AD

ده مورد از بهترین راه های بدست آوردن جعبه لوت فری فایر

0 1,381

در پست های قبلی، در مورد پوسته سلاح های فری فایر صحبت می کردیم، اما اکنون نوبت صحبت در مورد پوسته های جعبه لوت در بازی فری فایر رسیده است. برای این که بتوانید جعبه لوت فری فایر را در نقشه تشخیص دهید و پیدا کنید راه های مختلفی وجود دارد. تنها راهی که سازنده بازی توانسته است از طریق جعبه لوت ها درآمد کسب کند و پول در بیاورد این بوده است که اسکین های زیبا را به بازیکن ها بفروشد. به همین خاطر سازنده بازی کلی وسیله تزئیتی و اسکین های زیبا در این بازی قرار داده تا بازیکنان با خرید این آیتم ها جذابیت بازی را دو چندان کنند و از بازی لذت بیشتری ببرند.

جعبه لوت در بازی فری فایر در واقع هم برای سازنده بازی مفید و سودآور هست و هم برای بازیکنان، چرا که سازنده با فروش جعبه Loot فری فایر درآمد کسب می کند. علاوه بر این، پلیرهم بازی برایش هیجان انگیز می شود.

اسکین های جذاب فری فایر (Free Fire)

skin ها شامل انواع اسلحه و انواع وسیله نقلیه مثل تخته موج سواری، چتر نجات و… می شود که هر بازیکن میتواندskin  مورد علاقه خود را داشته باشد. به طوری کلی 10 جعبه لوت در بازی فری فایر وجود دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند و این ویژگی ها زمانی نمایان می شوند که شما skin مربوط به آن جعبه لوت را داشته باشید و با آن دشمن را بکشید.

در این بازی معمولاً بازیکن ها به جای استفاده از لباس های ساده و پوسته ها به صورت جدا از ست هایی استفاده می کنند که بتوانند همه آیتم ها را راحت تر با هم ست کنند. یکی از نشانه های پرو پلیر بودن یعنی همان بازیکن حرفه ای، استفاده از اسکین ها و ست های خاص و خفن است که شما می توانید با خرید آن ها در بازی از آن ها بهره مند شوید.

یکی از عجیب ترین مورد ها در این بازی، اسکین های جعبه لوت فری فایر است که یک سری از این جعبه Loot ها باعث عوض شدن شکل کارکتر شما در بازی می شوند. ما در این مقاله ما می خواهیم درباره ی 10 تا از بهترین و زیباترین اسکین های جعبه لوت ها صحبت کنیم و آن ها را به شما معرفی کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

انواع اسکین جعبه لوت در Free Fire

1- جعبه لوت warrior’s loot

2- جعبه لوت otherworldly

3- جعبه لوت hunter’s trophy

4- جعبه لوت blood coffin

5- جعبه لوت jack in the box

6- جعبه لوت tomb of boom

7- جعبه لوت clandestine repository

8- جعبه لوت sashimi platter

9- جعبه لوت demon fury

10- جعبه لوت fabled foxes

1- اسکین جعبه لوت warrior’s loot، پاداشی شایسته برای بهترین جنگجویان

این جعبه لوت به عنوان یک پاداش بزرگ و مهم در سال گذشته در رویداد جهانی free fire انتخاب شده بود و مورد استقبال بسیاری از بازیکن ها قرار گرفت. این جعبه لوت فری فایر مثل یک بمب طراحی شده است که یک تابلو توسط چندین کابل به آن متصل شده است و همچنین یک آنتن هم دارد که از جعبه Loot بیرون زده است. می شود گفت بهترین و جذاب ترین قسمت این اسکین جعبه لوت Free Fire هولوگرام نارنجی رنگی و پر زرق و برقی است که روی جعبه قرار دارد.

جعبه لوت فری فایر
جعبه لوت فری فایر

2- اسکین جعبه لوت otherworldly، اسکینی به زیبایی کهکشان

این جعبه لوت فری فایر، مکعب روشن و نورانی ای است که روی آن روزنه ها و شکاف های متعددی وجود دارد و علاوه بر این خطوط درخشان، خط های دیگری نیز وجود دارند که این جعبه Loot فری فایر را شبیه صورت فلکی کرده اند. سازندگان فری فایر در طراحی این مکعب ممکن است که از کامیک های شگفت انگیز الهام گرفته باشند. بهترین و خفن ترین قسمت این جعبه لوت فری فایر نوری است که مانند یک شبح از مثلث روی جعبه منتشراست.

3- اسکین جعبه لوت hunter’s trophy، اسکینی برای طرفداران شخصیت پانیشر (Punisher)

Hunters trophy یک اسکین افسانه ای لوت باکس است که دارای زیبایی بسیاری می باشد. بهترین قسمت این جعبه لوت فری فایرکه احتمالاً اواسط بازی به آن می رسید این است که با جمجمه ای خاکستری بزرگ با چشمانی درخشان و براق و قرمز تزئین شده است که حتی نماد مثلث بالای جمجمه نیز درخشان است. در کل می توان گفت که این اسکین جعبه لوت Free Fire فوق العاده می باشد.

4- اسکین جعبه لوت blood coffin، اسکینی از جنس هالووین

این اسکین لوت باکس شخصیت بازیکن شما را به یک فرد خاص و جذاب و قرمز تغییر می دهد. بهترین قسمت در مورد این جعبه لوت فری فایر احتمالاً ذراتی است که شما بعد از کشتن دشمن آن ها را مشاهده خواهید کرد. دود قرمز و خفاش های ساخته شده به همراه نور از جعبه خارج می شوند و این بسیار شگفت انگیز است.

