AD

تاریخ انتشار دموی بازی Tekken 8 مشخص شد

تاریخ انتشار دموی بازی Tekken 8 مشخص شد
0 689

تا کنون Tekken 8 به تست‌های بتا بسته آنلاین یا تعداد انگشت شماری از حضور در مسابقات آفلاین و رویدادهای بازی محدود شده است. فرصتی برای بازی تعداد زیادی از بازیکنان به صورت همزمان فراهم نشده است. همچنین علاقه مندان به بازی های مشابه Tekken میتوانند نقد و بررسی بازی Mortal Combat 1 را در ایموجو مطالعه کنند.

Bandai Namco در حال آماده شدن برای انتشار دمویی برای این بازی مبارزه ای سه بعدی بر روی Pc، ایکس باکس و پلی استیشن 5 است. این بازی تقریباً بلافاصله در 14 دسامبر منتشر می شود، در حالی که ما در Pc و ایکس باکس باید تا 21 دسامبر منتظر بمانیم تا به آن بپیوندیم.

این یک دمو است که بر روی تعدادی از مودهای آفلاین بازی تمرکز می‌کند:  فصل اول مود داستانی The Dark Awakens، Arcade Quest، Super Ghost Battle و همچنین نگاهی به گالری بازی دارد. در این بازی فقط چهار کاراکتر قابل بازی وجود دارد: Jin ، Kazuya ، Nina ، و Paul با مراحل Urban Square (Evening) ، Yakushima وSanctum  برای بازی در دسترس هستند. دموی این بازی نیز 28 گیگابایت خواهد بود.

این یک شروع به طور قابل توجهی بهتر از Tekken 7 است و ترکیبی عالی از داستان و مبارزه را ارائه می دهد.

در حالی که حیف است که هیچ مود آنلاینی وجود نداشته باشد، این دمو باید یک تیزر عالی برای آنچه مردم می توانند در هنگام عرضه کامل بازی در 26 ژانویه 2024 انتظار داشته باشند، ارائه دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.