AD

معرفی و بررسی بازی Modern Combat Versus

0 367

بازی  Modern Combat Versus یک بازی اکشن با محوریت تیراندازی چند نفره است که در سال 1396 توسط کمپانی  Gameloftمنتشر شد. این بازی دارای گیم پلی سرگرم کننده است که گیمر باید نماینده خود را انتخاب کند، بر نقش خود مسلط شود و با تیم خود به میدان جنگ برود. از مهاجمان ماهر گرفته تا مدافعان حمایتی و قاتل‌‌های مخفی، برای هر سبک بازی یک مامور ویژه وجود دارد. همانطور که به میدان جنگ میروید ارتقا پیدا می‌کنید و به سرنخ‌های رقابتی بیشتری دسترسی پیدا می‌کنید. برای حداکثر لذت، دوستان خود را وارد عمل کنید. هم چنین این بازی ششمین سری از بازی‌‌های Modern Combat است.

Modern Combat Versus game

معرفی بازی Modern Combat Versus

 بازی Modern Combat Versus  دارای مجموعه‌‌ای از عوامل با تکنولوژی بالا است. شخصیت‌‌های قابل بازی از سامورایی قرمز خشن رونن تا گربه سان صورتی بد بو، را در بر می‌‌گیرد و هر بازیکنی قهرمان مورد علاقه شخصی خود را خواهد داشت. هنگامی که جنگنده خود را انتخاب کردید، می‌توانید آنها را در طیف وسیعی از نقشه‌های مختلف به نبرد بفرستید، که هر کدام به نبردهای دوربرد و نزدیک می‌پردازند. طرح هر تنظیمات را بیاموزید و استراتژی نبرد خود را متناسب با آن بسازید. به دلیل تصمیمات بی برنامه و بد، جهان غیرقابل سکونت می‌‌شود و به یک سرزمین بایر تبدیل می‌‌شود. خوشبختانه، KORP یک کلان شهر به همراه دیوارهای بلند را برای حفظ امنیت مردم ساخت. به هر حال، نیمی از قسمت‌‌های شهر تازه و بکر و دارای فناوری‌‌های پیشرفته است و نیمه دیگر شهر ویران است که باعث به وجود آمدن دو جناح مختلف شده است که می‌توانند علیه یکدیگر اعلام جنگ کنند. اما جناح KORP فکر می‌کرد، جنگ می‌تواند تمام نماهای KORP را نابود کند و جناح OCTO نیز فکر می‌کرد که تماشاگران بی‌گناه OCTO بر اثر تیراندازی‌های متقابل خواهند مرد. بنابراین به جای جنگ، KORP و OCTO شروع به استخدام “عوامل آشوب” می‌‌کنند. ماموران به مناطق مختلف فرستاده می‌شوند و عوامل مخالف را حذف می‌‌کنند.

Modern Combat Versus game

گیم پلی بازی

در بازی  Modern Combat Versus نبردهای چند نفره  با مجموعه‌‌ای از حالت‌‌های مختلف بازی مبتنی بر تیم رقابتی تشکیل دهید.

این بازی با تمرکز بر مسابقات بازیکن در مقابل بازیکن ساخته شده است. بازی حالت مبارزاتی ندارد.

به عنوان بیش از 17 نماینده تخصصی بازی کنید که هر کدام مجهز به سلاح‌‌ها و توانایی‌‌های منحصر به فرد هستند.

یک قبیله ایجاد کنید یا به قبیله‌‌های دیگر بپیوندید تا با بازیکنانی از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.

میزبانی مسابقات زنده با لابی‌‌های سفارشی و جوایز درون بازی.

با 6 نقشه متمایز، از فاصله نزدیک گرفته تا جنگ‌‌های دوربرد مبارزه کنید.

در فصول ماهانه رقابت کنید، جوایز کسب کنید، و به لیگ‌‌های با رتبه بالاتر ارتقا پیدا کنید.

نمایندگان خود را با پوسته‌‌های طراحی شده با طرح‌‌های منحصر به فرد و کاموهای سلاح طراحی کنید.

منابع بازی را می‌‌توان با بازی کردن به دست آورد، اما راهی برای خرید منابع با پول واقعی نیز وجود دارد. همچنین، VIP منابع بازی را در مدت زمان کوتاه دو برابر می‌‌کند.

