AD

حل مشکل عدم ورود به برنامه ایکس باکس روی ویندوز ۱۰

0 957

اگر شما به دنبال راه حل مشکل عدم ورود به برنامه ایکس باکس روی ویندوز ۱۰ می باشید به جای درستی آمده اید. ما در این مقاله از سایت مجله بازی موبایل ایموجو چند قدم برای حل مشکل عدم ورود به برنامه Xbox در ویندوز ارائه داده ایم، که ممکن است شما در اولین قدم موفق به حل این مشکل شوید. توصیه می کنیم این مقاله ایموجو را از دست ندهید.

همچنین بخوانید: ترفندهای رفع مشکل اجرا نشدن بازی در ویندوز ۱۰

نحوه حل مشکل عدم ورود به برنامه ایکس باکس روی ویندوز ۱۰

در این پست تصمیم داریم، آموزش حل مشکل عدم ورود به برنامه Xbox روی ویندوز ۱۰ را ارائه کنیم، شما با مطالعه این پست می توانید کلیه مشکل های مربوط به عدم ورود به برنامه ایکس باکس در ویندوز را رفع کنید.

برای حل این مشکل، به سایت xbox.com بروید و گزینه sign in را انتخاب کنید. اگر مشکلات شما در مورد اکانت شما باشد، دستورالعمل های موجود شما را کمک خواهند کرد.

اگر شما نمی توانید وارد اکانت خود شوید، گزینه من رمزم را فراموش کرده ام را انتخاب کنید و با کمک دستورالعمل ها مشکل خود را حل کنید. اگر این راه حل کار نکرد منو start را روی ویندوز خود انتخاب کنید، سپس به بخش تنظیمات و بعد از آن به بخش زمان و زبان (time & language) در زیر Date & time بروید و مطمئن شوید که به صورت اتوماتیک زمان شما به روز رسانی می شود.

با این احوال ممکن است هنوز مشکل عدم ورود به برنامه Xbox روی ویندوز ۱۰ شما حل نشده باشد. در این قسمت دوباره به بخش تنظیمات در منو استارت بروید و گزینه اکانت ها را انتخاب کنید، سپس اکانت مایکرو سافتی که برای وارد شدن به این برنامه استفاده می کنید را پیدا کنید و آن را پاک کنید. سپس به برنامه ایکس باکس باز گردید و با استفاده از اکانتی که حذف کرده اید وارد آن شوید.

عدم ورود به برنامه ایکس باکس
عدم ورود به برنامه ایکس باکس

جمع بندی عدم ورود به برنامه ایکس باکس

با یکی دیگر از مقالات سایت ایموجو همراه شما بودیم. در این مقاله به حل مشکل ورد به برنامه Xbox در ویندوز 10 پرداختیم. شما می توانید این کار را به راحتی و تنها با چند کلیک انجام دهید. امیدواریم که این مقاله نیز برای شما مفید بوده باشد. اگر می خواهید از بازی کردن خود بیشتر لذت ببرید و به تمامی ترفندهای بازی آشنایی پیدا کنید، کافی است که به دسته ترفند بازی در سایت ایموجو مراجعه کنید. شما می توانید هر گونه سوال خود را در مورد بازی های موبایلی با کارشناسان ایموجو به اشتراک بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. همچنین می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایموجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.