AD

بدترین بازی های سال 2022

0 193

در سال 2022 ما شاهدبازی‌هایی بودیم که نتوانستند در بازار محبوبیت پیدا کنند و در لیست بدترین بازی های سال 2022 قرار گرفتند. در سال 2022 بازی‌های بسیار زیادی روانه بازار شدند و برخی از آن‌ها به پرفروش‌ترین و پر طرف‌دارترین بازی‌های 2022 تبدیل شدند؛ اما در این میان شرکت‌هایی بودند که نتوانستند مخاطبان خود را با بازی های که ارائه کردند راضی نگهدارند و باعث شد محصولاتشان فروش و محبوبیتی پیدا نکند.

اکثر این نوع بازی ها که در لیست بدترین‌ها قرار گرفتند به این دلیل هستند که ژانر مناسب و کیفیت نداشتند و توقع و نیاز مخاطب را برطرف نکردند. در این مقاله قصد داریم بدترین بازی های سال 2022 را به شما معرفی کنیم و توصیه ما به شما این است که وقت و زمان خود را صرف این بازی‌ها نکنید و سراغ آن‌ها نروید. اگر قصد دارید بدترین بازی ها را بشناسید با ما همراه باشید.

آشنایی با بدترین بازی های 2022

اسامی ای که در این بخش با آن‌ها آشنا خواهید شد، بدترین بازی های 2022 است که نتوانستند در بازار مخاطبان را راضی نگهدارند و انتقادهای بسیار زیادی به دلایل مختلفی به آن‌ها شد. بازی‌های بسیار زیادی در این لیست قرار گرفته‌اند که ما پرنقش‌ترین و بدترین بازی ها را به شما معرفی خواهیم کرد تا شما زمان خود را صرف آن‌ها نکنید.

بدترین بازی های 2022

Source of Madness

Source of Madness یکی از بدترین بازی های سال 2022 است. این بازی دارای ژانر اکشن و روگ لایت می‌باشد که در یک جهانی به نام Loam Lands داستان بازی روایت می‌شود. در این بازی المان‌های اچ. پی. لاوکرفت را می‌توان به‌راحتی مشاهده کرد و این آثار در داستان این بازی وجود دارند.در بازی Source of Madness فردی که در حال بازی است کنترل یک کشیش را در دست دارد که این کاراکتر می‌تواند جادو کند.

این کشیش در بازی با هیولاها مقابله می‌کند و با قابلیت‌هایی که دارد شروع به پرده‌برداری از رازهای تاریک می‌کند. در داخل بازی محیط‌های بدون هیچ پلن و نقشه‌ای وجود می‌آیند که باعث می‌شود کاربر تلاش‌های بیشتری برای ادامه‌دادن به بازی انجام دهد و این یک تجربه جدید در بازی‌هایی است که محیط‌های بدون برنامه در بازی به وجود می‌آید و این ویژگی به بازی ضربات بسیار زیادی را وارد کرده و یکی از دلایل قرارگرفتن این بازی در لیست بدترین بازی ها این ویژگی است.

بدترین بازی های 2022

CrossfireX

CrossfireX بازی است که در سال 2022 در جمع بدترین بازی های این سال تبدیل شد. این بازی بر اساس یک بازی مشهور و محبوب ساخته شده است اما نتوانسته امتیاز موردنظر را به دست آورد و در بازار محبوبیتی پیدا نکرد.این بازی با یکی از بازی‌‎های محبوب شباهت بسیار زیادی دارد. شباهت این بازی با بازی کانتر استراتیک است. این بازی از نقاط ضعف بسیار زیادی برخوردار است و دلایل زیادی وجود دارد که این بازی در لیست بدترین بازی های سال 2022 قرار گرفت. بازی CrossfireX با شکست بسیار بزرگی مواجه شد و امتیاز آن 38 است.

بدترین بازی های 2022

Babylon’s Fall

بازی شکست‌خورده بعدی که در لیست، جزء بدترین بازی های 2022 قرار گرفته بازی Babylon’s Fall است. این بازی به‌عنوان یک سرویس آنلاین وارد بازار بازی شد؛ اما با شکست سنگینی روبرو شد؛ بازی Babylon’s Fall نتوانست امتیاز مناسب را به دست آورد. این بازی دارای نقاط ضعف بسیار زیادی بود و این ضعف‌ها باعث شد امتیاز 41 را به دست آورد. محتوای این بازی موردپسند افراد قرار نگرفت و انتقادهای بسیار زیادی را به آن کردند. بازی Babylon’s Fall در لیست بدترین بازی های سال 2022 قرار گرفته و پیشنهاد ما این است که آن را تجربه نکنید و وقت خود را صرف بازی‌های بهتری کنید.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین بازی های آنلاین جنگی در سال ۲۰۲۰

