AD

روش های حل مشکل وصل نشدن به ایکس باکس لایو

0 901

شما با مطالعه این مقاله از مجموعه مقالات سایت مجله بازی موبایل ایموجو می توانید مشکل وصل نشدن به ایکس باکس لایو را حل کنید. ما در این پست چهار راه حل به شما یاد می دهیم تا مشکل شما حل شود، شما می توانید از این راه حل ها به ترتیب استفاده کنید تا یکی از آن ها مشکل شما را حل کند. توصیه می کنیم تا انتها در این مطلب از ایموجو با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای کمک به ما در ایموجو نظرات و راه حل های خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خواندن این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: حل مشکل عدم ورود به برنامه ایکس باکس روی ویندوز ۱۰

نحوه حل مشکل وصل نشدن ایکس باکس به ایکس باکس لایو

اگر مشکل وصل نشدن ایکس باکس به ایکس باکس لایو برای شما پیش آمده است، به جای درستی آمده اید. ما در این پست روش حل مشکل وصل نشدن به xbox live را ارائه کرده ایم. در کل چهار حالت ممکن است برای شما پیش بیاید که ما هر دوی این چهار حالت را ارائه کرده ایم. روش های حل مشکل اتصال به ایکس باکس لایو به شرح زیر است:

۱.راه اندازی مجدد هارد ایکس باکس و مودم

۲.تغییر تنظیمات مربوط به آی پی و دی ان اس

۳.بررسی خدماتی که مربوط به ایکس باکس لایو می باشد.

۴.به روز رسانی نرم افزار اینترنت و نرم افزار کنسول ایکس باکس

حل مشکل وصل نشدن ایکس باکس به ایکس باکس لایو: روش اول

در روش اول برای حل مشکل اتصال به ایکس باکس لایو، شما باید هارد ایکس باکس و مودم را مجددا راه اندازی کنید. البته این روش همیشه جواب نخواهد داد. اما این روش به خیلی از کاربر ها کمک کرده است، پس بهتر است که این روش را برای خود امتحان کنید.

نحوه راه اندازی مجدد هارد ایکس باکس برای رفع مشکل وصل نشدن به Xbox live

۱.روی لوگو ایکس باکس را فشار دهید و آن را تا خاموش کردن ایکس باکس خود نگه دارید.

۲.با فشردن همان دکمه منتظر بمانید تا ایکس باکس شما دوباره روشن شود.

نحوه راه اندازی مجدد مودم ایکس باکس برای رفع مشکل وصل نشدن به Xbox live

۱.از یک سوزن یا خودکار برای فشار دادن دکمه reset استفاده کنید. این فرآيند ۳۰ ثانیه طول خواهد کشید. حواستان باشد که دکمه ایکس باکس باید چشمک بزند.

۲.دست های خود را بردارید و منتظر بمانید تا دکمه پاور شما ساکن شود.

حال بررسی کنید که مشکل وصل نشدن ایکس باکس به ایکس باکس لایو حل شده است یا نه.

وصل نشدن به ایکس باکس لایو
وصل نشدن به ایکس باکس لایو

حل مشکل وصل نشدن ایکس باکس به ایکس باکس لایو: روش دوم

روش دوم برای حل مشکل اتصال به ایکس باکس لایو تغییر تنظیمات مربوط به IP و تنظیمات دی ان اس روی ایکس باکس لایو می باشد. تنظیمات مربوط به آی پی و دی ان اس می تواند روی اتصال به ایکس باکس لایو تاثیر گذار باشد. مراحل زیر را برای انجام این روش انجام دهید.

۱.روی آيکون تنظیمات در سمت چپ ایکس باکس لایو خود کلیک کنید، سپس روی گزینه all settings کلیک کنید.

۲.روی گزینه network کلیک کنید و سپس در سمت راست گزینه network settings را انتخاب کنید.

۳.سپس به بخش تنظیمات پیشرفته بروید.

۴.روی گزینه تنظیمات آی پی کلیک کنید و آن را به صورت اتوماتیک تنظیم کنید.

5.حال به بخش تنظیمات پیشرفته باز گردید. این سری روی تنظیمات دی ان اس کلیک کنید و آن را نیز در حالت اتوماتیک قرار دهید.

