AD

با بهترین بازی‌ های ترسناک اندروید آشنا شوید

بازی ترسناک اندروید
4 598

امروزه شاهد افزایش روزافزون تعداد بازی‌های مختلف موبایل هستیم و این صنعت طرفداران بی‌شماری در سراسر جهان دارد. بازی‌های ترسناک نیز در دسته تم‌های پرطرفدار صنعت بازی قرار می‌گیرد که روز به روز به تنوع آن افزوده می‌شود. در این مقاله به تعدادی بازی ترسناک اندروید پرداختیم که هواداران بسیاری دارند و مخاطب را به‌راحتی با خود همراه می‌کنند. در این مطلب از سری مقالات نقد و بررسی گیم سایت ایموجو با ما همراه باشید.

بازی Detention

بازی یتیم‌خانه داستان ترسناکی دارد که حتی روی کاغذ نیز دلهره‌آور است. روایتی از حکومت‌نظامی کشور تایوان در سال 1960 که دو دانش‌آموز برای کشف حقیقت به یتیم‌خانه‌ای قدیمی می‌روند. این بازی باتکیه‌بر فرهنگ و افسانه‌های کشور تایوان، داستان عجیب و ترسناکی را برای مخاطب تعریف می‌کند. طراحی ارواح و موجودات ترسناک در این بازی فوق‌العاده است و موسیقی بازی که تلفیقی از ساز آسیایی و راک به شمار می‌آید، دلهره‌آور بودن بازی را برایتان دوچندان خواهد کرد.

در این بازی ترسناک اندروید کنترل دانش‌آموزان برعهده شماست و باید با دنبال‌کردن سرنخ‌ها و اطلاعاتی که به دست می‌آورید، راهی برای خروج از این یتیم‌خانه که اکنون در آنجا حبس شده‌اید پیدا کنید. این بازی را که با فضاسازی شرقی خود که ترس بسیاری را به مخاطب القا می‌کند، می‌توان یکی از بهترین بازی‌های ترسناک اندروید دانست. بازی Detention توسط استودیو Red Candle Games و با قیمت 4 دلار عرضه شده که برای افراد بالای 16 سال مناسب است.

بازی Five Night at Freddy’s (Series)

بازی پنج شب با فردی که یکی از سری بازی‌های ترسناک و هیجان‌انگیز اندروید است، در هر قسمت به شخصیت‌های جدید و مکان‌های جدیدی می‌پردازد. شما در این بازی در نقش یک کاراکتری قرار می‌گیرید که باید تلاش کنید تا از خطر حملات عروسک‌های شیطانی در امان بمانید. این بازی را می‌توان یک نمونه فوق‌العاده در صنعت بازی‌‌های ویدئویی دانست و بسیاری به دلیل طراحی جذاب، از آن به‌عنوان ترسناک‌ترین بازی اندروید نام می‌برند.

در این بازی نقشه‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بتوانید موقعیت ربات‌های عروسکی را شناسایی کنید و به دفاع از خودتان بپردازید. در نسخه‌های پیشین این بازی شما با یک بازیکن واقعی روبرو نبودید اما در آخرین نسخه از این بازی شما می‌توانید به‌صورت آنلاین به رقابت با دوستان خود نیز بپردازید. Five Night at Freddy’s یک بازی ترسناک اندروید است که به‌صورت رایگان عرضه شده و از افکت‌های صوتی و تصویری ویژه‌ای برخوردار است.

بازی The Fear: Creepy Scream House

این بازی از ترسناک‌ترین بازی‌های اندروید در سبک اکشن به شمار می‌آید که به‌صورت رایگان عرضه شده است. این بازی داستان مردی را روایت می‌کند که همسر اولش به‌خاطر مشکلات روانی در آسایشگاهی مخصوص بستری است و در این آسایشگاه اقدام به خودکشی می‌کند. این اتفاق موجب می‌شود تا زندگی کاراکتر اصلی بازی و خانواده جدیدش دچار تغییراتی شود. او خواب‌های عجیب‌وغریبی می‌بیند و حضور روح‌ها را در خانه احساس می‌بیند. در این بازی شما در یک ساختمان متروکه قرار می‌گیرید و باید تلاش خود را بکنید تا از دست موجودی روح مانند فرار کنید.

