AD

امکان خرید ماشین پلیس در GTA Online

امکان خرید ماشین پلیس در GTA Online
0 694

امکان خرید ماشین پلیس در GTA Online پس از 10 سال فراهم شد و راکستار بالاخره به خواسته های طرفدارانش تن داد و سه وسیله نقلیه پلیس را در آپدیت اخیر Chop Shop اضافه کرد. همچنین تریلر بروز رسانی اخیر با نام Chop Shop که علاوه بر ماشین های پلیس شما قابلیت دزدیدن ماشین های خاص و همکاری با یوسف امیر، غول املاک و مستغلات مشهور لیبرتی سیتی را دارید مشاهده کنید.

شاید علاقه مند باشید 10بازی مشابه GTA را نیز بررسی یا تجربه کنید

بیش از یک دهه است که راه اندازی شده است. یکی از مواردی که طرفداران سال‌ها به دنبال آن بودند، امکان خرید وسایل نقلیه پلیس است، چیزی که فکر می‌کردید با توجه به بازی‌ای که در مورد آن صحبت می‌کنیم، در دسترس خواهد بود.

به نظر می رسد که Rockstar بالاخره به خواسته های طرفداران تن داده است و سه وسیله نقلیه پلیس را به عنوان بخشی از آپدیت اخیر Chop Shop اضافه کرده است. اکنون در مجموع سه وسیله نقلیه را می‌توان پس از ایجاد شرایط خاص خریداری کرد، از جمله Unmarked Cruiser ،Stanier LE Cruiser  و Police Riot van. همه آنها با قیمتی بین 2.9 تا 4.8 میلیون دلار در دسترس هستند، بنابراین بهتر است پس انداز کنید.

سفارشی‌سازی‌های بسیار زیادی برای Stanier LE Cruiser وجود دارد که با بیش از 120 رنگ و همچنین مجموعه‌ای از گزینه‌های نورپردازی و چندram bar  برای انتخاب ارائه می‌شود. متأسفانه، شما نمی توانید Cruiser Unmarked را سفارشی کنید.

همچنین به نظر می رسد که این سه وسیله نقلیه ممکن است تنها خودروهای پلیس اضافه شده به GTA Online نباشند. با توجه به توییتی از GTALeaks، آن‌ها موفق شده‌اند مدل وسیله نقلیه دیگری را کشف کنند، مدلی که در تریلر اخیر GTA 6 به نمایش درآمد. این وسیله نقلیه را Gauntlet Hellfire  می نامند و وجود این مدل نشان می دهد که احتمالاً در یک به روز رسانی آینده به GTA Online اضافه خواهد شد.

البتهGTA 6  در واقع تا سال 2025 (به احتمال زیاد در فصل تعطیلات) عرضه نمی شود، بنابراین هنوز چند سالی از کنار گذاشتن GTA Online  فاصله داریم. به احتمال زیاد می‌توانیم انتظار داشته باشیم بسته های الحاقی با موضوعاتGTA 6  به GTA Online اضافه شود. این یک امتیاز خوب برای بازیکنان GTA Online خواهد بود که برای مدت طولانی در آن جا مانده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.