AD

دسترسی زودهنگام بازی Subnautica 3 در سال 2024

بازی Subnautica 3
0 501

خبرهایی درباره بازی Subnautica 3 در نوامبر امسال فاش شد که قبل از رونمایی رسمی در یک گزارش مالی دیده شده بود. در حال حاضر، Unknown Worlds توسعه دهنده  این بازی تایید کرده است که Subnautica 3 در راه است.

در یک پیام کوتاه، توسعه دهندگان می‌گویند که آگاه هستند که طرفداران اطلاعات بیشتری می‌خواهند و در سال جدید می‌توانند اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارند. به ما گفته شده است که جزئیات مربوط به دوره دسترسی زود هنگام این بازی در سال 2024 به اشتراک گذاشته خواهد شد، در حالی که بازی قبلاً در لیست عرضه اوایل سال 2025 آورده شده بود.

با این حال، با نگاهی به برنامه‌های انتشار قبلی در این سری، اولین بازی Subnautica بیش از سه سال در دسترسی زود هنگام سپری کرد، که برای بازی دوم، این زمان کمی بیش از دو سال کاهش یافت. بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، منطقی‌تر است که تاریخ انتشار دسترسی زود هنگام، یک سال یا بیشتر قبل از راه‌اندازی کامل باشد.

به غیر از تایید اخیر مبنی بر اینکه این بازی در دسترسی زود هنگام نیز منتشر خواهد شد، چیز زیادی در مورد این دنباله Subnautica  نمی‌دانیم. ما حتی نمی‌دانیم که نام آن Subnautica 3 خواهد بود یا خیر، زیرا ممکن است عنوان فرعی مشابه قسمت دوم داشته باشد. با این حال، ما می‌دانیم که این بازی مانند دو بازی اول، برای کنسول و Pc عرضه می‌شود فقط نمی‌دانیم که آیا آنها همزمان راه اندازی می‌شوند یا خیر.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.