بدترین بازی های 2022

Winter Ember

با یکی دیگر از بازی هایی که در لیست بدترین قرار دارند آشنا خواهیم. Winter Ember یک بازی با ژانر فانتزی و دارک است که مخفی کارانه انجام می‌شود؛ این بازی دارای 30 نوع تیرکمان می‌باشد و در بازی 70 نوع مهارت فعال و غیرفعال قرار گرفته گیم‌پلی این بازی بسیار جاه‌طلبانه است و ضعف‌های بسیار زیادی را موقع بازی مشاهده می‌کنید که باعث قرارگرفتن Winter Ember در لیست بدترین بازی های 2022 شده است.

بدترین بازی های 2022

XEL

XEL دارای یک ژانر ماجراجویی و علمی تخیلی است؛ این بازی از روی بازی زلدا که در سبک هنری جذاب بود الگو گرفته و تولید شده است. XEL در بازار بازی ها نتوانست موفقیت پیدا کند و دلیل آن عملکرد بد در برخی از نکات مهم بازی بود. XEL مشکلات بسیار زیادی را از خود نشان داد و در این بازی ضعف‌های بسیاری پیدا شد و باعث شکست آن در بازار بازی ها شد. افرادی که این بازی را تجربه کردند می‌گویند علاوه بر وجود ضعف در بازی شما نمی‌توانید آن را ادامه دهید و دلیل آن این است که بازی جذاب نیست و شوق برای ادامه وجود ندارد.

بدترین بازی های 2022

The Last Oricru

The Last Oricru از سری بازی‌های Souls الگو گرفته است. این بازی نتوانسته به‌خوبی نقش‌ها و محیط‌ها را ایفا کند و در بازی مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که اجازه نمی‌دهد بازیکن‌ها بتواند از آن لذت ببرند. افراد بسیار کمی توانستند این بازی را انجام دهند و اکثر کاربران از نقاط ضعف این بازی می‌گویند و انتظارات را بسیار پایین آورد است. این محصول به دلایل مشکلات بسیار مهمی که در بازی وجود دارد در لیست بدترین بازی های سال 2022 است که نتوانسته هیچ یک از توقعات مخاطبان را برطرف کند.

بدترین بازی های 2022

Dolmen

Dolmen یک بازی علمی تخیلی است و تم این بازی به‌صورت فضایی می‌باشد. پلن بازی جذابیتی ندارد و بسیار وحشتناک است و هنگام بازی بسیار از ویژگی‌های کلیدی از بین می‌رود که یک مشکل بسیار مهمی است و اجازه نمی‌دهد کاربر از بازی لذت ببرد. Dolmen در لیست بدترین بازی های سال 2022 قرار گرفته است و در بازار نتوانسته محبوبیت خود را به دلیل مشکلات و ضعف‌های که دارد به دست آورد.

بدترین بازی های 2022

Gungrave G.O.R.E

بازی Gungrave G.O.R.E با شکل و شمایلی که طراحی کرده اکثر کاربران خود را ازدست‌داده و نتوانست در بازار مخاطبان را جذب خود کند. از نظر گرافیکی این بازی بسیار ضعیف پیش رفته و توقعاتی که از یک بازی باکیفیت را به جا نگذاشته و حتی داستان بازی نشان می‌دهد که جذاب باشد؛ اما بعد از شروع آن متوجه می‌شوید که بسیار شما را سردرگم می‌کند و هیچ جذابیتی ندارد.

جمع‌بندی

بازی های بسیار زیادی در سال 2022 منتشر شد که توانست در بازار طرف‌داران بسیار زیادی را جذب خود کنند و در لیست بازی های فوق‌العاده قرار بگیرند؛ اما در این میان بازی های منتشرشدن که نتوانستن به موفقیت برسند و در لیست بدترین بازی های سال 2022 قرار گرفتند.بازی های که با گیم پلن‌های جذاب منتشر شدند؛اما به دلیل بی‌کیفیت بودن و داشتن ضعف‌های بسیار زیادی نتوانستند مخاطبان خود را راضی کنند و با شکست بزرگی مواجه شدند و نتوانستند در بازار بازی ها دوام بیاورند. در این مقاله به معرفی بدترین بازی های سال 2022 پرداختیم و امیدواریم مطالب برای شما مفید بوده باشد و زمان خود را صرف این بازی‌ها نکنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.