AD

آنچه که طرفداران بازی Super Mario RPG در مورد این بازی می‌خواهند

آنچه که طرفداران بازی Super Mario RPG در مورد این بازی می‌خواهند
0 237

بازی Super Mario RPG به لطف ریمیک خارق العاده‌ای که اخیرا توسط نینتندو منتشر شده است، محبوب تر از همیشه شده است. با وجود اینکه نسخه جدید این بازی یک تجربه بسیار متفاوت از ماریو است اما این تجربه نیز برای طرفداران بسیار کمرنگ شده است و آنها شروع به جمع‌آوری لیست علاقه‌مندی‌های خود از ویژگی‌هایی کرده‌اند و می‌خواهند ببینند آیا نینتندو این تصمیم را دارد دنباله‌ای برای این بازی با لحاظ کردن این ویژگی‌ها بسازد یا نه. همچنین پیشنهاد می‌کنیم بهترین بازی های اکتبر 2023 را نیز بررسی کنید.

کاربری با نام ResetEra Meelow اولین کسی بود که لیست علاقه مندی‌های خود را فاش کرد و ویژگی تنوع در سختی بازی را  به عنوان محبوب ترین مورد مد نظر خود بیان کرد. زیرا Super Mario RPG فقط دو گزینه سختی (difficulty option) برای انتخاب دارد Normal وBreezy. متوجه خواهید شد که اگر چالش بیشتری می‌خواهید، هیچ گزینه‌ای برای افزایش سختی بازی وجود ندارد.

یکی دیگر از درخواست‌های بسیار محبوب که برای اولین بار توسط کاربر Derbel McDillet مطرح شد، معرفی شخصیت‌های بیشتری از دنیای ماریو، به ویژه شخصیت‌های شرور مانند Wario و Waluigi است. سایر طرفداران دوست دارند شخصیت‌هایی مانند یوشی (Yoshi)، روزالینا (Rosalina) و لوئیجی (Luigi) قابل بازی باشند. با این حال، برخی می‌خواهند جذابیت بازی Super Mario RPG  را با اضافه کردن اعضای جدید و اصلی حفظ کنند، نه اینکه زیاد به شخصیت‌ها و دشمنان موجود از دنیای ماریو تکیه کنند.

سایر موارد اضافه شده که طرفداران دوست دارند در یک دنباله گنجانده شوند عبارتند از: کوئست‌های جانبی بیشتر، سیستم شغلی شبیه به Final Fantasy، مناطق اختیاری تر و سوپرباس‌ها و شرور اصلی دیگری که Bowser نیست.

البته، هیچ تضمینی وجود ندارد که نینتندو بخواهد روی دنباله‌ای مناسب برای بازی Super Mario RPG کار کند و با توجه به اینکه نسخه اصلی بیش از 25 سال قدمت دارد، این کار بعید به نظر می‌رسد؛ از طرفی با توجه به اینکه این ریمیک بین طرفداران ماریو بسیار محبوب شده است و این علاقه و هیجان بدون شک به فروش تبدیل شده است و هر چه اعداد و ارقام به اندازه کافی چشمگیر باشد نینتندو را برای ساخت دنباله تحت فشار بگذارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.