AD

تاریخ عرضه Hades برای IOS در جهان اعلام شد.

تاریخ عرضه Hades برای IOS در جهان اعلام شد.
0 15

نتفلیکس در مورد تاریخ عرضه Hades برای IOS در جهان اعلام کرده است که Hades، یک تایتل مستقل مورد تحسین منتقدان که در سال 2020 برای اولین بار عرضه شد و با استقبال بالایی روبرو شد، سرانجام به لطف سرویس استریمینگ به موبایل می‌آید. این بازی Roguelike پر اکشن که توسط Supergiant Games  توسعه داده شده است، در 19 مارس در نتفلیکس راه اندازی می‌شود، و تنها کاری که باید انجام دهید این است که مشترک سرویس استریمینگ شوید تا این بازی را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.

اگر مشتاق هستید که به محض انتشار اولین اطلاعات این بازی را دریافت کنید، اکنون می‌توانید برای Hades در iOS پیش ثبت نام کنید. این بازی دارای جلوه‌های بصری خیره کننده، کاراکتر آرت پیچیده، صداپیشگی ستارگان و گروهی به یاد ماندنی از شخصیت‌های الهام گرفته شده از اساطیر یونان است. شما در نقش زاگرئوس (Zagreus) هستید که در حال فرار از پدرش است و در حالی که سعی می‌کنید از اعماق جهنم فرار کنید، با دسته‌ای از دشمنان روبرو می‌شوید که مانع از رسیدن شما به سطح زمین می‌شوند.

البته، چند خدا (god) و الهه (goddess) نیز در کنار خود خواهید داشت و با روبرو شدن با آنها در سطوحی که به‌طور تصادفی ایجاد شده‌اند، با روایت کلی نیز بیشتر آشنا خواهید شد. با نسخه موبایلی این بازی، می‌توانید انتظار عملکرد 60 فریم در ثانیه و همچنین منوی اصلاح‌شده را داشته باشید، همراه با رابطی که برای راحت‌تر کردن کنترل‌های صفحه لمسی قابل تنظیم است. همچنین در این بازی می‌توانید از ذخیره‌سازی‌های ابری و بازی آفلاین بهره‌مند شوید و به دنبال دستاوردهایی باشید که به آنها افتخار کنید.

بازیHades  در حال حاضر در فیلیپین در حال راه اندازی نرم افزاری است و از کنترلر نیز پشتیبانی می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.