موسیقی دلهره‌آور این بازی ترسناک اندروید بسیار با فضای تاریک و وحشتناک آن مطابقت دارد و لحظه‌ای نمی‌توانید بدون استرس و دلهره بازی کنید. بازی The Fear: Creepy Scream House در سال 2016 منتشر شد و برای سنین بالای 12 سال مناسب است. این بازی از هشت زبان مختلف پشتیبانی می‌کند که شامل زبان‌های ترکی، روسی، چینی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ژاپنی است. گرافیک بالا و صداگذاری مهیج آن، لحظات ترسناک و دلهره‌آوری را برای علاقه‌مندان به بازی‌های این‌چنینی فراهم می‌کند.

بازی ترسناک اندروید
بازی ترسناک اندروید

بازی Endless Nightmare

Endless Nightmare دیگر بازی ترسناک اندروید است که داستانی زیبا و البته دلهره‌آور دارد. این بازی که نام فارسی آن «کابوس بی‌پایان» است، توسط استودیوی هنگ‌کنگی INTERACTIVE 707 عرضه شده است. گرافیک سه‌بعدی این بازی بسیار تحسین‌برانگیز است و فضاسازی عجیب و صداگذاری حرفه‌ای آن موجب شده تا فضای ترسناکی برای مخاطب ایجاد شود. به‌خاطر داشته باشید که بازی Endless Nightmare برای افراد بالای 16 سال مناسب است.

در این بازی ترسناک اندروید شما در نقش شخصیتی به نام جیمز بازی می‌کنید که یک افسر پلیس است و به دنبال پیگیری چگونگی قتل همسر و دخترش است. بازی شروع ترسناکی دارد و شما در هنگام ورود به خانه، با صحنة یک قتل فجیع روبرو می‌شوید. جیمز در ادامه تلاش می‌کند تا پرده از راز این قتل بردارد اما با حقایق ترسناکی مواجه می‌شود که منجر به ایجاد کابوس‌هایی وحشتناک برای او خواهند شد.

بازی Hello Neighbor

این بازی روایتی مدرن از بازی نوستالژی Neighbors from Hell (همسایه‌هایی از جهنم) است. این بازی برخلاف بازی‌های ترسناک دیگر محیطی رنگارنگ و شاد دارد و از این طریق توانسته دلهرة زیادی را برای گیمرها به وجود آورد. در این بازی ترسناک اندروید شما به طور مخفیانه وارد خانه همسایه خود می‌شوید و هنگامی‌که صاحبخانه به دنبال شما می‌افتد، چاره‌ای جز پنهان شدن و رهایی خود از مخمصه ندارید.

موسیقی و صداگذاری این بازی به‌گونه‌ای است که علی‌رغم فضای پررنگ و لعاب، می‌تواند اضطراب شما را در لحظات حساس بازی دوچندان کند. در طول بازی شما باید پازل‌های مختلفی که در مسیرتان قرار می‌گیرد را حل کنید و به جمع‌آوری اطلاعات مختلف بپردازید تا راز مخفی در زیرزمین را کشف کنید. بازیHello Neighbor در سال 2018 از سوی استودیوی tiny Build به‌صورت رایگان وارد بازار شد و برای افراد بالای 12 سال مناسب است.

بازی into the Dead

نسخة اول این بازی در سال 2012 از سوی استودیوی Prodigy Design Limited منتشر شد و توجه علاقه‌مندان به بازی را بسیار جلب کرد. در این بازی گیمر در یک محیط پر از زامبی قرار می‌گیرد و از این طریق هیجان زیادی به مخاطب منتقل می‌شود. در حقیقت شما در طول بازی از میان دشت‌ها و جنگل‌های متعدد عبور می‌کنید و برای فرار از دست زامبی‌ها، باید در برابر آن‌ها از خود دفاع کنید و راه عبوری بیابید. این بازی به شکل اول‌شخص ساخته شده و به همین دلیل به خوبی توانسته حس ترس را به گیمر القا کند.

