AD

هر آنچه که باید درباره EP بازی فری فایر بدانید

1 2,060

شما در همه بازی های بتل رویال فقط یک منبع به نام HP را می شناسید، اما EP بازی فری فایر نیز وجود دارد، EP مخفف Energy Points می باشد. برای به دست آوردن EP فری فایر شما می توانید به سه روش عمل کنید. در ادامه این مقاله از رسانه بازی موبایل ایموجو ما شما را با این سه روش آشنا خواهیم ساخت.

همه چیز در مورد EP در بازی فری فایر (Free Fire)

در پست قبلی درباره جوایز هالووین و Diwali فری فایر صحبت کردیم، در این پست نیز می خواهیم در مورد EP در بازی فری فایر صحبت کنیم. EP یا Energy Points دومین منبع کاراکتر ها در فری فایر می باشد، این مکانیک فری فایر به طور کامل منحصر به فرد است و در سایر شوتر های بتل رویال وجود ندارد، پس بیایید به بررسی EP فری فایر بپردازیم بپردازیم.

هدف EP در بازی Free Fire چیست؟

EP دومین منبعی است که هر بازیکن می تواند از طریق روش های مختلف آن را در نقشه های فری فایر به دست آورد، شما در هنگام فرود آمدن هیچ EP نخواهید داشت. اگر بازیکن آسیب ببیند، EP در هر ثانیه به آرامی به HP تبدیل می شود.

داشتن EP در Free Fire بسیار مفید می باشد، به خصوص در حلقه اول به طور تقریبی تمام خساراتی که به آن وارد می شود را نفی می کند. EP همچنین می تواند به عنوان منبع مهارت های A124 و K استفاده شود.

EP بازی فری فایر
EP بازی فری فایر

نحوه به دست آوردن EP در بازی فری فایر

  • Bonfire: این روش در هر ثانیه تعداد ۱۰ EP به هر بازیکن اضافه می کند و در کل ۹ ثانیه باقی می ماند، این روش یکی از موثرترین راه ها برای گرفتن EP در هنگام بازی حالت های Duo یا Squad فری فایر می باشد. Bonfire به شما تا دو برابر یا ۴ برابر ارزش واقعی را می دهد.
  • mushroom: در جاهای مختلف نقشه قارچ هایی با سطح های مختلف در حال رشد می باشند، بازیکن ها می توانند آن ها را به صورت تصادفی یا با کمک حیوان خانگی shiba lnu پیدا کنند. قارچ ها دارای ۴ سطح با ۴ رنگ مختلف هستند که به ترتیب به بازیکن ها ۵۰، ۷۵، ۱۰۰ و ۲۰۰ EP می دهند.
  • مهارت های کاراکتر: دومین روش برای به دست آوردن EP فری فایر، مهارت های شخصیت ها می باشد. می توان گفت موثر ترین روش برای به دست آوردن EP استفاده از مهارت Crazy Slayer کاراکتر Miguel می باشد. مهارت Master of All کاراکتر K نیز باعث افزایش حداکثری EP به مقدار ۲۵۰ می شود و به اندازه ۱۵۰ EP شارژ می کند، این به گونه ای است که در هر ثانیه ۲ EP به شما می دهد.

شما برای ما از EP بازی فری فایر بنویسید

EP بازی فری فایر را در این مطلب از سایت ایموجو مورد بررسی قرار دادیم. می توانید هر گونه سوال خود را در مورد بازی های موبایلی با کارشناسان ایموجو به اشتراک بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. همچنین می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایموجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند. برای دریافت تازه ترین و جدیدترین اخبار بازی فری فایر با ما در بخش اخبار بازی سایت ایموجو همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. علی می گوید

    سلام قارچ لول ۴کجای نقشه هست هیچ پیدا نمیکنم لطفاً راهنمایی کنید ممنون میشم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.