AD

چگونه در بازی among us قاتل شویم؟ + [ مثل حرفه ای ها بازی کن ]

Among Us
0 1,502

امروزه بازی هایی که بتوانند از طریق قتل، خشونت، معما، دسیسه، اتهام و ویژگی های اینچنینی احساسات و هیجانات بازیکنان را برانگیخته کنند به شدت مورد استقبال قرار می گیرند. یکی از بهترین بازی های یک سال گذشته که به شدت مورد استقبال قرار گرفته است بازی among us می باشد. اینکه چگونه در بازی among us قاتل شویم؟ یا بتوانیم از دست شیادان جان سالم به در ببریم اهمیت بسیار زیادی دارد. قاتل، خائن، شیاد یا ایمپاستر (Impostor) بودن در بازی اِمانگ آس به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و لازم است که بازیکنان تمرین زیادی داشته باشند که بتوانند بدون اینکه شناسایی شوند خدمه را به قتل برسانند و در فضای بازی تشنج ایجاد کنند.

مهم ترین نکته برای موفقیت در بازی among us این است که بازیکن به خوبی بتواند تظاهر کرده و دروغ بگوید. برای تبدیل شدن به یک قاتل در این بازی لازم است که بازیکنان به نکات مختلفی توجه داشته باشند که در ادامه مطلب به بررسی کامل آنها پرداخته خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر با این مطلب از سری مطالب ترفند بازی ایموجو همراه باشید.

داستان و قانون اصلی بازی اِمانگ آس

بازی among us یکی از بازی های ساخته شده در سبک کسر اجتماعی است که از بازی معروف Mafia الهام گرفته است. این بازی اولین بار در سال 2018 توسط کمپانی Innersloth تولید و عرضه شده است و امروزه ده ها میلیون گیمر از سراسر جهان از این بازی استفاده می کنند. در این بازی 4 تا 10 بازیکن می توانند در نقشه بازی حضور داشته باشند و تعدادی از این بازیکنان به عنوان شیاد و تعدادی نیز به عنوان خدمه شناخته می شوند.

قانون اصلی بازی همانند بازی مافیا است و بازیکنان باید تلاش کنند که فرد Impostor را شناسایی کرده و از بین ببرند. همچنین Impostor نیز تمام تلاش خود را برای متشنج کردن فضا و کشتن خدمه به کار می گیرد. در جواب این سوال که چگونه در بازی among us قاتل شویم باید به نکات و فاکتورهای متعددی توجه کرد.

Among Us game
Among Us game

راهکارهایی برای آنکه بدانیم چگونه در بازی among us قاتل شویم

همانطور که گفته شد برای آنکه بازیکنان بتوانند در بازی among us به یک قاتل تبدیل شوند باید به خوبی با مکانیک های بازی آشنایی داشته باشند، یک دروغگوی ماهر باشند و به هیچ عنوان مشکوک نباشند. از جمله مهم ترین نکاتی که باعث می شوند گیمر به یک Impostor مرگبار و خطرناک تبدیل شوند می تواند موارد زیر را عنوان کرد:

بازیکن باید تظاهر کند که در حال انجام وظایف است

تظاهر کردن یکی از بهترین پاسخ ها برای این سوال است که چگونه در بازی among us قاتل شویم ؟ گیمرها برای آنکه بتوانند به یک Impostor حرفه ای و ناشناخته تبدیل شوند باید تظاهر کنند که در حال انجام وظایف خود هستند. در بازی among us فقط خدمه واقعی می توانند وظایف خودشان را انجام دهند بنابراین بازیکنانی که در نقش قاتل ظاهر می شوند باید به شیوه ای رفتار کنند که به نظر می رسد یکی از اعضای خدمه می باشند. برای این کار بازیکن باید به نزدیکی یکی از وظایف برود و منتظر بماند.