سیستم جدول امتیازات، رقابت بازی را افزایش می‌‌دهد. بازیکنان برتر بخش پس از پایان فصل جوایز بازی را دریافت می‌کنند. انجام عملکرد بد در هر فصل ممکن است یک بازیکن را به دسته‌های پایین‌تر تنزل دهد.

Modern Combat Versus game

عوامل، حالت‌‌های بازی، و نقشه‌‌های جدید به زودی در راه است.

در بازی  Modern Combat Versus هر بازیکن به همراه 3 بازیکن دیگر به مسابقه اعزام می‌شوند. بنابراین، مسابقات آن 4 بازیکن در مقابل 4 بازیکن است. رویدادهای آرنا و رویدادهای عرصه رقابتی طبق روال هفتگی برگزار می‌شوند. نقشه‌های جذاب مختلفی وجود دارد که نبرد از آنجا شروع می‌شود. 4 حالت بازی از جمله Team Death Match، Bounty، Zone Control و War Zone وجود دارد. اما بازی در زمان انتشار با 2 حالت بازی شروع شد. (کنترل منطقه و بعد از چند روز حالت Bounty معرفی می‌‌شود. هر تیم 4 دقیقه و 30 ثانیه فرصت دارد تا تیم مقابل را حذف کند. محدوده امتیاز 100 است و هر کشتن 5 امتیاز دارد. تیمی که بیشترین امتیاز را بدست آورد، برنده می‌‌شود. لازم به ذکر است که در حالت Bounty، بازیکنان باید پس از کشتن افراد، اطلاعات آنها را بدزدند. اگر هر حریفی داده‌‌ها را انکار کند، تیم قاتل هیچ امتیازی دریافت نمی‌‌کند.

در Warzone، دو تیم بازی را شروع می‌‌کنند و 3 منطقه (منطقه A، منطقه B و منطقه Cرا تصرف می‌کنند). منطقه A و C در ابتدا به ترتیب در کنترل هر دو تیم است. سپس هر دو تیم برای کنترل منطقه مقابل می‌روند. منطقه B خنثی است و گرفتن این منطقه امتیاز بیشتری می‌‌دهد. هر دو تیم 6 دقیقه وقت دارند و تیمی که بیشترین امتیاز را به ثمر برساند برنده می‌‌شود.

Zone Control کمی سخت‌‌تر از حالت‌‌های دیگر است. هر تیم از قلب و روح خود برای کنترل تنها یک منطقه تلاش می‌‌کند. نمی‌توان گفت چه کسی در یک مسابقه پیروز می‌‌شود زیرا زمانی که یک تیم برنده می‌شود، ممکن است تیم دیگر به منطقه برسد و سپس زمان جنگ دوباره افزایش یابد.

Modern Combat Versus game

در بازی  Modern Combat Versus بازیکنان به عنوان “عامل” به بازی فرستاده می‌‌شوند. هر عاملی دارای سبک جنگی متفاوت و توانایی‌‌های منحصر به فرد و توانایی‌‌های نهایی است. 4 عامل طبقه بندی شده در بازی یافت می‌شوند که شامل مهاجمان، قاتل‌‌ها، مدافعان و متخصصان می‌‌شود. عوامل مهاجم در همه چیز مانند قدرت‌‌های سلامتی و تحرک متوسط ​​(سرعت فیزیکی) متعادل هستند و آسیب‌‌های سنگینی وارد می‌‌کنند و در نتیجه حریف را آسیب پذیر می‌‌کنند. عوامل مدافع که از قدرت سلامت بالایی برخوردارند، مشغول دفاع از هم تیمی‌هایشان هستند. به قاتلان سرعت فیزیکی بالایی با اسلحه‌‌هایی با سرعت آتش بالا یا تفنگ‌‌های ساچمه‌‌ای داده می‌‌شود که می‌‌تواند یک کابوس برای حریفان باشد. عوامل متخصص با توانایی‌‌های حماسی متعادل هستند که برای یک تیم بسیار حمایت کننده هستند. همچنین لازم به ذکر است که عوامل به نام Monark و    Seven  تنها ماموران تک تیرانداز در  بازی  Modern Combat Versus هستند. “رونن” تنها کسی است که از سلاح سرد (کاتانا) استفاده می‌کند.

