AD

احتمال عرضه بازی Cyberpunk 2077 و The Witcher برای موبایل

احتمال عرضه بازی Cyberpunk 2077 و The Witcher برای موبایل
0 7

مدیر عامل گروه CD PROJEKT در کنفرانس سالانه این گروه گفت  سری Cyberpunk 2077 و The Witcher می‌توانند به عنوان بازی‌های موبایل عرضه شوند.

کنفرانس سالانه اخیر بین گروه CD PROJEKT، تحلیلگرن، سرمایه گذاران و رسانه‌های بزرگی برای علاقه مندان به بازی‌های موبایلی به همراه داشت، زیرا Michal Nowakowski مدیر عامل این شرکت اشاره کرده است که دو فرنچایز محبوب اخیر، یعنی Cyberpunk 2077  وThe Witcher، می‌توانند به عنوان بازی‌های موبایل عرضه شوند.

CD Projekt، توسعه‌دهنده مشهور لهستانی، در دو دهه گذشته شهرت زیادی در جامعه بازی‌ها به دست آورده است. این کمپانی که در سال 2007، با بازی The Witcher به شهرت رسید، به طور مداوم عناوین موفقی را برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها ارائه کرد. از جمله انتشارات قابل توجه آنها Cyberpunk 2077، یک تایتل مدرن و آینده نگرانه است.

سری Witcher در طول سال‌ها تایتل‌های زیادی را به خود دیده است، با این فراخوان همچنین نشان می‌دهد که یک سه‌گانه جدید آغاز می‌شود و جهان ارائه شده در بازی‌های قبلی Witcher را گسترش می‌دهد. در همین حال، Cyberpunk 2077، با وجود اینکه در طول اجرای اولیه خود دارای اشکال بود، به دلیل بسیاری از جنبه‌های جذاب مورد ستایش قرار گرفت، در حالی که آخرین فروش در فرنچایز Phantom Liberty به بیش از 5 میلیون نسخه در سال 2023 رسید.

در حالی که Cyberpunk 2077 و The Witcher نسخه موبایل در این برنامه هستند، هنوز هیچ اطلاعیه‌ای منتشر نشده است

نواکوفسکی در پاسخ به این سوال که مجوز IP برای بازی‌های موبایلی صادر می‌شود، اظهار داشت که واقعاً چنین اقدامی را برای آی‌پی‌های بزرگ خود از جمله Cyberpunk 2077 و بازی‌های Witcher در نظر دارند و همچنین اعلام کرد که در زمان مناسب اطلاعات بیشتری را ارائه خواهند کرد.

در حالی که هنوز این خبر به صورت رسمی اعلام نشده است، بحث‌هایی در این زمینه فعالانه دنبال می‌شود. قرار گرفتن بازی Cyberpunk 2077 در پلتفرم موبایلی می‌تواند یک رویداد تحول آفرین برای موبایل باشد.

Cyberpunk 2077 نسخه موبایل می‌تواند یک بازی تحول آفرین باشد.

از بین دو بازی ذکر شده، Cyberpunk  بازی با پتانسیل بیشتری است، زیرا پلتفرم موبایل هنوز بازی‌هایی به خوبی این بازی از لحاظ مدرن بودن ندارد. Cyberpunk 2077 مطمئناً یکی از بازی‌هایی است که توسعه دهندگان باید سعی کنند آن را روی موبایل بیاورند، اما مشکلاتی در این زمینه وجود دارد. این بازی از نظر خط داستانی و گیم پلی قانع کننده است و جلوه‌های بصری نیز در سطح بالایی قرار داشت. همچنین شما میتوانید نقد و بررسی بازی Cyberpunk 2077  و همچنین بازی Witcher 3 را در ایموجو بخوانید.

داشتن این بازی بر روی موبایل ممکن است شاهد تغییراتی از جمله کاهش کیفیت باشد، اما بازیکنان مطمئناً اصرار دارند که بازی را روی موبایل خود دریافت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.