روی سطح تابوت دشمن، با خون توسط الگوهای مختلف درخشان پوشانده شده است. در این جعبه لوت فری فایرعلاوه بر مواردی که ذکر شد، یک زنجیر قرمز هم وجود دارد که بر زیبایی وچشم نوازی این جعبه لوت افزوده است. به طورکلی این جعبه لوت در بازی فری فایر ترسناک ترین جعبه است.

5- اسکین جعبه لوت jack in the box، اسکینی متناسب با شعبده بازان

این لوت باکس در بازی فری فایر شبیه به جعبه شعبده بازی است چرا که وقتی باز می شود، عروسک دلقک با قدرت از جعبه بیرون آمده و به اطراف جعبه لوت می پرد. عروسک درون جعبه بسیار خنده دار و با مزه بوده و صورتش شبیه صورت دلقک است و روی سر آن یک کلاه رنگی بانمک قرار گرفته است. این جعبه لوت فری فایر بر خلاف جعبه لوت قبلی که معرفی شد، چهره ی خنده دار و بامزه ای دارد.

جعبه لوت فری فایر
جعبه لوت فری فایر

6- اسکین جعبه لوت tomb of boom، پر زرق و برق ترین اسکین بازی فری فایر

این جعبه لوت فری فایر بر اساس یک بلندگو ساخته شده است و در پشت آن یک جک وجود دارد که وظیفه نگهداری بلند گو را دارد. در واقع شما اگر این اسکین را داشته باشید و دشمن را بکشید، تابوت او را به یک بلندگو روشن تبدیل می کنید. ویژگی اصلی Tomb of Boom احتمالاً جلوه موسیقی نوارنی است که جعبه را احاطه کرده است، ما این نوارهای صوتی را معمولاً در بلندگوهای بزرگ دیده بودیم. جلوی این جعبه لوت یک سیم aux هم وجود دارد که به جذابیت این اسکین افزوده است. بلندگوی موجود دراین لوت باکس به طور مداوم جلوه موج صدا را نیز پخش می کند، در واقع Tomb of Boom پر زرق و برق ترین جعبه لوت در بازی فری فایر است.

7- اسکین جعبه لوت clandestine repository، اسکینی برای نینجاهای ژاپنی

این اسکین لوت باکس بر اساس تم نینجا ژاپن ساخته شده است. به طور کلی، این یک جعبه کوچک است که شامل 2 تیغه کوتاه است از سلاح های سنتی نینجا های ژاپن است. بالای جعبه تاجی است که هولوگرام زرد درخشان shrunken  یک نماد نینجا بر روی آنجا نصب شده است. در نتیجه اگر شما همه ست ها و لباس ها و اسکین های نینجا دارید، این اسکین  لوت باکس فری فایر مناسب شماست.

8- اسکین جعبه لوتsashimi platter ، اسکینی با طعم سوشی

علاوه بر جعبه لوت clandestine repository باز هم یک جعبه لوت دیگر به سبک ژاپنی وجود دارد. این جعبه لوت فری فایر در واقع بسیار خلاقانه و زیبا است، زیرا به شکل قایقی است که روی آن دو شاخ قرمز قرار دارند.  داخل قایق تعداد زیادی sashimi (نوعی سوشی) وجود دارد و علاوه براین نوعی ظرف یا ظرف بزرگ (کانتینر) بر روی کشتی وجود دارد.

9- اسکین جعبه لوت demon fury، اسکینی برای دوست داران اهریمن

این جعبه لوت در بازی فری فایر تم Oni را دارد و با آن خود را نشان می دهد. می توان گفت که بهترین قسمت جعبه دو صورت Oni با 2 جفت شاخ بیرون زده از دو طرف جعبه است. چشم هایOni  نیز دارای افکت قرمز هستند که این افکت کم و زیاد می شود تا توجه همه را به خودش جلب کند.

10- اسکین جعبه لوت fabled foxes، اسکینی به ظاهر ساده اما چشم نواز

جعبه Fabled Foxes که آخرین جعبه لوت در بازی فری فایراست یک مکعب آراسته و زیبا است. در قسمت جلوی آن یک صورت روباه وجود دارد که از بالا نور منتشر می کند. در قسمت بالای جعبه یک هولوگرام طلایی وجود دارد که زیبایی جعبه لوت را دو چندان کرده است و علاوه بر این، جعبه لوت fabled foxes دارای افکت دود قرمز و سیاه است که بلافاصله بعد از این که شما دشمن را کشتید ظاهر می شود.

حرف آخر در مورد اسکین جعبه لوت Free Fire

از نظر گیمر های بزرگ دنیا برای حرفه ای شدن و لذت بیشتر از هر بازی ای، باید بهترین ابزارهای آن بازی را در اختیار داشته باشید که در بازی فری فایر همین جعبه های لوت ابزار های بازی شما هستند.

شما برای ما از جعبه لوت فری فایر بنویسید

جعبه لوت فری فایر را در این مطلب از سایت ایموجو مورد بررسی قرار دادیم. می توانید هر گونه سوال خود را در مورد بازی های موبایلی با کارشناسان ایموجو به اشتراک بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. همچنین می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. برای تموزش و یادگیری ترقندهای بیشتر بازی فری فایر با ما در بخش ترفند بازی همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.