عوامل مهاجم شامل: Lock، Cub، Sarge، Revolv، Blaze

عوامل قاتل شامل: Mi-Nu, Creeper, Ghost, Sw1ft, Monark

عوامل مدافع شامل: Kan, Juke, Tower, Ronen,Knox

عوامل متخصصان شامل: Witch, Chapka, Kult, Hashtag, Seven, Bli-P

Modern Combat Versus game

عوامل مهاجم

Lock: او به عنوان Agent Of Sight نام‌‌گذاری شده است. او این توانایی را دارد که از میان دیوارها یا هر نوع مانعی نگاه کند. او با استفاده از یک تفنگ با درجه آتش بالا (TYGR-8) , بعداً یک تفنگ با آسیب زیاد  (Fox Hound) و نشان دادن نگرش خود، به انتخاب عالی اکثر بازیکنان تبدیل شد. او نماینده مشترکی است که برای هر بازیکنی امکان پذیر است تا قفل آن را باز کند. بیوگرافی‌‌اش به طور خلاصه: لاک متخصص نظارت KORP بود. اما حقوق کمی دریافت می‌‌کرد. بنابراین او شروع به گرفتن رشوه از OCTO کرد. و هنگامی که هموطنانش نسبت به او شک کردند به گروه عوامل مهاجم پیوست.

Cub:  Cub از یک تفنگ تهاجمی میان برد استفاده می‌‌کند و در آن موشک ذخیره می‌‌کند. این موشک می‌‌تواند از هر فاصله‌‌ای به دشمنان ضربه بزند و خسارات بسیار سنگینی وارد کند. زندگینامه‌‌اش به طور خلاصه: او دانشجوی روانشناسی بود و همچنین عاشق کارائوکه است. به هر حال او نمی‌خواست که پدرش برای او هزینه تحصیل بپردازد. بنابراین شروع به کار برای OCTO کرد. اما کارهای مربوط به تروریسم در آنجا را دوست نداشت. بنابراین او می‌خواست کار را ترک کند. و قبل از رفتن، موشک آزمایشی را از مقر OCTO دزدید به همین دلیل او به عنوان یک مهاجم شناخته شد.

Blaze: Blaze از یک پرتاب کننده شعله به نام “Flame-O-Matic” استفاده می‌‌کند. توانایی او پرتاب نارنجک‌‌های جهش یافته است که منفجر می‌‌شوند و چند نارنجک کوچک دیگر ایجاد می‌‌کنند. نارنجک‌‌های کوچک آسیب کمتری می‌‌زنند. بیوگرافی‌‌اش به طور خلاصه: وی مورد بی‌‌توجهی و آزار والدین قرار گرفت و از جامعه کینه به دل گرفت. او آرزوی شغلی پر از سرگرمی داشت. بنابراین به یک شعله افکن مجهز شد و به گروه پیوست.

Sarge: سارج یک عامل مهاجم با یک تفنگ تهاجمی قوی است که از هر فاصله‌ای آسیب وارد می‌کند. اگرچه سلاح‌‌ها برای استفاده در بردهای میانی بهترین هستند. بیوگرافی‌‌اش به طور خلاصه: سارج قبلا برای KORP کار می‌کرد. او از دیدن حملات هوایی توسط KORP لذت می‌برد. اما این پیرمرد احساس بدی داشت زیرا این کار را برای یک شرکت بد انجام می‌داد. و زمانی که در شرف بازنشستگی بود، به او گفته شد که رهبری عوامل جوان را بر عهده بگیرد و اینگونه بود که وی نیز به گروه پیوست.

Revolv : Revolv  یک مامور مهاجم است که به یک هفت تیر مجهز شده است. آسیب زیادی وارد می‌کند و توانایی او این است که برای لحظاتی به همراه مهمات، با  دقت و سرعت بسیار بالایی شروع به شلیک می‌‌کند. بیوگرافی‌‌اش به طور خلاصه: پدرش قبلاً یک کارخانه خمیر مغذی KORP را اداره می‌‌کرد. پس از مرگ پدر، او شغل پدرش را بر عهده گرفت. او شروع به انجام اقدامات مفیدی کرد که باعث بهتر شدن محصولات شد و مصرف کنندگان راضی بودند. اما KORP هرگز نخواست که مصرف کنندگان احساس رضایت کنند. بنابراین کارخانه او را سوزاند. سپس Revolv نیز برای انتقام از KORP وارد گروه مهاجمان شد.

