AD

دانلود بازی لگو نینجاگو برای موبایل + [ سراسر هیجان و شگفتی ]

lego ninjago games
0 1,133

Lego ninjago یک بازی با ژانر ماجراجویانه و اکشن می باشد که به تازگی توسط کمپانی warner bros منتشر شده است. سری بازی­­های lego طرف‌داران بسیاری دارد و همین امر باعث شده تا تعداد این بازی­ها روز به روز افزایش یابد. لگو در واقع اسم یک کمپانی در دانمارک است که توسط یک نجار تأسیس شد. اگر یادتان باشد همه ما در کودکی آجرهایی داشتیم که با آنها خانه می‌ساختیم. این آجرها که امروزه به آن لگو می­گوییم، ایده‌ای بود برای طراحی خلاقانه اسباب بازی­های امروزی.از اسباب بازی­های لگویی در نسخه­های انیمیشن و همچنین بازی­های گرافیکی برای موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و … نیز استفاده می­شود. یکی از این بازی­ها، بازی لگو نینجاگو برای موبایل است.

Lego ninjago games که به تازگی معرفی و منتشر شده است، برگرفته از فیلم lego ninjago می­باشد. این فیلم که یکی از فیلم­های پرطرف‌دار است، در سپتامبر سال جاری اکران خواهد شد. هم‌زمان با اکران این فیلم، بازی لگو نینجاگو برای موبایل، اندروید، کامپیوتر و … منتشر خواهد شد. در این مطلب از سری مقالات نقد و بررسی گیم سایت ایموجو با ما همراه باشید.

ویژگی­های بازی

در این بازی شما می­توانید در کنار شخصیت­هایی همچون زین، کی، نیا، کول، جی، لوید و مستر وو، در فضاهای مختلف که همه برگرفته از فیلم است بازی کنید و تبدیل به استاد نینجاگیلیتی شوید. ارتقا سطح بازی و خرید قابلیت­هایی مانند دویدن روی دیوار از سایر ویژگی­های این بازی جذاب است. علاوه بر آن برای مبارزه با لرد گارمادون و نابود کردن ارتش او می­توانید از قدرت spinjitzu استفاده کنید و سرزمین نینجاگو را نجات دهید.

بازی لگو نینجاگو یک بازی چند نفره است و چهار بازیکن در چهار حالت مختلف به صورت اسپلیت اسکرین می­توانند با هم مبارزه کنند. گرافیک جذابی که این بازی دارد به بازیکن این امکان را می­دهد تا احساس واقعی یک نینجا را تجربه کرده و توانایی­های خود را ارتقا دهد.

از دیگر ویژگی­های بازی می­توان موارد زیر را نام برد:

  • کاوش در سرزمین نینجاگو و نبرد با گارمادون­ها
  • گرد­آوری طرح­ها و آزاد کردن وسایل مورد نیاز نینجاها
  • شخصی سازی نینجاها قبل از هر نبرد
  • نجات جهان همراه با نینجاهای مورد علاقه
  • وجود بیش از 60 سطح برای آزادسازی در این بازی
lego ninjago games
lego ninjago games

تغییرات بازی در نسخه جدید

  • جنگ با تبهکاران و نجات شهر از دست گارمادون­ها
  • دارا بودن قابلیت بازی کردن هم‌زمان با تماشای فیلم
  • کارت­های تکمیل کننده بازی
  • اضافه شدن شخصیت­های جدید به بازی
  • به وجود آمدن دشمنان جدید
  • اضافه شدن مراحل جدید به بازی

در واقع lego ninjago games یک نبرد بزرگ را بین نینجاها و گارمادون­ها ایجاد می­کند.

توضیحات بازی رایگان لگو نینجاگو

در کشور لگو افسانه استاد اسپینجیتسو به عنوان پرطرف‌دارترین افسانه به شمار می­رود. در این افسانه شخصی به نام وو سنسی به همراه دانش آموزان خود در برابر تمام افراد شرور ایستادگی می­کنند. یکی از شخصیت­های منفی این بازی Lord Garmadon است که برای رسیدن به مقاصد خود از لشکر بزرگ اسکلت­ها استفاده می­کند. Lord Garmadon می­خواهد با استفاده از لشکر بزرگ خود تمام جهان را به سیاهی ببرد؛ بنابراین وظیفه شما در بازی این است که از کشور خود در برابر Lord Garmadon و لشکر بزرگش محافظت کنید.

نمای بازی Lego Ninja Go

شما با این بازی وارد دنیایی شگفت انگیز می­شوید که می­توانید در آن طعم شیرین پیروزی و یا طعم تلخ شکست را بچشید. برای به دست آوردن پیروزی باید تمام قوانین بازی را به خوبی بدانید تا در زمان وقوع خطر بتوانید عکس‌العمل مناسب را نشان دهید. مثلاً می­توانید در مواقع خطر پنهان شوید و مخفیانه به دشمن حمله کنید. دلیل محبوبیت این بازی ساختار و مکان‌هایی است که شما در آن بازی می‌کنید. در این بازی وظیفه اصلی شما نشان دادن تکنیک‌های مختلف برای خنثی کردن حیله‌های دشمن است. شما باید از مکانیسم دفاعی به گونه­ای استفاده کنید که بتوانید تمامی توانایی خود را به عنوان یک مرد جنگنده نشان داده و در مبارزات خود پیروز شوید.

