AD

آخرین به روز رسانی UFO99 با کاراکترهای کریسمسی

آخرین به روز رسانی UFO99 با کاراکترهای کریسمسی
0 483

آخرین به روز رسانی UFO99 با کاراکترهای کریسمسی و آدم برفی‌های شیطانی همراه خواهد بود و استودیوی Noice2D شما را دعوت به یک جنگ همراه با شادی می‌کند

استودیوی بازی Noice2D تمام سرگرمی فصل کریسمس را با یک رویداد تعطیلاتی در UFO99 جشن می‌گیرد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا 5 ژانویه در یکSnowball Brawl  شرکت کنند. به طور خاص، می‌توانید با شکست دادن آدم‌برفی‌ها در یک جشن شوت‌آم‌آپ، در یک بزن بزن شاد شرکت کنید.

در آخرین به‌روزرسانی UFO99، باید مطمئن شوید که مهارت‌های مبارزه با گلوله برفی‌ را دارید، زیرا باید تلاش ‌کنید آدم برفی‌های شیطانی را در ازای ارز رویدادSanta Claus  شکست دهید. این ارز به نوبه خود می‌تواند درgachapon machine  کریسمس برای بازخرید خرس قطبی، الف‌های کریسمس، جادوگر یخی، گوزن شمالی و مرد شیرینی زنجبیلی استفاده شود. از طرف دیگر، آیتمRainbow Christmas Tree  می‌تواند نرخ افت ارز Santa Claus را افزایش دهد و می‌توان آن را به سادگی با تماشای یک تبلیغ به دست آورد.

علاوه بر آنلاک کردن این کاراکترها با تم تعطیلات از طریق رویداد درون بازی، می‌توانید به سادگی آنها را در فروشگاه برای مدت زمان محدود خریداری کنید. نکته آخر اینکه یک شخصیت مخفی وجود دارد که ممکن است به محض شکست دادن باس نهایی Evil Snowman قفل آن را باز کنید؛ نکته مهم این است که پیدا کردن این باس خاص کار آسانی نخواهد بود.

برای دریافت به‌روزرسانی جدید، می‌توانید این کار را با دانلود UFO99 در فروشگاه برنامه iOS و در فروشگاه Google Play  انجام دهید. این یک بازی رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای است. همچنین می‌توانید از وب‌سایت رسمی دیدن کنید تا از آخرین پیشرفت‌ها مطلع شوید.

دانلود بازی UFO99 برای اندروید

دانلود بازی UFO99 برای ios

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.