AD

نقد و بررسی بازی CarX Rally

0 430

 

بازی CarX Rally یک بازی بسیار هیجان­انگیز و زیبا از شرکت CarX است که با دقت و حساسیت زیادی در سال 2020 منتشر شده­است. این بازی در سبک رالی مسابقه­ای است. و به دلیل ویژگی­های گرافیکی، صداگذاری بینظیرش و …  طرفداران زیادی در جهان پیدا کرده­است. این بازی بیشتر از آن که در سبک مسابقه­ای معمولی باشد، یک عنوان بسیار حرفه­ای در نوع شبیه ساز مسابقات رالی است. در واقع گیمر نقش یک راننده حرفه­ای را دارد که برای مسابقه دادن با بهترین قهرمانان مسابقات رالی انتخاب شده­است. در این مقاله قصد داریم این بازی را بیشتر برای شما معرفی کنیم.

CarX Rally game

معرفی بازی

در بازی CarX Rally همه چیز طبق اصول و مقررات واقعی ساخته شده­است و کوچکترین بی­دقتی و اشتباه گیمر باعث کسر امتیاز یا حتی اخراج از مسابقه می­شود و به همین دلیل بیشترگیمرهایی که در مسابقات رالی حرفه­ای اند و علاقه­مند به رقابت­های چالش برانگیز این سبک مسابقه­ها هستند جزو طرفداران همیشگی این بازی مسابقه­ای بوده­اند.

گیم پلی بازی

بازی CarX Rally فرصتی عالی برای بازیکنان است تا بزرگان مسابقات رالی را کشف کنند و سایر بازیکنان را از طریق دستاوردهای خود در هر مسابقه تحریک کنند. قوانین و سبک مسابقه ژانر رالی متفاوت و بدیع از بازی­های معمولی به نظر می رسد واین بازی ماشینی با موفقیت همه چیز را در گیم پلی خود با جزئیات کامل دوباره ترسیم می­کند. با این حال، حرفه یک بازیکن تنها با شرکت در تورنمنت­هایی که در سرتاسر جهان برگزار می­شود، ارتقا یا شناسایی می­شود. آن­ها همچنین باید یک ماشین قابل اعتماد طراحی کنند تا آن­ها را به پیروزی های باشکوه در حرفه خود برساند.

CarX Rally game

مکانیک مسابقات رالی بیشتر در انواع خاصی از مسیرهای خاکی با پیچ­های مرگبار یا پیچیده انجام می­شود. بنابراین، این ژانر مستلزم مشاهده و تمرکز مطلق است; زیرا وقتی یک تصادف یا خطر پیش­روی گیمر باشد بازیکن حتما باید بداند که چگونه خودروی خود را کنترل کند تا بهترین دستاورد را داشته باشد.در همین حال، آن­ها برای دریافت امتیاز اضافی یا جوایز عالی باید به چند هدف جانبی برسند.

مکانیسم کنترل و زوایای دید در بازی برجسته­ترین ویژگی در طول گیم پلی است که به بازیکنان کمک می­کند تا بر عناصر اصلی مسابقه رالی تسلط پیدا کنند. در همین حال، برخی از تورنمنت ها بازیکنان را مجبور به مسابقه از دیدگاه اول شخص می­کنند، بنابراین آن­ها باید سرعت و تمرکز خود را در حین مسابقه افزایش دهند. حتی سختی پیست به طور مداوم در حال افزایش است و فشار زمانی را برای بازیکنان در هر چالش از هر تورنمنت ایجاد می­کند.

در همین حال، مکانیسم کنترل متنوع است و گزینه­های زیادی برای بهترین احساس کنترل در اختیار آن­ها قرار می­دهد و بازیکنان می­توانند برای تجربه­های جدید به گیم پلی متصل شوند. با این وجود، ظاهر و کیفیت بصری بازی بی عیب و نقص است و به بازیکنان فضای مورد نیاز برای تکمیل هر مسابقه را می­دهد. به طور خلاصه، مکانیسم کنترل و پرسپکتیو ارزش گیم پلی را تا حد زیادی افزایش می­دهد و بازیکنان را در مسابقات رالی بسیار سرگرم می­کند.

