AD

آشنایی با مشکلات بازی hitman 3 + [ روش‌ های حل آنها ]

مشکلات بازی hitman 3
0 2,344

اگر علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری باشید حتما می‌دانید که Hitman 3 یکی از معروف‌ترین آنها به شمار می‌آید که در حال حاضر طرفداران زیادی پیدا کرده و بسیاری از افراد به آن علاقه‌مند شده‌اند. آشنایی با مشکلات بازی hitman 3 می‌تواند به شما کمک کند تجربه بهتری را از اجرای آن بدست بیاورید و بتوانید به‌راحتی مشکلات به وجود آمده را حل کنید. ما در این مطلب اطلاعات جامع و کاملی درباره این مشکلات در اختیار شما قرار خواهیم داد که امیدواریم مطالعه آن برای شما مفید باشد. در این سری از مقالات مشکلات بازی سایت ایموجو با ما همراه باشید.

اجرا نشدن این هیتمن 3

یکی از رایج‌ترین مشکلات بازی hitman 3 اجرا نشدن آن روی بسیاری از کامپیوترها است که بسیاری از کاربران آن را شاکی کرده است و اکثر کاربران به دنبال راهکارهایی مناسب برای حل این مشکل می‌باشند. قبل از هر چیز برای حل کردن این ارور باید سخت‌افزار سیستم خود را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که با سخت‌افزار مورد نیاز هیتمن 3 سازگار است. در صورتی که سیستم شما از سخت‌افزار مناسبی برخوردار باشد باید اطمینان حاصل کنید که لپ‌تاپ یا کامپیوتر شما تنها از یک کارت گرافیک استفاده می‌کند چراکه در غیر این صورت ممکن است این بازی روی کامپیوتر شما اجرا نشود.

راهکار دیگر برای مشکل دو کارت گرافیک این است که به طور صریح برای سیستم‌عامل مشخص کنید که باید از کدام‌یک از این کارت گرافیک‌ها برای اجرای هیتمن 3 استفاده کند. این کار به‌سادگی از طریق ورود به کنترل پنل کارت گرافیک صورت می‌گیرد. با ورود به این کنترل پنل روی گزینه 3D Settings کلیک کرده و وارد منوی Manage 3D settings شوید. در بخش Programs Settings روی گزینه Add کلیک کنید و آیکون مربوط به این بازی را انتخاب کنید و سپس روی گزینه Add Selected Program مجددا کلیک کنید. در قسمت مربوط به انتخاب کارت گرافیکی که ترجیح می‌دهید از آن استفاده کنید گزینه High-performance NVIDIA processor را انتخاب کنید و به این ترتیب این مشکل بازی هیتمن 3 حل خواهد شد.

مشکلات بازی hitman 3
مشکلات بازی hitman 3

سخت‌افزار مورد نیاز برای اجرای بازی هیتمن 3

قبل از آن که بخواهیم درباره سایر مشکلات بازی hitman 3 صحبت کنیم بهتر است اطلاعاتی درباره سخت‌افزار مورد نیاز برای اجرای آن را در اختیار شما قرار دهیم. توجه داشته باشید که شما برای رفع مشکل اجرا نشدن بازی HITMAN 3 حتما باید قبل از هر کاری سخت‌افزار دستگاه خود را مورد بررسی قرار دهید. حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای هیتمن 3 شامل ویندوز سون 64 بیتی، پردازنده Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz و AMD CPU Phenom II X4 940، رم هشت گیگابایتی، کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 و Radeon HD 7870، پشتیبانی از دایرکت ایکس نسخه 11 و حداقل 50 گیگابایت فضای خالی در سیستم است که شما برای رفع مشکل اجرا نشدن هیتمن 3 باید مطمئن شوید که دستگاه شما این مشخصات را دارا می‌باشد.

با وجود این که حداقل سیستم مورد نیاز را بیان کردیم ولی بهتر است برای این که تجربه بهتری را از اجرای هیتمن 3 بدست بیاورید دستگاه شما مشخصات بهتری داشته باشد که شامل موارد زیر می‌باشد:

سیستم‌عامل ویندوز ده 64 بیتی، پردازنده Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz و AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz، رم هشت گیگابایتی، کارت گرافیک Nvidia GPU GeForce GTX 770 و AMD GPU Radeon R9 290، پشتیبانی از دایرکت ایکس نسخه 12 و همین‌طور حافظه بیشتر از 50 گیگابایت برای دانلود به‌روزرسانی‌ها و همین‌طور DLC‌های این بازی.