بازی لگو نینجاگو برای موبایل
بازی لگو نینجاگو برای موبایل

بیشتر بخوانید: دانلود رایگان بازی لگو مارول ؛ بازی اکشن جذاب

آیا دیدن سری سریال لگو نینجا دارای اهمیت است؟

همان‌طور که در اول این مقاله از سری مقالات مجله بازی ایموجو به آن اشاره شد این بازی برگرفته از سریال­های لگو نینجاگو است. شما می‌توانید با تماشای این سریال بسیاری از رمز و رازهای بازی را به راحتی کشف و بازی کنید.

در حال حاضر لگو نینجاگو در بین سایر شرکت‌های طراحی بازی، جایگاه اول را به دست آورده است. در حال حاضر این بازی­ها دارای 30 نسخه است اما شرکت سازنده به کاربران خود قول داده است که به زودی نسخه­های بیشتری را با موضوعات مختلفی منتشر کند.

آگاهی از قوانین بازی

سازندگان و توسعه دهندگان بازی لگو نینجاگو برای موبایل پیشنهاد می­کنند که برای آشنایی بیشتر با قوانین بازی، ابتدا “کیت استارت” را خریداری کنید. کیت استارت شامل دو قهرمان است که هرکدام دارای اسلحه، چرخ دنده چرخشی و کارت­هایی شامل قوانین بازی، می­باشند. این بازی دارای کلکسیونی از نینجا، قوانین کارت­های بازی و غنائمی است که برنده بازی می­تواند از آن استفاده کند.

بازی لگو نیجاگو برای موبایل توسط طراحان و مهندسان ساخته شده است و اوقات خوشی را برای فرزندانتان فراهم می­کند. تمام گروه­های سنی از هفت سال به بالا می­توانند از این بازی استفاده کنند. دنیای این بازی بسیار زیبا و اسرارآمیز بوده و شما می­توانید به راحتی موارد مختلفی را در آن کشف کنید.

شما نقش اصلی این بازی را بر عهده دارید؛ بنابراین به جنگ بروید و تمامی افراد شرور را از بین برده و دنیا را از تاریکی ابدی نجات دهید. بازی لگو نینجاگو جزء بازی­های محبوب در سرتاسر جهان است. دلیل زیبایی و محبوبیت این بازی افسانه­ها و داستان­های زیادی است که هر روز در این دنیا متولد می­شوند و کشف آنها می­تواند اوقات جالبی را برای شما فراهم کند.

بازی لگو نینجاگو برای موبایل
بازی لگو نینجاگو برای موبایل

بیشتر بخوانید: دانلود رایگان بازی لگو بتمن 3 ؛ بازی جذاب و محبوب

معرفی شخصیت‌های نینجاگو

همان‌طور که قبلاً به آن اشاره شد، شما نقش اصلی و سازنده این بازی هستید، اما شخصیت­های دیگری نیز وجود دارند تا به شما در ادامه این مسیر پرخطر کمک کنند. زمانی که نیروهای تاریکی قدرت می­گیرند تیمی از نینجاهای جوان ظاهر می­شوند. سرپرست این نینجاها “وو سنسی” است. در ادامه به معرفی این شخصیت­ها می­پردازیم تا شما هم با دوستان خود در لگو نینجاگو بیشتر آشنا شوید.

وو سنسی: یک معلم عالی که با استفاده از کلمات مهربان تمامی نینجاهای جوان را تحت سرپرستی خود قرار داده است. وو سنسی در کنار آموزش­های رزمی به شاگردان خود کمک می­کند تا بتوانند شخصیت خود را حفظ کرده و در عین حال استعداد خود را نشان دهند.

کوهن لاکونیک: این نینجا دارای ذهنی آرام و حسابگر است. همچنین قدرت و استحکام بسیار بالایی نیز دارد.

کای: اگر می­خواهید یک جنگجوی بی باک را بشناسید قطعاً کای همان شخص جنگجو است. کای بسیار بی باک است و به انواع فنون رزمی مسلط است.

بانزی: در نگاه اول بیشتر شبیه یک موجود یخی است تا یک نینجا. اما بانزی برای حل مشکلات فلسفه خاص خودش را دارد.

نیا: هر گروهی دارای یک عضو زن است. نیا نیز تنها عضو زن در این بازی مهیج است. نیا به راحتی می­تواند با اسلحه­های مختلف به هدف شلیک کند.

نتیجه گیری

ما در دنیایی زندگی می­کنیم که روزانه بازی­های مختلفی روانه بازار می­شود؛ بنابراین برای ماندگاری در بین کاربران، طراحان باید تمامی سعی خود را به کار ببرند تا یک کار با کیفیت ارائه کنند. در زمان انتخاب بازی باید به کیفیت آن توجه کافی داشته باشید؛ بنابراین پیشنهاد ما به شما بازی لگو نینجاگو برای موبایل است. این بازی محبوبیت بسیاری دارد و توانسته رقبای خود را پشت سر بگذارد. گرافیک زیبای این بازی همه گروه­های سنی را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید با دانلود بازی لگو نینجا برای اندروید از طریق لینک زیر، این بازی را بر روی نسخه‌های اندروید 4 به بالا نصب کنید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wb.goog.lnjgo&hl=en&gl=US

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.