بازیکن باید به تسک بار بالا و سمت چپ صفحه نمایشگر توجه داشته باشد و بهتر است که زمانی کارش را تمام کند که این نوار کمی پر شده باشد تا ثابت شود که واقعا کار خود را انجام داده است. یکی از مهم ترین فاکتورها در بازی اِمانگ آس این است که نباید عجله کرد. اکثر وظیفه ها در این بازی بیشتر از چند ثانیه طول نمی کشند اما تعدادی از آنها نیز زمان بر می باشند. چنانچه بازیکن یک کار طولانی را در مدت کوتاهی رها کند باعث می شود که بازیکنان باتجربه به راحتی مشکوک شوند بنابراین توجه به زمان دقیق بازی اهمیت بالایی دارد. تعدادی از وظایف نیز هستند که قابل رویت هستند و بازیکنان نباید به این وظایف نزدیک شوند چرا که نمی توان این وظایف را با تظاهر انجام داد.

Crewmate in among us
Crewmate in among us

قاتل باید به تعداد بازیکنان دقت داشته باشد

یکی دیگر از مهم ترین فاکتورها و نکاتی که شیاد و قاتل در بازی among us باید به آن توجه داشته باشد تعداد بازیکنان می باشد. چنانچه یک کیل دیگر باعث شود که تعداد خدمه با ایمپاسترها برابر شود به این معنی است که بازی قاتل بازی را برده است بنابراین باید سریعا یک بی گناه دیگر را بکشد. در بسیاری از مواقع خدمه به این نکته توجه نمی کنند اما خدمه های با تجربه سریعا یک جلسه اورژانسی برای ممانعت از ایمپاستر را برگزار می کنند. قاتل در این موارد باید سریعا خرابکاری کرده تا خدمه را درگیری کرده و از جلسه آنها جلوگیری کند.

قاتل باید به دروغ و الکی به خدمه کمک کند

همانطور که گفته شد دروغ گفتن جواب اصلی پرسش چگونه در بازی among us قاتل شویم و شناسایی نشویم است. قطعا هدف بازیکن قاتل این است که سایر اعضای خدمه را بیرون کنند و برای این کار لازم است که اعتماد سایر بازیکنان را جلب کند. یکی از بهترین روش ها برای این اعتماد سازی کمک به افراد خدمه است. به عنوان مثال قاتل باید در جمع عنوان کند یکی از بازیکنان را در هنگام انجام وظایف مشاهده کرده است و او بی گناه است. با این کار قاتل می تواند اعتماد بازیکنان را به خود جلب کند.

احتمال زیادی دارد که بازیکنی که مورد حمایت و توجه قاتل قرار گرفته است کمک او را به یاد داشته باشد و این باعث می شود که آن بازیکن نیز در مورد ایمپاستر قاتل مشکوک نشود. یکی دیگر از راهکارهای موفقیت در بازی این است که قاتل یکی از بازیکنان بی گناه را از حذف شدن نجات دهد. چنانچه شیاد به گونه ای به بازیکنان رای بدهد که رای ها بین دو بازیکن بی گناه تقسیم شود کسی از بازی حذف نخواهد شد و حتی راند بعدی هم به مرکز اصلی توجه تبدیل می شوند.

با رفتاری شبیه خدمه چگونه در بازی among us قاتل شویم؟

به صورت کلی قانون اصلی بازی among us دروغ، بلوف و تظاهر است و بازیکن شیاد باید به گونه ای رفتار کند که همانند خدمه به نظر برسد. بازیکن باید در مورد مکانی که در آن قرار دارد کاملا روراست باشد و به هیچ عنوان بیش از حد تهاجمی عمل نکند. چنانچه قاتل بدون دلیل و به صورت مستمر یکی از بازیکنان دیگر را متهم به ایمپاستر بکند باعث می شود که بازیکنان دیگر به خود او مشکوک شوند. حتی اگر با این روش بتوان یکی از بازیکنان را از جریان بازی حذف کرد در ادامه توجهات سایر بازیکنان به گیمر جلب خواهد شد که ممکن است شناسایی شود.

