AD

مک بوک ایر جدید اپل برای سفر طراحی شده است

مک بوک ایر جدید اپل برای سفر طراحی شده است
0 94

اپل توضیح می دهد که چگونه مک بوک ایر جدید اپل برای سفر طراحی شده است و دلایل اپل را در مورد متقاعد کردن مسافران برای استفاده از محصولات اپل در این مطلب بخوانید. همچنین ما در ایموجو به معرفی برخی از بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۴ پرداخته ایم که میتوانید جزئیات آنها را بررسی کنید.

اگر در فرودگاه، هواپیما یا هتل به اطراف خود نگاهی بیندازید و به احتمال زیاد حداقل چند دستگاه اپل را در نزدیکی خود خواهید دید.

از آیفون و آی‌پد گرفته تا AirTag، این غول فناوری مجموعه‌ای از محصولات را توسعه داده که در بین تعداد زیادی از مسافران محبوبیت داشته است. شاید به دلیل طراحی قابل حمل و بادوام آنها یا سهولت تعامل دستگاه ها با یکدیگر باشد، اما این شرکت سخت تلاش کرده است تا مسافران را متقاعد کند تا مشتاق استفاده از محصولات این شرکت باشند.

ممکن است اپل در حال حاضر فضای بالایی از بازار گوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند و تبلت ها را به دست آورده باشد. با این حال، لپ‌تاپ‌های مک‌بوک اپل هنوز در بازار لپ‌تاپ آمار بالایی را به خود اختصاص نداده اند.

مک بوک ایر جدید برای مسافرت

اما اپل همچنان در تلاش است تا در این فضا بازی کند. در اوایل این ماه، این شرکت از یک مک بوک ایر جدید پرده برداری کرد که مجموعه ای از به روز رسانی ها را در خود جای داده است، همه موارد برای جذب کاربران به ویژه مسافران  در طراحی این لپ تاپ در نظر گرفته شده است.

اپل چگونه این کار را انجام می دهد؟ TPG  یک مصاحبه انحصاری با Evan Buyze در تیم بازاریابی محصولات مک اپل برای کشف این موضوع انجام داد. Buyze به ما توضیح داد که چگونه این شرکت به طور خاص این کامپیوتر را برای مسافران طراحی کرده است.

طراحی باریک، سبک و بادوام مک بوک ایر جدید

این محصول با طراحی باریک و سبک شروع می شود که در هر دو نسخه 13.6 و 15.3 اینچی عرضه می شود.

به گفته Buyze، رایانه کوچک‌تر تنها 2.7 پوند وزن و تنها 0.44 اینچ ضخامت دارد، که آن را به انتخابی ایده‌آل برای مسافرانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند قابلیت حمل را به حداکثر برسانند. همچنین از بین دو گزینه مقرون به صرفه تر است و از 1099 دلار شروع می شود.

طراحی باریک، سبک و بادوام مک بوک ایر جدید

کسانی که به دنبال صفحه نمایش کمی بزرگتر برای انجام چند کار هستند احتمالاً مدل بزرگتر 15 اینچی را ترجیح می دهند. این مدل تنها حدود نیم پوند سنگین تر از نسخه 13 اینچی است و قیمت آن از 1299 دلار شروع می شود.

مک بوک برای مسافرت

علاوه بر تفاوت هایی که در اندازه این دو مدل وجود دارد، طرح مدل های 13 و 15 اینچی عملاً یکسان است. دومی فقط دارای سیستم بلندگوی قوی تری است.

مک بوک ایر جدید با یک محفظه یکپارچه تمام آلومینیومی ساخته شده است که این محصول را فوق العاده بادوام می سازد.

طراحی باریک مک بوک ایر برای مسافرت

Buyze توضیح داد که اپل، مک بوک ایر را در «آزمایشگاه تست قابلیت اطمینان» ویژه خود قرار می دهد.

او گفت: این بررسی ها بسیاری از تجربیات مختلف مشتری را شبیه‌سازی می‌کند. در آزمایشگاه آنها کارهای مختلفی انجام می دهند تا بتوانند مطمئن شوند که در هر موقعیتی که در آن قرار دارید، این لپ تاپ چه در کوله پشتی شما باشد و چه در حال حمل آن، استانداردهای قابل اطمینان ما را رعایت می کند.

حمل آسان مک بوک ایر جدید برای مسافرت

در طول چهار سالی که Buyze متصدی امور بازار یابی بر روی مک بوک ایر بود، او از مسافرانی شنیده بود که از رایانه روی میزهای سینی هواپیما، در اوبرز، در اتاق های هتل و کافی شاپ ها استفاده کرده اند. او و تیم تمام این موارد را جزء الزامات دوام سنجیده اند.