Modern Combat Versus game

عوامل قاتل

: Mi-Nuاو یکی از ماموران اولیه MCVS است. او به عنوان یک قاتل از سرعت بدنی خوبی (تحرک) و سلاحی با سرعت شلیک بسیار بالا برخوردار است. اما او قدرت سلامتی کمی دارد، با این حال یک عامل خوب برای توانایی خود “آدرنالین” است که HP او را بسیار سریع بازسازی می‌‌کند. بیوگرافی‌‌اش به طور خلاصه: او ذهنیت بدی برای شستشوی مغزی دیگران دارد. و KORP از آن بهترین بهره را برد. او سخنگوی KORP شد. KORP او را در HQ Apex خود زندانی می‌‌کرد. و او به آزادی نیاز داشت. بنابراین او زمان زیادی را صرف آموزش کرد و در نهایت دفتر مرکزی را ترک کرد. KORP بعداً نتوانست او را پیدا کند. زنی او را پیدا کرد و به او کمک کرد تا مامور شود.

Swift: او می‌‌توانست یک تفنگ ساچمه‌‌ای مرگبار را با 12 مهمات با سرعت شلیک خوب نسبت به سایر تفنگ‌‌های ساچمه‌‌ای مجهز کند. این تفنگ می‌‌تواند به راحتی هر گونه دفاعی را منفجر کند. بیوگرافی‌‌اش به طور خلاصه: شوهرش حامی بزرگ OCTO بود اما او از سوئیفت سوء استفاده می‌کرد. سوئیفت همیشه سعی می‌‌کرد فرار کند اما نمی‌‌توانست در این مورد پیروز شود. بنابراین او برای خودش اسلحه گرفت و تمرین تیراندازی کرد. روز بعد که قرار بود شوهرش به او بدرفتاری کند، او به همسرش گلوله شلیک کرد.  سوئیفت خودش را نجات داد و از آنجا فرار کرد. KORP متوجه این آشفتگی شد و احساس کرد که سوئیفت می‌‌تواند به عنوان یک عامل خوب استفاده شود، زیرا او کسی است که می‌‌تواند از حد مجاز عبور کند. پس از آن روز به بعد، او یک نماینده شد.

Monark: Monark ماموری است که در بازی از تفنگ تک تیرانداز استفاده می‌‌کند. سلاح او نسبت به سایر سلاح‌های تک تیرانداز استثنایی است و برای شلیک دقیق نیاز به ضریب هوشی بالایی دارد. او نماینده‌‌ای با بالاترین نگرش و ظرافت است. زندگی نامه‌‌اش به طور خلاصه: یک منبع ناشناس یک بار به او گفت که مونارک پادشاه کلان شهر است. اما KORP هرگز این را قبول نکرد و تعدادی سرباز فرستادند تا او را بکشند. اما مونارک که بالاترین ضریب هوشی و مهارت را دارد خیلی راحت سربازان را به قتل رساند. به هر حال او به عنوان یک نماینده پیوست. او زبان فرانسه را به تنهایی یاد گرفت که او را نسبت به سایر عوامل منحصربه فردتر کرد.

Ghost: او یک تفنگ ساچمه‌‌ای را آماده شلیک و دوباره برای بارگیری مجدد تجهیز می‌‌کند. توانایی او شنل است، یعنی مدتی نامرئی می‌‌شود و سپس با چاقو به حریف حمله می‌‌کند و خسارت زیادی وارد می‌‌کند. بیوگرافی‌‌اش به طور خلاصه: گوست در فضای خالی بزرگ شد. او در جنگلی به دور از هرج و مرج و انسان‌‌ها زندگی می‌‌کرد. همچنین مهارت شکار در سکوت حیوانات را تمرین کرد. یک بار برای کشتن یک تاجر فاسد کار خود را شروع کرد و آن شخص را به قتل رساند اما گرفتار شد و به نوعی خود را با مهارت خود نجات داد. او دوباره این فرصت را پیدا کرد که مهارت خود را نشان دهد. اما این بار با دستگاه پوشش عصبی و به عنوان یک مدیر این کار را انجام داد.

