AD

ترفند بازیکن Starfield که کل بازی را متحول می‌کند

ترفند بازیکن Starfield که کل بازی را متحول می‌کند
0 246

ترفند بازیکن Starfield به نام BetterHUD که مدعی است حواس پرتی کمتر وHUD  بهتری در بازی استارفیلد ایجاد می‌کند باعث تحول کل بازی می شود. همچنین برای خرید بازی Starfield می‌توانید وارد سایت ایران موجو شوید.

Starfield، بازی ماجراجویی فضایی شرکت Bethesda، از زمان عرضه در سپتامبر، بازخوردهای متفاوتی از جامعه دریافت کرده است. در حالی که برخی از ویژگی‌های این بازی مانند کشتی‌سازی و مکان‌های باورنکردنی بازی مورد تحسین قرار گرفته‌اند، برخی دیگر مانند HUD بازی، مورد انتقاد بوده‌اند، زیرا بسیاری معتقدند که باعث حواس‌پرتی در بازی می‌شود.

و این فقط HUD نیست، زیرا موارد بیشتر رابط کاربری بازی مانند سیستم موجودی بازی و نقشه‌ها، مورد انتقاد قرار گرفته است. با این حال، مادسازها کارهایی انجام داده‌اند و یکی از این ماد‌ها به نام BetterHUD مدعی است که حواس پرتی کمتر وHUD  بهتری ایجاد می‌کند.

اما برای آن دسته از بازیکنانی که به دنبال ماد استارفیلد نیستند، یک ترفند ساده به اشتراک گذاشته شده در Reddit  می‌تواند تمام چیزی باشد که برای بهبود چشمگیر تجربه گیم پلی لازم است.

در Reddit با یک پیشنهاد ساده روبرو می‌شوید:  HUDرا خاموش کنید. آنها معتقدند که خاموش کردن HUD استارفیلد را به یک بازی متفاوت تبدیل می‌کند و تمرکز در بازی را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

کاربری همراه با پست خود، اسکرین شات‌های درون بازی را به نمایش گذاشت که در آنها می‌توانیم تصاویر بصری بازی را بدون HUD  ببینیم.

ایده غیرفعال کردن HUD بازی نشان دهنده تمایل بسیاری از بازیکنان است که خواستار رابط‌هایی با مزاحمت کمتر در RPG هستند.

و این روش فقط در مورد Starfield نیست. یکی دیگر از طرفداران اظهار داشت که آنها HUD را هنگام بازی در Hogwarts Legacy (میراث هاگوارتز) خاموش کردند و این کار تجربه آنها را به طرز چشمگیری بهبود بخشید.

این بازیکن پستی با این مضمون به اشتراک گذاشت: من این کار را برای میراث هاگوارتز انجام دادم و تقریباً شبیه تماشای یک فیلم بود. نمی‌دانم چرا برای استارفیلد به این موضوع فکر نکردم. من اکنون این را امتحان می‌کنم.

بنابراین، به نظر می‌رسد ارزش آن را داشته باشد که HUD را خاموش کنید و ببینید این بار که در حال کاوش در سیارات استارفیلد هستید، تفاوتی ایجاد می‌شود یا خیر.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.