Buyze جزئیات بیشتری در مورد اینکه آیا اپل صندلی های هواپیمای ساختگی یا میزهای سینی در آزمایشگاه های آزمایشی خود دارد، به اشتراک نمی گذارد. او فقط گفت که این شرکت از “روش های تست دقیق” برای اطمینان از کارکرد کامپیوتر در همه حالات سفر استفاده می کند.

عمر باتری مک بوک ایر جدید تمام روز برای مسافرت

عمر باتری مک بوک ایر جدید تمام روز برای مسافرت

با استفاده از یک پردازنده ارتقا یافته، اپل توانست 18 ساعت عمر باتری را برای هر دو مدل مک بوک ایر حفظ کند.

البته، هنگام مسافرت، اغلب نمی دانید پریز برق بعدی را کجا خواهید یافت. بنابراین، حتی اگر در پرواز بدون پریز برق هستید، باتری تمام روز باید ساعات پشتیبانی زیادی ایجاد کند.

کاربری به این موضوع اشاره می کند که: در حالی که عمر باتری را روی مک بوک ایر جدید آزمایش نکرده ام، اخیراً مدل قبلی را که به عنوان رایانه شخصی روزمره خود استفاده می کنم  در طولانی ترین پرواز جهان از نیویورک به سنگاپور بردم. من پرواز را 100% شروع کردم و یک فیلم چند قسمتی روی لپ تاپ پخش کردم تا ببینم کی باتری به اتمام می رسد. پس از نزدیک به 18 ساعت پرواز، فرود آمدم و دیدم که سطح باتری 17٪ است تقریباً به اندازه یک لپ تاپ.

باتری مک بوک ایر جدید برای مسافرت

به علاوه، حتی اگر قصد استفاده از باتری 18 ساعته کامل را ندارید، این رایانه به‌عنوان یک شارژر عالی برای آیفون یا آی‌پد شما عمل می کند. با دو پورت USB-C، می‌توانید دو دستگاه را به طور همزمان تغذیه کنید. این کار می تواند زمانی مفید باشد که نزدیک پریز برق نباشید.

ارائه قدرت بیشتر با پردازنده جدید در مک بوک ایر جدید

شاید بزرگترین ارتقا در کامپیوتر جدید، معرفی تراشه پردازنده اختصاصی اپل M3 باشد. در حالی که جزئیات فنی CPU هشت هسته ای، پردازنده گرافیکی 10 هسته ای و Neural Engine شانزده هسته ای ممکن است گیج کننده باشد،Buyze  آنها را به صورت مقایسه های قابل درک بیان کرده است.

او گفت: مک بوک ایر با M3 تا 60 درصد سریع تر از مک بوک ایر M1 است و در مقایسه با مک بوک ایر مبتنی بر اینتل، تا 13 برابر سریع تر است.

پردازنده جدید در مک بوک ایر جدید

یکی از جنبه‌های خاص پردازنده جدید که ممکن است برای مسافران جذاب باشد، ارائه ویدئو استریمینگ کارآمدتر برای سرویس‌هایی مانند نتفلیکس است. به گفته Buyze، این به شما امکان می دهد برای مدت طولانی تری استریم کنید.

ارتقاء اتصال در مک بوک ایر جدید

یکی دیگر از پیشرفت‌های بزرگی که اپل با مک بوک ایر جدید از آن استفاده می‌کند، ارائه اتصال ارتقا یافته است.

ارتقاء اتصال در مک بوک ایر جدید

به گفته Buyze، این لپ‌تاپ‌ها اکنون از Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کنند که «سرعت دو برابر » با «طیف وایرلس افزایش یافته» دارد. این بدان معناست که وقتی در قطار یا فرودگاه یا هتل با شبکه شلوغ هستید، آنتن‌های جدید همچنان می‌توانند بدون هیچ مشکلی به اینترنت متصل شوند.

برای استفاده کامل از Wi-Fi 6E، خطوط هوایی و هتل ها باید روترهای اینترنت خود را نیز ارتقا دهند.

مک بوک ایر همچنین از پورت شارژ MagSafe اپل پشتیبانی می کند که به صورت مغناطیسی کابل شارژ را به کامپیوتر متصل می کند و هنگامی که آن را بیرون می کشد، به طور خودکار قطع می شود.

او گفت: این برای سفر زمانی که محیط را نمی‌شناسید عالی است، و این آرامش خاطر را برای همه سناریوهای مختلف به شما می‌دهد.

بهترین مک بوک ایر جدید برای مسافرت

در نهایت، برای به حداقل رساندن فضا، بسیاری از قابل حمل ترین لپ تاپ های موجود در بازار، اندازه و دوام کیبورد را به خطر می اندازند. طبق گفته Buyze، MacBook Air  یک صفحه کلید با اندازه کامل دارد که طراحی شده است تا با یک تجربه تایپ آرام و لذت بخش واقعاً راحت باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.