 Creeper:  Creeper یک قاتل با چهره شیطانی و آرام است گرچه در چهره‌اش آرامش وجود دارد، اما  او مانند یک زامبی نیمه مرده است. او با سرعت زیادی به حریفانش شلیک می‌‌کند. بیوگرافی‌‌اش به طور خلاصه: Creeper گذشته و داستانی ندارد. هرج و مرج، تاریکی و پستی او را الهام می‌‌بخشد. او دنیایی پر از خزنده‌ها را آرزو می‌‌کند که بیماری را در همه جا پخش می‌‌کنند، این نشان می‌‌دهد که او از ضرب المثل “یک دشمن مشترک می‌‌تواند حتی پراکنده ترین مردم را متحد کند. ” پیروی می‌‌کند.

Modern Combat Versus game

عوامل مدافع

: Kan Kan توسط برخی از بازیکنان به عنوان ناتوان‌‌ترین عامل شناخته می‌‌شود. او نه تنها یک مدافع بلکه یک ارتش تک نفره قدرتمند است. بیوگرافی‌‌اش به طور خلاصه: او یک زندگی ساده با خانواده‌‌ای شاد و درآمد قانونی داشت. اما یک روز خانواده‌ی او در تیراندازی بین KORP و OCTO مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. خانه و زمین بازی‌‌اش سوخت. او نتوانست از خانواده خود محافظت کند. این پشیمانی او را مامور کرد. هدف او این است که از همه محافظت کند و هر زمان که فرصتی پیش آمد، KORP و OCTO را از بین ببرد.

Ronen :  او تنها عاملی در MCVS است که از هیچ نوع پرتاب کننده گلوله/زهر/شعله استفاده نمی‌‌کند بلکه  از کاتانا استفاده می‌‌کند. توانایی او این است که گلوله‌‌های دشمن را به سمت آن‌‌ها منحرف کند. در Ultimate Ability، گلوله‌‌های منحرف شده رونن را التیام می‌‌بخشند. او به راحتی می‌‌تواند با عوامل اصلی گلوله مانند Lock، Seven،  Creeper و… مقابله کند. بیوگرافی‌‌اش به طور خلاصه: رونن یک سرباز رده بالای OCTO بود. او یک بار با جد خود ملاقات کرد که به او الهام داد که به جای استفاده از هر سلاح دیگری از شمشیر استفاده کند. اگرچه سنت‌ها امروزه فراموش شده‌اند، اما رونن به جد خود احترام می‌‌گذارد. پس شمشیر را در دست گرفت و مأمور شد.

Knox: ناکس یک مامور مدافع با اسلحه با ظرفیت مهمات بالا است و توانایی او تنظیم یک برجک دوستانه است که گلوله‌‌ها را به سمت دشمن شلیک می‌‌کند. بیوگرافی‌‌اش به طور خلاصه: ناکس یک خانواده بزرگ متشکل از 5 فرزند و یک همسر دارد. بنابراین او به کار دیگری نیاز داشت، اگرچه او یک مغازه مکانیکی در منطقه ریخته گری داردو او حامی است و برای KORP و OCTO کار می‌‌کند. او به تیم‌ها خدمت می‌‌کند و هر دو تیم خانواده‌اش را ایمن نگه می‌‌دارند. او از کاری که انجام می‌‌دهد لذت می‌‌برد. او هیچ گذشته غم انگیزی مانند بسیاری از عوامل دیگر ندارد.

Juke: جوک یک مامور قدرتمند برای تاچ داون خود است که او را شفا می‌‌دهد و دشمنان را بیهوش می‌‌کند. او را می‌‌توان قوی ترین مدافع دانست اما توانایی او به هیچ وجه حمایتی برای هم تیمی‌هایش نیست. بیوگرافی‌‌اش به طور خلاصه: جوک از دوران کودکی خود ورزشکار خوبی بود. KORP او را خرید و بسیار به او آموزش داد تا یک ورزشکار عالی باشد. او قهرمان مسابقات جهانی مبارزه شد. اما همچنین به قتل رساندن دو مرد در حریف میتوانست او را در زندان حبس کند. خوشبختانه، به جای رفتن به زندان، خود را به عنوان یک مامور منصوب کرد.

