AD

معرفی و بررسی بازی Charlie in Underworld

0 434

بازی Charlie in Underworld اثری جذاب و خوش ساخت از استودیوی بازی سازی Buff Studio است. سبک بازی‌های این استودیو اکثرا ماجرایی تعاملی است. در این بازی ارواح و انسان‌های زنده در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، در واقع شما باید به چارلی کمک کنید که به رمز و رازهای ذهنش پاسخ دهد. در این بازی بیشتر المان‌ها فانتزی است واین استودیو با استفاده از ویژگی‌های نقش آفرینی داستانش را براساس انتخاب‌های شما بیان کرده است. به همین دلیل پایان بازی و سرنوشت شخصیت‌های آن براساس خواسته شما است. Buff Studio آماده پیشنهادات بازیکنان در مورد چگونگی هیجان‌انگیزتر کردن این بازی و رفع مشکلات بازی از دیدگاه کاربران است.

درباره بازی Charlie in Underworld

درباره بازی Charlie in Underworld

داستان از آنجا شروع می شود که چارلی در زیر زمینی تاریک و ترسناک بیدار می‌شود اما حافظه‌ی خود را از داده است و برای یادآوری سوالات ذهن خود از ارواح کمک می‌گیرد. این ارواح شخصیت‌های متفاوت و منحصر بفردی دارند. و همه چیز طبق خواسته چارلی پیش نمی‌رود. همچنین پازل‌هایی در سرتاسر دنیای زیرزمین پنهان شده و به ارواح مرموز مرتبط است. این ارواح می‌توانند به چارلی در بازیابی خاطراتشان کمک کنند یا به عنوان سد راه عمل کنند، همه چیز به انتخاب‌های شما به عنوان گیمر بستگی دارد.

ویژگی‌های بازی:

این بازی داستانی جذاب و هیجان انگیز را دارا می‌باشد که حس خوب و جالبی را به گیمر‌ها منتقل می‌کند. شما در این بازی باید تلاش کنید به کمک ارواح خوب و بد به سوالات ذهن چارلی پاسخ دهید و خود را از زیر زمین شوم و تاریک نجات دهید. این بازی به این دلیل که با توجه به تصمیمات شما میتواند پایان متفاوتی داشته باشد یکی از محبوبترین و منحصر به فرد ترین بازی‌های ژانر ماجراجویی است.

  • داستانی هیجان انگیز و ماجراجویی
  • بازی منحصر بفرد و مبتنی بر چت
  • بازی ساده و آسان
  • دارای شخصیت‌های حمایت کننده و بدجنس

درباره بازی Charlie in Underworld

امتیازات بازی Charlie in Underworld از دیدگاه کاربران:

بازی Charlie in Underworld یکی از بهترین بازی‌ها در ژانر ماجراجویی و ترسناک است که نظر کاربران را به خود جلب کرده و بیشترین رای مثبت را از طرف نوجوانان دریافت کرده است. این بازی با نقش آفرینی زیبای خود این حس ترس و کنجکاوی را به کاربران خود القا می‌کند به نحوی که افراد کاملا خود را در فضای بازی تصور می‌کنند.

جمع بندی:

اگر شما هم به دنبال یک بازی جدید و ماجراجویی در موبایل خود با حجم بسیار کم هستید به شما بازی Charlie in Underworld را پیشنهاد می‌کنیم. شما با صحبت کردن و قرار گرفتن بین ارواح بدجنس و حمایتگر تشویق به ادامه‌ی بازی می‌شوید، چرا که در این بازی هیجان زیادی نهفته است. اگر شما به بازی‌های ارواح و هیجان انگیز علاقه مند هستید این بازی گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما است. آیا بازی ماجراجویی دیگری را می‌شناسید که ارتباط بین ارواح و انسان‌ها را به تصویر بکشد نظرات خود را برای ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم بازی‌های بیشتر و جذاب تری را برای شما در این سایت معرفی کنیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.