پنج سال پس از انتشار نسخه اول، نسخه دوم این بازی منتشر شد و بار دیگر مورد استقبال زیادی قرار گرفت. نسخه دوم این بازی ترسناک اندروید روایتگر شخصیتی به نام جیمز است که به دنبال حادثه‌ای که برایش رخ می‌دهد، باید همسر خود را پیدا کند و در این راه، مسیر سختی را در پیش دارد.  Into the Dead که یکی از بهترین بازی‌های ترسناک اندروید محسوب می‌شود، به‌صورت رایگان قابل‌دسترس و برای افراد بالای 18 مناسب است.

بازی Eyes – The Horror Game

این بازی ترسناک اندروید در یک خانه متروکه روایت می‌شود که ارواح سرگردان در آنجا قصد نابودی شما را دارند. این بازی که توسط Paulina Pabis and Michal Pabis ساخته شده، شامل پنج درجة سختی می‌شود که می‌توانید خودتان سطح آن را انتخاب کنید. کاراکتر شما در این بازی باید اشیای مختلف را جمع‌آوری کند و در نهایت از آنجا خارج شود تا بازی به اتمام برسد. در این میان شما با هجوم ارواح روبرو هستید که کار شما را سخت‌تر می‌کنند و راه چاره شما پنهان شدن است.

بازی Eyes که یکی از بهترین بازی‌های ترسناک اندروید است، در سال 2013 و به‌صورت رایگان منتشر شد. نورپردازی، موسیقی و صداگذاری بازی همه در بهترین سطح ممکن قرار دارند و لذت و ترس بازی را برای شما دوچندان می‌کنند. این بازی به‌صورت اول‌شخص طراحی شده و تم اصلی آن ماجرایی و جستجو است.

بازی Evil Nun: Scary Horror Game Adventure

این بازی که با الهام از آثار سینمایی The Nun و The Conjuring 2 ساخته شده است، ترکیبی از شخصیت‌های ترسناک متعدد مانند راهبه، شبح و زامبی را در خود جای‌داده است. راهبه‌ای بدجنس و ترسناک شما را در مدرسه‌ای متروکه زندانی کرده و شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا از این مدرسه فرار کنید و جان سالم به در ببرید.

برای پیداکردن راه خروج، مکان‌های زیادی از جمله پارکینگ، زیرزمین، کلاس‌های متعدد و… را باید جستجو کنید و با حل معماهای گوناگون خود را از این مخمصه نجات دهید. بازی Evil Nun که یکی از بهترین بازی‌های ترسناک اندروید محسوب می‌شود، توسط استودیو Keplerians Horror Games طراحی و عرضه شده است. این بازی ترسناک اندروید به طرفداران سبک آرکید ترسناک پیشنهاد می‌شود.

بازیLayers of Fear: Solitude

این بازی که در سبک اول نقش طراحی شده است، داستان نقاشی را روایت می‌کند که از مشکل روانی رنج می‌برد اما در تلاش است تا شاهکار خود را تکمیل کند. کاراکتر شما در این بازی ترسناک اندروید، در عمارت بزرگ این نقاش به ماجراجویی می‌پردازد و تلاش می‌کند رازهای زندگی او را کشف کند. همچنین شما باید با حل معماها و پازل‌های مختلف، در تکمیل شاهکار هنری این نقاش به او کمک کنید.

در طراحی این بازی از شاهکارهای نقاشی، معماری و دکوراسیون قرن 19 الهام گرفته شده و به همین دلیل فضای آن بسیار جذاب و دیوانه‌وار است. شما از طریق کاوش در محیط، می‌توانید جزئیات زندگی گذشته غم‌انگیز نقاش را کشف کنید و البته موسیقی دلهره‌آوری نیز شما را در این فضای تاریک همراهی می‌کند.

