AD

بازی MLB 9 Innings 23 با هدایای زیاد در فصل تعطیلات

بازی MLB 9 Innings 23 با هدایای زیاد در فصل تعطیلات
0 654

استودیوCom2uS  هدایای زیادی برای فصل تعطیلات برای بازی MLB 9 Innings 23 دارد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در تمام شادی‌های بازی موبایل MLB دارای مجوز رسمی شرکت کنند. به طور خاص، شرکت در رویداد Holiday Gift Box  به شما پاداش‌های زیادی در بازی خواهد داد که تا 31 دسامبر ادامه خواهد داشت.

در آخرین به‌روزرسانی برای MLB 9 Innings 23، می‌توانید در حین انجام ماموریت‌ها منتظر کسب امتیاز باشید؛ سپس می‌توانید از آن‌ امتیازات برای خرید هدایای رنگین کمانی خاص استفاده کنید. به محض باز کردن جعبه‌های هدیه، می‌توانید یک جعبه هدیه تعطیلات دیگر داشته باشید، که دارای آیتم هایی مانندPremium Trainer Recruit Ticket ،Team Selective Diamond Pack ، Skill Select Change Ticket و غیره است.

برای قدردانی از بازیکنان برای تمام محبت و حمایتشان در تمام این مدت از سال 2009، هر جعبه هدیه نه تنها حاوی چیزهای خوب در بازی است، بلکه هدیه ای بهتر نیز خواهد داشت: یک نامه و یک هدیه غافلگیرکننده. به 8 عضو تیم توسعه دهنده MLB 9 Innings 23  فرصتی داده شده است تا قدردانی خود را از بازیکنان وفادار نشان دهند.

اگر مشتاق هستید این هدایا را به دست آورید، می‌توانید این کار را با دانلود MLB 9 Innings 23 در فروشگاه برنامه iOS و در فروشگاه Google Play برای دستگاه‌های اندرویدی انجام دهید. این یک بازی رایگان با خریدهای درون برنامه ای است. همچنین می‌توانید در صفحه رسمی توییتر به انجمن دنبال‌کنندگان بپیوندید تا از آخرین پیشرفت‌ها مطلع شوید، برای اطلاعات بیشتر از وب‌سایت رسمی دیدن کنید.

دانلود بازی MLB 9 Innigs 23  از گوگل پلی

دانلود بازی MLB 9 Innigs 23  از گوگل پلی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.