خطای اتصال به سرور

یکی از ارورهای بازی هیتمن 3 که امروزه برای بسیاری از افراد مشکل‌ساز شده است مشکل عدم اتصال به سرور می‌باشد. این مشکل در یکی دیگر از بازی‌های ساخته شده توسط این شرکت سازنده هیتمن 3 نیز دیده می‌شود ولی متاسفانه کارکنان این شرکت اقدامات خاصی برای حل آن انجام نداده‌اند. در صورتی که شما هم با این مورد از مشکلات بازی hitman 3 مواجه شدید در گام اول اینترنت خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مشکلی در اینترنت شما وجود ندارد. برای این‌که نتیجه بهتری دریافت کنید می‌توانید یک‌بار اینترنت خود را خاموش و روشن کنید.

در صورتی که از VPN‌های رایگان برای اتصال به سرورهای این بازی استفاده می‌کنید سعی کنی آن را عوض کرده و از VPN‌های پولی و با کیفیت بالاتر استفاده کنید. روشن و خاموش کردن VPN نیز می‌تواند گاهی اوقات برای حل این ارور مفید واقع شود. یکی از مهم‌ترین دلایل بروز این مشکل این است که افراد از نسخه کرک شده هیتمن 3 استفاده می‌کنند، بنابراین راهکار مناسب دیگر برای حل این ارورهای بازی Hitman 3 این است که نسخه اورجینال را خریداری کرده و از آن استفاده کنید. گاهی اوقات نیز هیچ یک از این روش‌ها نمی‌توانند مفید باشند و مشکل از سرورهای سازنده این بازی است بنابراین شما باید منتظر بمانید تا سرورهای شرکت سازنده این هیتمن 3 مشکل را برطرف کنند.

مشکلات بازی hitman 3
مشکلات بازی hitman 3

بازی هیتمن 3 توسط لانچر استیم و اپیک گیم شناسایی نمی‌شود

اگر شما هم هیتمن 3 را اجرا کرده باشید حتما با این مشکل مواجه شده‌اید که این بازی توسط لانچر استیم و اپیک گیم شناسایی نمی‌شود. اکثر افراد برای حل این مشکل راهکارهای اشتباهی را مورد استفاده قرار می‌دهند و به همین علت نیز نتیجه دلخواه خود را دریافت نمی‌کنند. برای حل این مورد از مشکلات بازی hitman 3  ابتدا باید مطمئن شوید که آخرین نسخه از استیم و Epic Games روی دستگاه شما نصب شده است و در غیر این صورت باید ابتدا این کار را انجام دهید. اگر با این کار مشکل شما حل نشد باید مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد بخش Library در Epic Games شوید.
  • آیکون هیتمن 3 را پیدا کرده و روی سه‌نقطه کنار آن کلیک کنید.
  • در میان گزینه‌های ظاهر شده روی Verify کلیک کنید.

با انجام این مراحل به‌احتمال زیاد مشکل شما حل خواهد شد و می‌توانید این بازی را اجرا کنید.

خطای LS-0013 در بازی هیتمن 3

برای حل ارورهای بازی hitman 3 راهکارهای مختلفی وجود دارد که امروزه اکثر افراد با برخی از این راهکارها آشنا هستند ولی خطای LS-0013 یکی از خطاهایی است که بسیاری از افراد اطلاعات چندانی درباره آن ندارند و به همین علت نیز می‌توان این ارور را یکی از مهم‌ترین مشکلات بازی hitman 3 دانست که باید با راهکارهای حل کردن آن آشنا شوید. این مشکل معمولا در کنسول‌های بازی پیش نمی‌آید و اکثر افراد در زمان اجرای هیتمن 3 در کامپیوتر با آن درگیر می‌شوند. بهترین راهکاری که برای حل این مشکل وجود دارد این است که فایل exe اصلی مربوط به آن را اجرا کنید.