بازی Rest in Pieces

این بازی با عنوان فارسی «در آرامش بخواب» ایده‌ای خاص و متفاوت دارد و یک کابوس ترسناک را شبیه‌سازی کرده است. شما باید به شخصیت‌های بازی کمک کنید تا از دست شیطان و ارتش او فرار کنند و از چالش‌ها و تهدیدات جان سالم به در ببرند. شخصیت‌های این بازی ترسناک اندروید شامل دختربچه‌ای است که باید به او برای فرار از دست یک دلقک وحشتناک کمک کنید، یک دزد دریایی که کشتی او توسط هیولایی در حال غرق شدن است، یک پدر روحانی که در حال تلاش برای فرار از یک خون‌آشام است و…

این شخصیت‌ها در حقیقت به شکل مجسمه هستند که روح کاراکترها در آن‌ها دمیده شده است؛ بنابراین شما باید به این ارواح کمک کنید تا راهی برای نجات خود پیدا کنند. جلوه‌های صوتی و بصری بازی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و محیط تاریک، صدای خنده دلقکی که مدام به گوش می‌رسد و موسیقی فوق‌العاده کار، حس اضطراب زیادی در شما ایجاد می‌کند. بازی Rest in Pieces یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های اندروید است که از سوی استودیوی سوئدی Itatake و به‌صورت رایگان عرضه شده است.

بازی ترسناک اندروید
بازی ترسناک اندروید

بازی Diva

بازی Diva که توسط استودیوی Shoka game عرضه شده، یک بازی دوبعدی با طراحی چشم‌نواز است که توانسته به‌خوبی یک روستا با مردمانی عجیب را به تصویر بکشد. در این بازی ترسناک اندروید شما با شخصی به نام شوکا در ارتباط هستید که قرار است پیش او بروید، اما در جاده تصادف می‌کنید و بعد از به هوش آمدن، خود را در یک روستا می‌بینید. روستایی با مردمی عجیب که قصد جان شما را کرده‌اند و شما باید از آنجا فرار کنید.

یکی از قابلیت‌های جالب این بازی، امکان تغییر نور و طیف رنگی محیط بازی است. اگر از رنگ بیش از حد بازی خسته شدید یا قصد داشتید ابهام بازی را بیشتر کنید، می‌توانید به قسمت تنظیمات بروید و با فعال‌کردن رنگ خاکستری، بازی را سیاه‌وسفید کنید. گرافیک بالای بازی و انتخاب موسیقی جذاب، موجب شده تا حس اسرارآمیزی خاصی به بازیکنان منتقل شود. Diva یک بازی معمایی جذاب و یکی از بهترین بازی‌های ترسناک اندروید است که می‌توان آن را به طرفداران این سبک پیشنهاد کرد.

نتیجه‌گیری درباره بازی ترسناک اندروید

ژانر ترسناک در سراسر جهان طرفداران فراوانی دارد و هنگامی‌که این ژانر با بازی‌های ویدئویی گره می‌خورد، استقبال از آن چندین برابر می‌شود. در این مقاله تلاش کردیم تا تعدادی از بهترین بازی‌های ترسناک اندروید را معرفی کنیم تا انتخاب برای علاقه‌مندان آسان‌تر شود. امیدواریم از این مطلب مجله بازی ایموجو لذت برده باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 نظرات
  1. غلامی می گوید

    سلام یه سوال من تو بازیThe Fear تو یه مرحله گیر کردم اونجایی که زنه بهم حمله میکنه باید چیکار کنم توی راه رو؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام دوست گرامی باید دوتا انگشتتون رو روی اون دوتا دکمه هایی که میاد سریعاً بزاریدو فشار بدید

  2. افسرده می گوید

    سلام یه سوال راجب بازیHello Neighbor داشتم تو بازی رفتم طبقه بالا اهرمم پیدا کردم ولی جعبع رو که میذارم جلو پنکه تکون نمیخوره چیکارش کنم؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام دوست گرامی یه جعبه هست که سرش بازه اون رو ته میز چوبی بزارید و بعدش پنکه رو روشن کنید مشکلتون حل میشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.