حال می توانید وصل شدن به ایکس باکس لایو را امتحان کنید.

حل مشکل وصل نشدن ایکس باکس به ایکس باکس لایو: روش سوم

روش سوم برای حل مشکل وصل نشدن به xbox live، بررسی سرویس های مربوط به ایکس باکس لایو می باشد. مراحل رفع خطای اتصال به ایکس باکس لایو به ترتیب زیر می باشد:

۱.روی صفحه کلید خود، روی گزینه های لوگو ویندوز به اضافه کلید R به طور هم زمان فشار دهید تا جعبه Run باز شود.

۲.در این جعبه متن services.msc را بنویسید و گزینه ok را بزنید.

۳.به سمت پایین در صفحه خدمات بروید. گزینه خدمات اینترنتی ایکس باکس لایو را پیدا کنید و properties را انتخاب کنید.

۴.در صفحه garenal از منوی موجود گزینه startup را روی حالت اتوماتیک قرار دهید. سپس بر روی apply و Ok کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید.

۵.گزینه خدمات اینترنتی ایکس باکس لایو را پیدا کنید و دوباره آن را انتخاب کنید. این بار گزینه شروع را انتخاب کنید، اگر گزینه شروع نبود به جای آن گزینه restart را انتخاب کنید.

در ادامه همین تنظیمات را برای قسمت Xbox live auth manager و Xbox live game save از طریق همین مراحل انجام دهید، آن ها به طور معمول در فهرست سرویس های شبکه ایکس باکس لایو لیست بسته شده اند.

حل مشکل وصل نشدن ایکس باکس به ایکس باکس لایو: روش چهارم

روش چهارم برای حل مشکل اتصال به ایکس باکس لایو، به روز رسانی درایور های آداپتور اینترنت و درایور کنترل کننده ایکس باکس می باشد. دلیل مشکل وصل نشدن ایکس باکس به ایکس باکس لایو می تواند مربوط به درایور ها، درایور آداپتور اینترنت و درایور دسته های ایکس باکس باشد. اگر مشکل مربوط به این درایور ها حل شود شما می توانید آن را با این راهنما حل کنید. اگر حل نشد باید به روز رسانی های این درایور ها را امتحان کنید.

شما می توانید از برنامه driver easy برای این کار استفاده کنید. این برنامه به طور اتوماتیک سیستم شما را شناسایی می کند و درایور های مورد نیاز برای شما را پیدا می کند. وقتی شما از این برنامه استفاده کردید، دیگر نیازی نمی باشد که درایور های اشتباه را روی دستگاه خود نصب کنید.

این برنامه نسخه رایگان نیز دارد، اما شما می توانید یک نسخه پرو تهیه کنید و فقط با دو کلیک این کار ها را انجام دهید.

۱.برنامه driver easy را دانلود کنید.

۲.برنامه را نصب کنید و گزینه اسکن را انتخاب کنید. درایو ایزی مشکلات دستگاه شما را تشخیص خواهد داد.

۳.بر روی به روز رسانی در کنار هر درایوری که نیاز به به روز رسانی دارد کلیک کنید تا نسخه صحیح درایور بارگیری و نصب شود. شما می توانید با کلیک بر روی به روز رسانی همه درایور ها مشکل وصل نشدن به Xbox live را حل کنید. فقط پس از به روز رسانی درایور ها باید آن را خاموش و روشن کنید.

جمع بندی وصل نشدن به ایکس باکس لایو

با یکی دیگر از مقالات سایت ایموجو در خدمت شما بودیم. در این مقاله به آموزش حل مشکل وصل نشدن Xbox به ایکس باکس لایو پرداختیم. امیدواریم که این مقاله نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. اگر در حین بازی با مشکلات و ارورهایی مواجه می شوید می توانید با مراجعه به دسته مشکل بازی در سایت ایموجو با راه حل های رفع این ارورها آشنا شوید و به راحتی آن ها را برطرف کنید. شما می توانید هر گونه سوال خود را در مورد بازی های موبایلی با کارشناسان ایموجو به اشتراک بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. همچنین می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایموجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.