AD

نقد و بررسی بازی Asphalt Nitro

0 542

بازی Asphalt nitro یکی از بازی های ویدیویی مسابقه­ای است که توسط Gameloft به عنوان بخشی از سری asphalt ساخته و منتشر شده­است. این بازی ماشینی یک اسپین آف از سری اصلی است که بر اساس Asphalt 8: Airborne ساخته شده­است و فقط در دستگاه­های اندرویدی و همچنین نسخه جاوا کاهش یافته در دسترس است. در این بازی تقریباً هر اتومبیلی را می­توان با پول درون بازی خرید، اما W Motors Lykan HyperSport  و McLaren F1 XP-5را می­توان فقط با پول واقعی خریداری کرد. سپس، ارز سخت معروف به توکن وجود دارد که خودروهای مختلف را باید با آن خریداری کرد. اکنون ما این بازی را برای شما کامل تر در این مقاله معرفی می­کنیم.

Asphalt nitro game

معرفی بازی

بازی Asphalt nitro یکی از محبوب­ترین بازی­ها در سبک ماشینی و مسابقه­ای شرکت Gameloft است. که در آن 10 خودرو متفاوت با طراحی بی نظیر با تکنولوژی نیتروژن در اختیار بازیکن قرار می­گیرد، گیمر می­تواند در مکان­های مختلف به مسابقه بپردازد و خود را ساعت­ها سرگرم کند. انواع حالت های مختلف برای بازی وجود دارد که گیمر باید از بین آن­ها یکی را انتخاب کند، در حین بازی پاداش­های مختلفی مانند نیتروژن وجود دارد که به وسیله آن سرعت ماشین چند برابر می­شود.

Asphalt nitro game

گیم پلی بازی

بازی Asphalt nitro هم به صورت آفلاین قابل اجراست و هم بازیکنان می­توانند با دوستان خود در جاهای مختلف به صورت آنلاین بازی کنند.

در این بازی بازیکنان باید در مسابقات شرکت کنند و اعتبار و ستاره کسب کنند. برای شرکت در برخی از مسابقات به تعداد مشخصی ستاره نیاز است، در برخی دیگر  یک ماشین خاص یا هر دو به طور همزمان.

گیمر می­تواند با خرید یک ماشین خاص یا یک ماشین از یک کلاس یا سازنده خاص (مثلاً لامبورگینی وننو) با کسب تعداد مورد نیاز ستاره مسابقه را باز کند.

در گاراژ یا در صفحه انتخاب خودرو، روی نماد TUNING در پایین صفحه کلیک کنید. مشخصات خودرو و بهبودهای موجود روی صفحه ظاهر می­شود. این خودرو در 4 دسته قابل بهبود است: شتاب، حداکثر سرعت، هندلینگ و نیترو. بر روی آیکون مربوطه کلیک کرده و در دسته مورد نظر ارتقاء خودرو خریداری کنید. هر دسته شامل 7 سطح بهبود است. برای تکمیل بهبود به کارت­هایی از جعبه­های خاص نیاز دارید. در مسابقه سریع، می­توانید با هر ماشینی از گاراژ خود در همه مکان­ها رانندگی کنید.

در بازی Asphalt nitro رتبه خودرو پارامتری است که شامل شتاب، حداکثر سرعت، هندلینگ و نیترو است. در واقع، این نشانگر قدرت ماشین شما است که به تعیین اینکه آیا ماشین شرایط لازم برای پیروزی در مسابقه را دارد یا خیر، کمک می­کند. شما می­توانید با ارتقا رتبه یک خودرو در گاراژ، رتبه آن را افزایش دهید یا فقط خودرویی با رتبه بالاتر خریداری کنید.

در حالت کلاسیک باید در جایگاه اول، دوم یا سوم قرار بگیرید و به ترتیب ۳، ۲ یا ۱ ستاره برای آن بگیرید، و شرایط خاص دیگری ندارد.

Asphalt nitro game

در بازی، تمام وظایف بر روی صفحه نمایش قبل از مسابقه نمایش داده می­شود. روی هر پرچم دارای مسابقه کلیک کنید و اطلاعات اضافی در مورد مسابقه مانند شرایط کسب ستاره های 4 و 5 دریافت کنید. اگر قبلا مسابقه را شروع کرده­اید، روی نماد مکث کلیک کنید، شرایط به دست آوردن ستاره­های 4 و 5 روی صفحه ظاهر می­شود.

در بازی Asphalt nitro می­توان زاویه دوربین را در طول مسابقه با کلیک بر روی نماد دوربین کوچک در گوشه سمت راست بالای صفحه تغییر داد. علاوه بر این، زاویه دید را می­توان با مکث، سپس تنظیمات و در صدا و نمایش تغییر داد.

 

در منوی اصلی، روی لوگوی خود (گوشه سمت چپ بالای صفحه) کلیک کنید و به نمایه خود بروید. در آنجا چندین تب خواهید دید. روی تب ACHIEVEMENTS کلیک کنید لیست دستاوردهای خود را خواهید دید.

قبل از شروع هر مسابقه، صفحه­ای با نقاط قوت می­بینید که می­توانید بلافاصله آن را خریداری کنید (به صورت خودکار در هنگام خرید فعال می­شوند). اگر تقویت‌کننده‌ها را به عنوان هدیه یا به عنوان جایزه دریافت کرده‌اید، می‌توانید آن‌ها را در بخش پیام‌های نمایه فعال کنید (یا روی نماد «رایگان» در برگه AMPLIFICATIONS کلیک کنید). علاوه بر این، می­توانید با رفتن به فروشگاه و کلیک بر روی تب GAINS از منوی اصلی به صفحه نمایش دسترسی پیدا کنید. برخی از پیشرفت‌ها را نیز می‌توان با کلیک کردن روی نماد مجدد روی صفحه با نتایج مسابقه انتخاب کرد.