چنانچه سایر بازیکنان خدمه تصور کنند که فرد قاتل یک بازیکن تازه کار است کمتر به او مشکوک خواهند شد. قاتل باید گاهی خودش را کاملا مبتدی جلوه دهد و در اتاق های چت سوالاتی مانند «به چه کسی رای بدهم؟» ذهن دیگر بازیکنان را به سمت دیگری هدایت کند؛ اما در این نوع تظاهر نیز نباید بیش از حد اصرار کرد چرا که ممکن است نتیجه عکس داشته باشد.

چگونه در بازی among us قاتل شویم؟
چگونه در بازی among us قاتل شویم؟

بیشتر بخوانید: بهترین روش های فری فایر برای گرفتن رده قهرمانی

یک قاتل خوب بازیکنان بی ‌گناه را زودتر از سایرین از بین می برد

چنانچه بازیکنی قادر نیست که وظایف مختلف را به دروغ انجام دهد به این معنی است که اگر بازیکنان خدمه آن وظیفه را در مقابل سایر بازیکنان انجام دهند بی گناهی آنها ثابت خواهد شد و از شیاد بودن تبرئه می گردند. در این حالت اگر بازیکن Impostor و سایر بازیکنان بین او و بازیکن بی گناه رای گیری کنند قطعا بازی را خواهد باخت. یکی دیگر از جواب های این سوال که چگونه در بازی among us قاتل شویم؟ این است که بازیکن باید در سریع ترین زمان ممکن بازیکنانی که بی گناهی آنها ثابت شده است را از بین ببرد.

Impostor نباید زمان خودش را با کشتن ساید اعضا تلف کند چرا که در ادامه بازی بیشتر مورد شک سایر بازیکنان قرار خواهد گرفت. بازیکن باید کاملا سنجیده و دقیق عمل کند چون ممکن است که تحت نظر باشد و بازیکنان دیگر منتظر باشند که در حین انجام خرابکاری یا قتل او را شناسایی کنند.

قاتل باید تلاش کند در داخل جمع بازیکنان را بکشد

زمانی که تعدادی زیادی بازیکن در یک مکان و موقعیت خاص قرار داشته باشند و یکی از آنها به قتل برسد تشخیص فرد قاتل می تواند کار سختی باشد چرا که احتمال قاتل بودن هر بازیکن با افزایش تعداد آنها کمتر خواهد شد. ایمپاستر باید از فرصت استفاده کند تا به یک قاتل خوب تبدیل شود. چگونه بازیکنان را در یک مکان جمع کرده و چگونه در بازی among us قاتل شویم؟

 زمانی که جمعیت بازیکنان کم تر شود پیدا کردن مکان های شلوغ نیز سخت تر خواهد شد. در ابتدای شروع بازی گیمر می تواند با ایجاد خرابکاری مانند خراب کردن راکتورها بازیکنان را در یک مکان جمع کند تا آنها را تعمیر کنند. قاتل نیز می تواند تظاهر کند که به عنوان تعمیرکار قصد کمک دارد و سپس در هنگام انجام کار یکی از بازیکنان را به قتل برساند. در این بخش نیز قاتل باید به گونه رفتار کند که از به قتل رسیدن یکی از خدمه شوکه شده است تا مورد شک بقیه قرار نگیرد.

قاتل باید تلاش کند که از ونت ‌ها برای کشتن خدمه استفاده کنید

استفاده از ونت ها نیز یکی از راه هایی که است بازیکن می تواند به پاسخ سوال چگونه در بازی among us قاتل شویم برسد. همانطور که گفته شد قاتل باید به گونه ای رفتار کند که یکی از اعضای خدمه به نظر برسد. اگر قاتل قصد داشته باشد از طریق ونت بازیکنان را به قتل برساند باید داخل آن منتظر قربانی بماند. بعد از آمدن بازیکن قربانی قاتل باید در زمان کوتاهی به بیرون پریده و او را به قتل برساند.

