AD

بهترین بازی های موبایلی روز ولنتاین

بهترین بازی های موبایلی روز ولنتاین
0 58

 با فرا رسیدن فصل ولنتاین، زمان آن فرا رسیده است که با بهترین بازی های موبایلی روز ولنتاین همه مرغ عشق ها و عاشقان ناامید از لانه های دنج خود بیرون بیایند و زندگی عاشقانه خود را در روز ولنتاین با 5 بازی موبایلی خنده دار و دلچسب لذت بخش تر سازند.

بهترین بازی‌های موبایلی برای روز ولنتاین

بازی The Sims Mobile

بازی The Sims Mobile
The Sims Mobile

مطمئناً این بازی یک انتخاب بسیار محبوب است زیرا یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌سازی دنیای مجازی به شمار می رود. The Sims Mobile  از Electronic Arts یک پلتفرم گیمینگ هیجان انگیز را در تلفن همراه ارائه می دهد تا زندگی رویایی خود را بسازید، ارتباط برقرار کنید و خانه عالی خود را طراحی کنید. همچنین شاید تمایل به آشنایی با بازی‌های شبیه ساز کامیونی و ماشین سنگین داشته باشید.

The Sims Mobile از طریق تجربیات و تعاملات مشترک، پیوندهایی را تقویت می کند که عشق و ارتباط بین شخصیت های مجازی را تقویت می کند و زیبایی روابط واقعی را منعکس می کند. می توانید این بازی را روی اندروید و iOS دانلود کنید.

بازی Ludo King

بازی Ludo King
Ludo King

چه کسی فکر می کرد انداختن تاس روی تخته باعث تقویت یک رابطه می شود؟ خب، لودو کینگ همیشه محبوب، این ویژگی را دارد. جذابیت همیشگی آن، رابطه بین بازیکنان را تقویت می کند، چه در حال رقابت با یکدیگر و چه در مودهای چند نفره تیمی.

بازی لودو کینگ با گزینه‌های چند نفره آفلاین و آنلاین، همراه با ویژگی‌های نوستالژیک مانند مار و نردبان، نوید سرگرمی بی‌پایان را برای دوستان و خانواده می‌دهد، حتی عده‌ای را عاشق این ولنتاین می‌کند. شما می توانید بازی را روی اندروید و iOS دریافت کنید.

بازی Sky: Children of Light

بازی Sky: Children of Light

Sky: Children of the Light انتخابی مناسب برای روابط دوستانه و عاشقانه است. این بازی موبایلی از نظر بصری خیره کننده است و شما را به کشف یک پادشاهی جادویی در آسمان دعوت می کند. کاراکتر شما می تواند تجربیات را با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارد و به روش های مختلف به یکدیگر کمک کنند.

از طریق این کارها، پیوندهای دوستی پرورش می یابد و قلب ها متحد می شوند و راه را برای شکوفایی ارتباطات جدید در طول سفر عشق و همراهی شما هموار می کنند. می توانید این بازی را روی اندروید و iOS دریافت کنید.

بازی Happy Couple

بازی Happy Couple

این بازی ترکیب خوبی از یک بازی مسابقه ای و یک اپلیکیشن مشاوره است. Happy Couple توصیه های علمی و بینش های روزانه را برای تقویت پیوندها ارائه می دهد. این مشاوره ها با راه حل های سفارشی ارائه می شود که نیازهای منحصر به فرد را برآورده می کند، ارتباطات و درک را افزایش می دهد.

با درس‌های کوتاه روزانه، روابط خود را بهبود بخشید. برخی از کاربران تجربیات تغییر دهنده زندگی را از طریق بهبود روابط با استفاده مداوم گزارش کرده اند. می توانید این بازی را روی اندروید و iOS دانلود کنید.

بازی Spaceteam

بازی Spaceteam
Spaceteam

این بازی که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است بسیار سرگرم کننده است. در Spaceteam، همکاری بسیار مهم است. شما به عنوان یک تیم دستورالعمل های حساس به زمان را دنبال می کنید و با هماهنگی با هم تیمی های خود سعی در این دارید تا سفینه خود را نجات دهید. وجود کار تیمی و خنده باعث می شود که این بازی، یک انتخاب خوب برای دوستان و زوج ها باشد. پس بازی را روی اندروید و iOS دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.