AD

کاراکترهای DLC درMortal Kombat 1  اسکین اضافی دریافت نخواهند کرد

کاراکترهای DLC درMortal Kombat 1  اسکین اضافی دریافت نخواهند کرد
0 888

اضافه شدن Quan Chi در Mortal Kombat 1 ظاهراً تأیید می‌کند که کاراکترهای DLC درMortal Kombat 1  اسکین اضافی دریافت نخواهند کرد، همانطور که در مورد Omni-Man در زمان عرضه‌اش وجود داشت.

پیشنهاد سردبیر: نقد و بررسی کامل بازی Mortal Kombat 1

ورود Omni-Man به Mortal Kombat 1 به طور کلی یک اتفاق مثبت بود که شور و اشتیاق نسبت به بازی را دوباره برانگیخت و برخی از گفتگوها را از ویژگی‌های منفی تر آن دور کرد مانند فروشگاه آیتم ” predatory” و کمبود ویژگی‌ها. اگرچه اکثر طرفداران از ورود Viltrumite خوشحال بودند، اما از محتوایی آن چندان خوشحال نشدند.

Omni-Man نه تنها سطح تسلط شخصیتی کمتری نسبت به فهرست اصلی داشت، بلکه هیچ پوسته اضافی دیگری هم برای باز کردن نداشت، به این معنی که او فقط لباس پیش فرض خود، تعداد انگشت شماری آنلاک کردن Gear و تعویض پالت رنگی داشت. در آن زمان، طرفداران فکر می‌کردند که این ممکن است به این دلیل باشد که او یک شخصیت دارای مجوز است، اما اکنون که Quan Chi خارج شده است، می‌توانیم با خیال راحت فرض کنیم که این مورد برای همه شخصیت‌های DLC وجود دارد.

اینطور نیست که Quan Chi پوسته‌های جایگزینی نداشته باشد که بتوان از آنها استفاده کرد، زیرا چند نوع در Story Mode  وجود دارد که می‌توانند به راحتی برای او به پوسته تبدیل شوند. او همچنین یک کمد کامل از پوسته‌های بازی‌های Mortal Kombat در گذشته دارد که باید در اینجا گنجانده می‌شد، اما شاید شاهد حضور آن‌ها در Item Shop باشیم، همانطور که برای همه موارد دیگر چنین بوده است.

اگرچه این قطعاً برای شخصیت‌های DLC آسیب بزرگی به نظر می‌رسد، اما شایان ذکر است که NetherRealm در پاسخ به بازخورد طرفداران، اقداماتی را برای تغییر و اصلاح بازی انجام داده است، مانند حذف ابر زره‌ها از Invasions  و افزودن دیالوگ‌های مقدماتی به حالت‌های خارج از Versus و آنلاین. اگر طرفداران در مورد آن درخواست زیادی داشته باشند، ممکن است اسکین‌های بیشتری برای Quan Chi، Omni-Man  و بقیه فهرست DLC  ارائه شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.