Tower: او یک عامل نابغه با سپر دفاعی و قدرت سلامت بالا است. او از تفنگ ساچمه‌ای استفاده می‌‌کند. و بیشترین قدرت سلامتی را نسبت به سایر عوامل دارد. بیوگرافی‌‌اش به طور خلاصه: تاور فرزند دو مدیر KORP است. این نشان دهنده غنا و کمال اوست. او همیشه به ورزش‌‌های شدید علاقه مند بود. اما اینها اصلاً برای او راضی کننده نبود. بنابراین او به عنوان یک مامور برای پیوستن به جنگ‌ها ثبت نام کرد.

Modern Combat Versus game

عوامل متخصصان

Kult:  Kult یک مامور به همراه Blaze است که از گلوله به عنوان سلاح مشترک خود استفاده نمی‌‌کند. او از یک پرتاب کننده سم به نام Venom-O-Matic استفاده می‌‌کند که باعث آسیب رساندن و کاهش سرعت دشمنانش می‌‌شود. توانایی او ایجاد یک تله زهر است. بیوگرافی‌‌اش به طور خلاصه: Kult یک بار در اواخر شب یک ترکیب ویژه برای از بین بردن برخی از حشرات خون‌‌خوار مزاحم که بر مناطق حاکم بودند، ساخت. متأسفانه، آن شب، زیرزمین او مورد حمله KORP قرار گرفت و پس از مدتی OCTO به آنجا رسید. جنگ کوچکی در آنجا شروع شد و افراد KORP و OCTO همه وسایل او را دزدیدند. به هر حال، او تیم Agents of Chaos را پیدا کرد و به آن‌‌ها اختراع شیمیایی خود مانند نوعی گاز سبز به نام Venom  نشان داد که او را به عنوان یک نماینده انتخاب کردند.

Chapka: چاپکا یک مامور متخصص مفید است که از تفنگ ساچمه‌‌ای برقی استفاده می‌‌کند. هر شلیک او باعث کاهش سرعت دشمن می‌‌شود و آسیب بسیار زیادی وارد می‌‌کند. به عنوان توانایی خود، او یک تله زاپ تنظیم می‌‌کند که در آن دشمنان احساس می‌‌‌نند نیرویی برای رفتن به مرکز تله وجود دارد و سپس در آنجا گیر می‌‌کنند. بیوگرافی‌‌اش به طور خلاصه: طبق بیوگرافی مکتوب چاپکا، مادرش دختری خشن بود و پدرش بسیار تنبل بود و تا حد زیادی بی‌احتیاط بود. مادرش در بلوک‌های مسئول قبل از KORP خرابکاری کرد. چاپکا به دنبال مادرش رفت. او جذابیتی را در کارهای نمایندگی داشت. او خود را با تمام امکانات آماده کرد و به نیرو پیوست.

Seven: Seven  دومین مامور تک تیرانداز بعد از Monark در MCVS است. او از یک تفنگ تک تیرانداز خودکار استفاده می‌‌کند که پس از قفل کردن هدف، چندین گلوله را با سرعت خوب شلیک می‌‌کند. توانایی او پرتاب خنجر شناسایی است که موقعیت دشمن را در یک منطقه نشان می‌‌دهد. بیوگرافی‌‌اش به طور خلاصه: او یک دختر فقیر بود که در محله‌‌های فقیر نشین بزرگ شد، او آنقدر فقیر بود که نمی‌‌توانست غذا بخرد. شب، اتاق کوچک او با درخشش KORP روشن می‌‌شد. او قبلاً فکر می‌‌کرد چه کسی آنجا زندگی می‌‌کند؟ فرهنگ آن‌‌ها چیست؟ این کنجکاوی فراتر از حد بود بلکه شروع به جاسوسی کرد. اما یک بار توسط KORP گرفتار شد. سپس او تنها یک انتخاب برای پنهان شدن داشت، و بنابراین، او درخواست کرد که به عوامل آشوب بپیوندد.