بعد از کشتن خدمه قاتل می تواند دوباره به داخل ونت برگردد. زمانی که خدمه برای درست کردن خرابکاری ها دوباره شروع به کار می کنند قاتل می تواند دومین قربانی خودش را نیز انتخاب کرده و او را بکشد. البته استفاده از ونت ها فقط در اوایل بازی می تواند جواب بدهد چرا که در ادامه بازی غیبت قاتل در صحنه ها اورژانسی می‌تواند مورد توجه و شک بازیکنان دیگر واقع شود.

چگونه در بازی among us قاتل شویم؟
چگونه در بازی among us قاتل شویم؟

بیشتر بخوانید: ده مورد از بهترین راه های بدست آوردن جعبه لوت فری فایر

قاتل باید سرنوشت خودش را رقم بزند

یکی دیگر از مهم ترین فاکتورهایی که بازیکنان برای تبدیل شدن به یک قاتل یا ایمپاستر باید به آن توجه داشته باشند این است که به هیچ عنوان نباید سرنوشت خودشان را به دست سایر بازیکنان بگذارند. قاتل باید تلاش کند که خودش آغازگر مکالمات باشد و منتظر نباشد که اوضاع به کلی خراب شود. بعد از انجام قتل باید از سایر بازیکنان سوال بپرسد که کجا بوده است و چه کاری انجام می داده و به سایر خدمه اتهام قتل وارد کند تا دیگران به او مشکوک نشوند. البته در انجام این اتهامات نیز نباید زیاده روی و اصرار کرد.

این قانون زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که یکی از بازیکنان شاهد اعمال قاتل بوده باشد چرا که زمانی که قاتل در حین اجرای یک عمل کثیف مشاهده می شود قطعا مورد اتهام قرار خواهد گرفت بنابراین لازم است که قاتل سریع تر به او تهمت بزند و موقعیت خودش را توضیح بدهد. به عنوان مثال اگر یک بازیکنان قاتل را در هنگام نزدیک شدن به جسد مشاهده کرد لازم است که قاتل بگوید کار این بازیکن نبوده است و با هم وارد اتاق شده اید. در این حالت اگر بازیکن نظاره گر زودتر تهمت زد، قاتل از قبل وضعیت خود را توضیح داده است و سایر بازیکنان اعتماد بیشتری به او خواهند داشت.

قاتل باید به دوربین ها توجه داشته باشد

چگونه در بازی among us قاتل شویم در حالی که به خوبی با نقشه های بازی آشنایی نداریم؟ معمولا قاتل ها در نقشه های مختلفی همچون Skeld و Polus از وجود دوربین ها بی اطلاع هستند و این می تواند باعث مشکل و دردسر آنها شود. خدمه ای که در حال نظارت دوربین ها هستند به راحتی می توانند خرابکاری های Impostor ها را مشاهده کنند. در این نقشه ها دوربین های مختلفی تعبیه شده اند و قاتلان باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشند؛ بنابراین قاتل در مقابل این دوربین ها باید کاملا نقش یک خدمه را بازی کند تا شناسایی نشود

سخن پایانی درباره چگونه در بازی among us قاتل شویم

به صورت کلی در بازی اِمانگ آس دو دسته بازیکن به عنوان قاتل یا Impostor و خدمه یا Crewmate حضور دارند و قانون بازی به شیوه ای است که قاتل باید تلاش کند کار خدمه را مختلف کند و آنها را به قتل برساند و خود را از اتهامات مبرا کند. برای رسیدن به پاسخ این سوال که چگونه در بازی among us قاتل شویم لازم است که بازیکنان به نکات و فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشند که معمولا تمامی آنها به دروغ و تظاهر برمی گردد. among us بازی بسیار جذاب و هیجان انگیزی است که بازیکنان می توانند بر روی گوشی های اندروید و آی او اس آن را نصب کنند. برای دریافت این بازی بازیکنان می توانند به سایت فروشگاهی emojo.ir مراجعه کنند و آن را در سریع ترین زمان ممکن تهیه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.