در مسابقات سریع می­توانید اعتبار کسب کنید و بلافاصله پس از مسابقه آن­ها را دریافت کنید. علاوه بر این، بسته به مکان در رتبه‌بندی ورود، می‌توانید اتومبیل‌ها، پاداش‌ها و مجموعه‌های اعتباری انحصاری را برنده شوید (جوایز در بخش پیام‌ها یا گاراژ منتظر شما خواهند بود).

Asphalt nitro game

در گاراژ یا منوی انتخاب خودکار، روی نماد TUNING واقع در پایین صفحه کلیک کنید. در بخش موجودی، تمام کارت­های خود را خواهید دید. می­توانید آن­ها را با استفاده از فیلترها مرتب کنید، اندازه موجودی خود را افزایش دهید تا کارت­های جدید را در آنجا قرار دهید، یا کارت­های غیر ضروری را مبادله کنید.

جعبه­ها حاوی کارت­هایی با موارد کمیاب، تقویت و سوخت مختلف هستند. برای به دست آوردن جعبه، به شرکت در مسابقات سریع و مسابقات ویژه، رسیدن به سطوح VIP لازم، دریافت جوایز روزانه یا تبادل کارت­های غیر ضروری نیاز است. علاوه بر این، می‌توانید آن‌ها را در منوی GET BOXES، جایی که می‌توانید از گاراژ یا فروشگاه تهیه کنید، خریداری کنید.

سوخت هزینه شرکت در مسابقات سریع است. برای شرکت در هر مسابقه­ای باید مقدار مشخصی سوخت مصرف کنید. نگران نباشید، سوخت تمام نمی­شود بلکه مخزن سوخت به مرور زمان به طور خودکار پر می­شود. در برخی سطوح VIP، تعداد مخازن سوخت اضافی و سرعت پر شدن آن­ها افزایش می­یابد.

سیستم VIP در صورت خرید با پول واقعی، جوایزی را در اختیار کاربران قرار می­دهد. پس از خرید با پول واقعی، می­توانید سکه­های VIP را به عنوان جایزه دریافت کنید. وقتی سکه­های VIP کافی داشته باشید، سطح VIP بعدی باز می­شود. تمام سطوح بالاتر شامل پاداش برای موارد قبلی است. سطح VIP نمی­تواند پایین بیاید، بلکه فقط برای سکه­های VIP بالا می­رود.

با هر سطح VIP جدید، جوایز بیشتری از جمله: پاداش­های بهبود یافته برای حالت­ها و مسابقات مختلف، سلول­های موجودی اضافی، مخازن سوخت و بازیابی سریع سوخت، مسابقات سریع و تبلیغات منحصر به فرد، جوایز روزانه ویژه و موارد دیگر دریافت خواهید کرد.

پیشرفت بازی هر 24 ساعت یا هنگام ورود به فیس بوک و همچنین پس از خرید درون بازی به طور خودکار در فضای ابری ذخیره میشود.

شما نمی­توانید پیشرفت بازی خود را در بازی Asphalt Nitro حذف کنید. با این حال، می­توانید بازی را حذف کنید، سپس محتویات پوشه GloftAGMP ذخیره شده در فهرست راهنمای داده­های gameloft را در دستگاه خود حذف کنید، سپس دوباره نصب کنید و با نمایه جدید شروع به بازی کنید.

Asphalt nitro game

گرافیک بازی

بازی Asphalt Nitro از گرافیک بالا و جلوه­های صوتی بی­نظیری برخوردار است که ساعت ها بازیکنان را سرگرم خود می­کند. در این بازی ماشین­ها شبیه سازی شده و کاملا واقعی هستند، همچنین می­توان ماشین خود را با سلیقه و نظر خود طراحی کرد.

امتیازات بازی از نظر کاربران

بازی Asphalt Nitro به دلیل گیم پلی زیبا و آسان، گرافیک HD همراه با صداگذاری هیجان انگیز و حجم بسیار کم خود محبوبیت زیادی را در بین گیمرها پیدا کرده­است. این بازی جزو پرطرفدارترین بازی مسابقه­ای به شمار می­رود که امتیاز بالایی در گوگل پلی برای خود کسب کرده­است.

سیستم موردنیاز و پیشنهادی

بازی Asphalt Nitro هم به صورت آنلاین و هم آفلاین قابل اجراست و در دو نسخه ی اندروید و جاوا منتشر شده است. این بازی حجم بسیار کمی برای دانلود و نصب نیاز دارد در آخر این بازی یکی از معروف ترین بازی­ ماشینی در نوع خود می­باشد.

Asphalt nitro game

جمع بندی

بازی Asphalt Nitro از پرطرفدارترین بازی ها در سبک مسابقه­ای و ماشینی است. که در آن گیمر می­تواند با دوستان خود در سراسر جهان به رقابت بپردازد. این بازی به صورت آفلاین قابل اجراست که برای افرادی که اینترنت در دسترس ندارند بازی فوق­العاده­ای است. از ماشین­های مختلفی در این بازی استفاده شده­است و دارای گرافیک فوق العاده و صداگذاری مهیجی است. آیا شما به بازی­ ماشینی علاقه مندید؟ بازی دیگری را می­شناسید که گیم پلی زیبایی داشته باشد؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید تا ما آن­ها را برای دیگر دوستان معرفی کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.