برای این کار حتما باید پوشه اصلی که هیتمن 3 را روی آن نصب کرده‌اید شناسایی کنید و در این پوشه فایل اصلی مربوط به آن را پیدا کنید. حال با راست کلیک روی این فایل باید روی گزینه Run this program as administrator کلیک کنید و این بازی را اجرا کنید. با انجام این کار به‌احتمال زیاد hitman 3 بدون این‌که ارور LS-0013 را به شما نشان دهد اجرا خواهد شد.

مشکلات بازی hitman 3
مشکلات بازی hitman 3

بیشتر بخوانید: معرفی مشکلات رایج در فری فایر و راه حل آن ها

مشکل لگ در بازی هیتمن 3

زمانی که hitman 3 را به‌صورت آنلاین در سیستم خود اجرا کنید احتمالا با مشکلاتی از قبیل لگ زدن این بازی مواجه می‌شوید که ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. لگ زدن را نیز می‌توان یکی از مشکلات بازی hitman3 دانست که باعث می‌شود تا کاربران اعتراض زیادی نسبت به آن داشته باشند. برای این‌که از این مشکل جلوگیری کنید بهترین راهکار این است که مطمئن شوید از یک اینترنت پرسرعت برای اجرای آن استفاده می‌کنید. هرچه پهنای باند شما بیشتر باشد احتمال این‌که در زمان اجرای این بازی با مشکل لگ مواجه شوید بسیار کمتر خواهد بود.

برای این‌که بهترین اینترنت را برای این بازی انتخاب کنید باید تحقیق کنید که کدام‌یک از شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت، پهنای باند بهتری را در منطقه شما ارائه می‌کنند. راهکار دیگری که می‌توانید برای حل این مورد از ارورهای بازی hitman 3 از آن استفاده کنید این است که از سرورهای کاهش‌دهنده پینگ استفاده کنید. سرورهای کاهش‌دهنده پینگ در واقع سرورهایی هستند که به علت خصوصی بودن می‌توانند سرعت بیشتری را در اختیار شما قرار دهند و اکثر آنها نیز برای اجرای بازی‌های آنلاین طراحی شده‌اند. بنابراین استفاده از آنها نیز می‌تواند موثر واقع شود.

مشکل پایین بودن کیفیت بازی هیتمن 3

بدون شک پایین بودن کیفیت بازی هیتمن 3 می‌تواند تاثیر زیادی روی تجربه کاربران از اجرای آن داشته باشد. هرچه کیفیت یک بازی کامپیوتری بیشتر باشد تجربه‌ای که کاربران از اجرای آن بدست می‌آورند بهتر خواهد بود و این مسئله باعث رضایت کاربران خواهد شد. برای حل این مشکل از مشکلات بازی hitman 3 راهکارهای مختلفی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت:

  • هیتمن 3 به میزان زیادی روی کامپیوترهای overclock حساس است و از آنجایی که برخی از افراد از نرم‌افزارهایی برای overclock کردن کارت گرافیک خود استفاده می‌کنند با مشکل افت کیفیت در زمان اجرای hitman 3 مواجه می‌شوند. بنابراین برای افزایش کیفیت این بازی به شما پیشنهاد می‌کنیم این نرم‌افزارها را از روی سیستم خود پاک کنید.
  • درایو مربوط به کارت گرافیک شما باید کاملا به‌روز باشد. در غیر این صورت شما در زمان اجرای این بازی با مشکل افت کیفیت مواجه خواهید شد. به‌روزرسانی کارت گرافیک بسیار ساده و راحت است و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن این کار را انجام دهید.
  • اگر سیستم کامپیوتری شما ضعیف است و از سخت‌افزارهای پیشرفته‌ای برخوردار نیست چاره‌ای برای حل مشکل افت کیفیت نخواهید داشت و باید سعی کنید این بازی را با پایین‌ترین کیفیت ممکن روی دستگاه خود اجرا کنید.