Hashtag: هشتگ عاملی است که توانایی‌‌های دشمن را هک می‌‌کند تا آن‌‌ها نتوانند از توانایی‌‌های خود استفاده کنند. در توانایی نهایی ناکس، برجک ناکس، کان، تله زهر کولت، موشک‌های سارج و برخی توانایی‌های دیگر تحت کنترل او قرار می‌گیرند. او به عنوان یک سلاح از یک مسلسل فرعی استفاده می‌‌کند. بیوگرافی‌‌اش به طور خلاصه: او بهترین مهارت‌‌های بازی و تمرکز را در دوران کودکی خود داشت. بنابراین او توجه KORP را به خود جلب کرد. KORP به او یک پهپاد پیشنهاد داد و از او پرسید که آیا به آن ملحق خواهد شد یا خیر. هشتگ با خوشحالی دعوت را پذیرفت، اما او هرگز به KORP اهمیت نداد. KORP سعی کرد او را خاتمه دهد. اما نتوانست. همانطور که او دعوت نامه پیوستن به عوامل را دریافت کرد.

Witch: ویچ متخصص کمی متفاوت از دیگران است. در جایی که متخصصان دیگر مبتنی بر علم هستند، او به طلسم وابسته است. او با استفاده از یک سلاح با سرعت شلیک بسیار بالا و یک عروسک وودو، یکی از بزرگترین ماموران MCVS است. توانایی او این است که دشمنان را هدف قرار دهد و آنها را با خاک (که عروسک او نگه می‌دارد) بزند. در توانایی نهایی خود، حریف به عنوان افترافکت مبهوت می‌‌شود. بیوگرافی‌‌اش به طور خلاصه: او توسط پسران منطقه خود نادیده گرفته شد. او را به بازی نمی‌‌بردند و می‌‌گفتند برو خانه و با عروسک بازی کن. بر خلاف بقیه دخترها، او هرگز یک پسر خوش تیپ بودن را انتخاب نکرد. او با عروسک وودو مامور شد. اکنون او یک نماینده با مجموعه‌‌های عروسک زیادی است.

Bli-pi:  Bli-P یک ربات پزشکی با تفنگ پنوماتیک است که مشغول شفا دادن هم تیمی‌‌های خود است. وقتی او از توانایی استفاده می‌کند هم تیمی‌هایش آسیب کمتری می‌بینند و با توانایی نهایی به سمت دشمنان شلیک می‌‌کند. بیوگرافی‌‌اش به طور خلاصه: او توسط KORP انتخاب شد. او خانواده‌اش را از دست داد و سعی کرد با برنامه نویسی خودش را بهبود بخشد. او به همه از هر طرف از جمله OCTO کمک می‌‌کند زیرا او برای کمک ساخته شده است.

Modern Combat Versus game

گرافیک بازی

در بازی  Modern Combat Versus گرافیک همه جانبه و جلوه‌‌های بصری خیره کننده را تجربه کنید. این بازی به دلیل داشتن سبک‌ها و توانایی‌های مختلف هر یک از شخصیت‌ها و تصاویر و گرافیک‌های درجه یک هم چنین صداگذاری‌‌های هیجان انگیز نسبت به سایر بازی‌‌های آنلاین FPS محبوبیت بیشتری بدست آورده است.

Modern Combat Versus game

امتیازات بازی از نظر کاربران

بازی    Modern Combat Versusیکی از بهترین بازی‌‌های اکشن موبایلی از دید مخاطبان علی الخصوص جوانان است. این بازی به دلیل جلوه‌‌های ویژه‌‌اش همچنین صداگذاری مهیج محبوبیت خاصی در میان گیمرها پیدا کرده‌‌است. و امتیاز بالایی در گوگل پلی برای خود ثبت کرده‌‌است.

سیستم‌های مورد نیاز و پیشنهادی

بازی  Modern Combat Versus را می‌‌توان در سیستم عامل Android نسخه 5 و بالاتر در Google Play دانلود کرد.

Modern Combat Versus game

جمع بندی

بازی  Modern Combat Versusیک بازی اکشن زیبا است که گیمر باید از بین گروه‌ها و شخصیت‌‌های گوناگون بازی جنگجوی مورد علاقه خود را انتخاب کند و به میدان جنگ برود این بازی به سبک نبرد بازیکن در برابر بازیکن است که به دلیل گرافیک و فضاسازی‌‌های جذاب به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است. آیا شما نیز بازی دیگری می‌‌شناسید که دارای شخصیت‌های قهرمان زیادی باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا ما نیز در مقاله‌های بعدی به معرفی آنها بپردازیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.