند اما در نهایت شکست خورده اند. البته گاهی اوقات برای مسخره کردن افراد نیز مورد استفاده قرار می گیرد، زمانی که استفاده شود می توانید متوجه شوید تمسخر یا تشویق است.

اصطلاحات پابجی موبایل: NT

اصطلاحات OP :PUBG Mobile

چهارمین مورد از اصطلاحات استریم پابجی موبایل OP می باشد که مخفف Overpowered است. این اصطلاح پابجی موبایل زمانی استفاده می شود که می خواهید بگویید یک چیز یا یک شخص از حالت عادی قوی تر است. وقتی که در مورد آیتم ها یا ساز و کار های بازی صحبت می کنید، یعنی این که آن خیلی قوی تر از بقیه چیز ها می باشد.

اصطلاحات پابجی موبایل: ADS

پنجمین مورد از اصطلاحات پابجی موبایل ADS مخفف Aim Down Side می باشد. وقتی کسی از شما بخواهد که این کار را انجام دهید، به این معنی است که باید اسکوپ خود را فعال کنید و آماده تیر اندازی شوید.

اصطلاحات پابجی موبایل: ADS

اصطلاحات Prefire: PUBG Mobile

این اصطلاح پابجی موبایل زمانی استفاده می شود که شما قبل از دیدن دشمن ها بخواهید شروع به تیر اندازی کنید که این برای کشف کردن مکانی می باشد که آن ها مخفی شده اند. این کار معمولا برای خالی کردن اتاق ها می باشد.

امیدواریم که این مقاله نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای آموزش ها و ترفندهای بیشتر بازی پابجی موبایل می توانید به بخش ترفند بازی در سایت ایموجو مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.