بازیکنان می­توانند از ویژگی فروشگاه در بازی CarX Rally برای باز کردن انواع جدیدی از وسایل نقلیه برای حضور در مسابقات استفاده کنند. محتوای بیشتر به تدریج بر اساس پیشرفت بازیکن باز می­شود و گزینه­های بیشتری برای ساخت یک وسیله نقلیه قدرتمند در اختیار آن­ها قرار می­دهد. با این حال، آن­ها می­توانند یک واحد کاملاً جدید بسازند، از جمله ظاهر، فضای داخلی، تجهیزات، ویژگی­های کلیدی آن، و آزادانه هر عنصر را برای بهترین تجربه شخصی­سازی کنند.

بازی CarX Rally قول می‌دهد که تجربه واقعی مسابقات رالی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد و در عین حال فضای پر تنش را با مسابقات پیچیده همراهی کند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند دیگران را به چند مسابقه خاص به چالش بکشند و به چهره‌های بالقوه، در این حرفه موفق تبدیل شوند.

CarX Rally game

گرافیک بازی

علاوه بر آزادی منحصر به فرد سیستم شخصی­سازی خودرو، بازی CarX Rally گرافیک واقعی و فیزیک درجه یکی را دارد. در این بازی گیمر اثرات میرایی یا تاری حرکت و مسابقه با سرعت بالا را حس می­کند، که بازی را زیباتر می­کند و حتی در هنگام برخورد با اجسام اطراف، وسیله نقلیه را پویاتر می­کند. همچنین دارای گرافیک سه بعدی عالی و سطح بالا است تا تجربه بازیکن را در هر مسیر یا رویداد داغ مسابقه رالی تحریک کند.

امتیازات بازی از نظر کاربران

بازی CarX Rally به دلیل گرافیک بالا و گیم پلی هیجان انگیزش محبوبیت زیادی را در بین گیمرها پیدا کرده­است. این بازی یکی از بهترین بازی­ها در سبک رالی است که امتیاز بالایی در گوگل پلی برای آن ثبت شده­است. بازیکنان براین عقیده هستند که بازی CarX Rally حس و حال یک بازی بی­نظیر در سبک رالی را برای آن­ها ایجاد کرده­است و گرافیک مثال زدنی و با جزئیات فراوان آن در نظرشان پنهان نیست.

CarX Rally game

 سیستم های موردنیاز و پیشنهادی

بازی CarX Rally تنها برای گوشی­های اندروید منتشر شده­است که این بازی به صورت آفلاین اجرا می­شود و حجم موردنیاز برای نصب آن در گوشی ناچیز است. اندروید مورد نیاز برای این بازی ماشینی 6 و بالاتر است.

CarX Rally game

جمع بندی

بازی CarX Rally یکی از بهترین و معروف­ترین بازی­های ماشینی و مسابقه­ای است که در آن گیمر می­تواند آزادانه و با سلیقه خود مسیرش را انتخاب کند و با بهترین قهرمانان رالی مسابقه دهد. این بازی مجهز به بهترین و جدیدترین خودروها می­باشد که اگر بخواهید هر کدام از آن ماشین­های بی نظیر را داشته باشید باید در مسابقه­ها پیروز شوید و جام را ببرید. بازی CarX Rally گیم پلی راحت و ساده­ای دارد. اگر شما نیز به بازی رالی هیجان انگیز علاقه دارید حتما این بازی را امتحان کنید چرا که در این بازی اصلا احساس خستگی و اتلاف وقت نمی­کنید. آیا شما بازی مسابقه­ای دیگری می­شناسید که جذابیت این چنینی داشته­باشد؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید تا ما در اینجا به دیگران معرفی کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.