AD

به‌روزرسانی بازی Vampire Survivors Adventures در 6 دسامبر

به‌روزرسانی بازی Vampire Survivors Adventures در 6 دسامبر
0 237

به‌روزرسانی Vampire Survivors Adventures در 6 دسامبر برای ایکس‌باکس و PC عرضه می‌شود، بروز رسانی برای موبایل و سوئیچ بعدا…

Vampire Survivors در حال افزودن Adventures در به‌روزرسانی 1.8 خود اضافه می‌کند، که در 6 دسامبر برای PC و ایکس‌باکس عرضه می‌شود. Adventures داستان‌های کوچک و مستقلی هستند که گیم‌پلی Vampire Survivors را بازنشانی و ریمیکس می‌کنند. این به‌روزرسانی برای نینتندو سوییچ و نسخه‌های موبایل نیز منتشر می‌شود، اما تاریخ مشخصی ندارد.

تریلر نسخه 1.8 با عنوان The Deeplorable Update، نمونه‌ای از مود Adventure را نشان می‌دهد. سه Adventures در تریلر به نمایش درآمده است: A Garlic Paradise، World of Light and Dark، و Legacy of the Moonspell، که آخرین مورد فقط برای دارندگان DLC به همین نام در دسترس است. هر Adventure بیش از دوازده فصل دارد و محدودیت انتخاب کاراکترها وجود دارد.

هنوز مشخص نیست که چه مقدار محتوای جدید در این Adventures خواهد بود، اما یک شات مختصر وجود دارد که یک منطقه جدید و NPC جدید را نشان می‌دهد.

تریلر اعلامی همچنین بیان می‌کند که اولین Adventures در تاریخ 6 دسامبر منتشر می‌شود، به این معنی که Adventures بیشتری در به‌روزرسانی‌ها یا  DLC‌های آینده اضافه خواهند شد. همچنین اشاره می‌کند که این به‌روزرسانی به‌زودی برای نینتندو سوییچ و PC عرضه می‌شود. Vampire Survivors Poncle همچنین یک “Chaos Roadmap” را در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشت که آیتم‌های جدیدی را بدون تاریخ اشتراک گذاشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.