AD

تاریخ عرضه PS5 Pro

تاریخ عرضه PS5 Pro
0 588

یک منبع معتبر ادعا کرده است که تاریخ عرضه PS5 Pro مدت‌ها شایعه شده بود، احتمالا در سپتامبر 2024 عرضه شود و همچنین جزئیات زیادی در مورد آنچه که ارتقاء این نسل میانی می‌تواند انجام دهد را فاش می‌کند.

اگرچه ممکن است ما فقط چند ماه پیش PS5 Slim را دریافت کرده باشیم، یکی از بدترین رازهای پنهان در صنعت بازی در حال حاضر این است که PlayStation همچنین در حال کار بر روی یک ارتقاء نسل میانی برای PlayStation  پایه است که احتمالاً PS5 Pro  نامیده می‌شود. مدتی است که شایعاتی در مورد آن می‌شنویم، از جمله اینکه Project Trinity نام دارد، اما یک منبع داخلی به یک پنجره احتمالی انتشار اشاره کرده است.

همانطور که توسط کاربر ResetEra اشاره شده استJeff Grubb از Giant Bomb اخیراً در مورد PS5 Pro که قبلاً با نام مستعار Project Trinity و اکنون ظاهراً Viola نامیده می‌شود در آخرین قسمت از Game Mess Decides صحبت کرده است و سپتامبر 2024 را تاریخ هدف برای انتشار این محصول ذکر کرده است.

گراب همچنین از لیست مشخصات اخیری صحبت کرد که نشان می‌دهد پرو در مقایسه با مدل پایه محصول جدید چقدر قدرتمندتر خواهد بود، در حالی که همچنین ادعا می‌کند که این اطلاعات «بر اساس طیف وسیعی از احتمالات» است. نکات جالبی وجود دارد که می‌توان از اطلاعات ارسال شده در ResetEra به دست آورد.

با توجه به این اطلاعات فاش شده، Project Trinity  نقطه اوج سه فناوری است: از جمله ذخیره سازی سریع، ردیابی پرتوی شتابان و ارتقاء مقیاس، که با آنچه در ابتدا توسط تام هندرسون در اوایل سال جاری گزارش شده است، مطابقت دارد. لیست مشخصات همچنین به این نکته اشاره می‌کند که ردیابی پرتو یکی از محورهای اصلی PS5 Pro است و یکی از اهداف این است: خروجی 4K  ارتقا یافته موقتاً پایدار در حالی که نرخ فریم بیش از 30 فریم در ثانیه داشته باشد.

پیام اصلی این است کهPS5 Pro  نسبت به کنسول پایه بسیار قدرتمندتر خواهد بود و احتمال این بالاست که سال آینده با ما باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.