مشکلات ناشی از عدم نصب پیش‌نیازها در سیستم

گاهی اوقات با وجود این‌که تمامی موارد را برای نصب و اجرای بازی هیتمن 3 رعایت کرده‌اید ولی باز هم این بازی اجرا نمی‌شود و شما برای اجرای آن با مشکل مواجه می‌شوید. یکی از عواملی که می‌تواند روی این مشکل تاثیرگذار باشد عدم نصب پیش‌نیازها در سیستم شما است. بازی‌های کامپیوتری از جمله هیتمن 3 نرم‌افزارهایی هستند که با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی نوشته شده‌اند و به همین علت برای این‌که سیستم شما بتواند آنها را به زبان ماشین ترجمه کند نیازمند برخی از نرم‌افزارهای خاص می‌باشد که شما قبل از اجرای hitman 3 باید این پیش‌نیازها را در سیستم خود نصب کنید.

نرم‌افزار direct x یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها است که حتما باید آخرین نسخه آن را روی سیستم خود نصب کرده باشید تا بتوانید هیتمن 3 را در کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود اجرا کنید. علاوه بر این شما باید نرم‌افزار C++ که برای ترجمه کدها به زبان ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرد را نیز روی سیستم خود نصب کنید. با نصب کردن این دو نرم‌افزار به‌احتمال زیادی این مورد از مشکلات بازی hitman 3 نیز حل خواهد شد و شما می‌توانید با موفقیت آن را در سیستم خود اجرا کنید.

مشکلات بازی hitman 3
مشکلات بازی hitman 3

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل رفع مشکل کار نکردن لانچر اپیک گیمز

سیاه شدن صفحه مانیتور در زمان اجرای هیتمن 3

یکی دیگر از مشکلات بازی hitman 3 که امروزه بسیاری از افراد با آن درگیر هستند این است که در زمان اجرای این بازی به‌صورت ناگهانی صفحه نمایش سیاه می‌شود و یا این‌که کاربران با ارور stoped working مواجه می‌شوند. یکی از عمده دلایل بروز چنین مشکلی این است که شما هیتمن 3 را به‌درستی روی سیستم خود نصب نکرده‌اید و یا این‌که آن را به‌صورت کامل دانلود نکرده‌اید. در صورتی که از نسخه کرک شده استفاده می‌کنید حتما بعد از نصب فایل کرک را نیز به مسیر نصب منتقل کنید تا نسبت به عملکرد این بازی مطمئن شوید.

در صورتی که بعد از منتقل کردن فایل کرک به مسیر نصب باز هم مشکل سیاه شدن صفحه وجود داشت توصیه ما به شما این است که آن را حذف کرده و مجددا اقدام به نصب کردن hitman 3  روی سیستم خود کنید. فعال‌کردن آنتی‌ویروس در زمان نصب این بازی را نیز فراموش نکنید چراکه ممکن است در روند نصب مشکلاتی را ایجاد کند.

مشکلات مربوط به کرش کردن بازی hitman 3

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که با مشکل کرش کردن بازی هیتمن 3 مواجه شده‌اید مطالعه این بخش می‌تواند به شما در حل کردن این مشکل کمک کند. کرش کردن یکی دیگر از مشکلات بازی hitman 3 است که ممکن است شما با آن مواجه شوید. برای حل کردن این مشکل چندین راهکار مختلف وجود دارد که باید تمامی آنها را امتحان کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

اولین و ساده‌ترین راهکار برای حل این مشکل این است که سیستم خود را ری استارت کنید و مجددا این hitman 3 را اجرا کنید. راهکار دوم این است که قبل از اجرا حتما آنتی‌ویروس خود را غیرفعال کنید چراکه ممکن است بر روی عملکرد این بازی تاثیر بگذارد و اختلالاتی را ایجاد کند. گاهی اوقات دلیل کرش کردن هیتمن 3 این است که شما از نسخه کرک نامناسبی استفاده می‌کنید و در صورتی که نسخه مناسب‌تری را دانلود کرده و نصب کنید می‌توانید نتیجه بهتری را دریافت کنید و بدون کرش کردن این بازی را اجرا کنید.

برای این‌که بتوانید بهترین عملکرد را از بازی هیتمن 3 انتظار داشته باشید و بدون کرش کردن آن را اجرا کنید حتما سعی کنید نرم‌افزارهای بهینه‌سازی را از روی سیستم خود حذف کرده و یا این‌که آنها را غیرفعال کنید. علاوه بر این باید دقت داشته باشید که کارت گرافیک شما نیز باید به‌روزرسانی شده باشد و جدیدترین بسته‌های نرم‌افزاری نیز روی سیستم شما نصب شده باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.