AD

دانلود بازی limbo 2 + [ یک بازی هیجان انگیز ]

limbo 2
0 5,698

امروزه بازی‌های کامپیوتری جزو محصولات پرفروش هستند که علاقه‌مندان زیادی در سنین مختلف و از سراسر جهان دارد. بازی‌ها جزو سرگرمی‌های مهیج و پرطرف‌دار هستند که هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کنند. بازی‌های کامپیوتری و اسمارت‌فون‌ها انواع مختلفی دارند که بعضی از آنها مهیج و برخی بازی‌های فکری و سرگرم‌کننده هستند. از جمله بازی‌های مهیج و ماجراجویی بازی لیمبو 2 است که در این مقاله سعی داریم به توضیح درباره آن بپردازیم. این بازی برای فرمت‌های گوناگون از جمله اسمارت‌فون، کامپیوتر و پلی‌استیشن طراحی و ساخته شده است. اگر مایلید تا دانلود بازی limbo 2 تا پایان در این مطلب از سری مقالات نقد و بررسی گیم سایت ایموجو با ما همراه باشید.

جذابیت بازی‌های هیجان‌انگیز limbo 2

فرمت این بازی برای کامپیوتر به‌صورت دوبعدی و بسیار کم‌حجم است. از ویژگی‌های جذابیت بخش این بازی‌ تم سیاه‌وسفید آن است که در طول بازی نه‌تنها شمارا خسته نمی‌کند بلکه شما را ساعت‌ها سرگرم می‌کند. بازی لیمبو در نوع خود بی‌نظیر است. از جمله بازی‌های پرطرف‌دار است که در آن سرعت عمل حرف اول را می‌زند و بسیار مناسب افرادی است که علاقه‌مند به هیجان هستند. همچنین به دلیل حجم کمی که دارد روی اکثر سیستم‌ها می‌تواند اجرا شود و آسیب زیادی به سیستم و گرافیک شما وارد نمی‌کند.

این بازی یکی از بازی‌های تحسین شده استودیوی playdead است که موضوع آن درباره یک پسربچه است که برای نجات خواهرش وارد برزخ می­شود. از جمله ویژگی متمایز این بازی تفکر و فلسفه‌ای است که بر اساس آن شکل‌گرفته. همچنین نشان‌دهنده مسیرها و سختی‌هایی که برای رسیدن به هدف طی می‌کنیم. تم این بازی کاملاً جدید و گرافیک آن متفاوت با دیگر بازی‌ها است؛ بنابراین اگر طرف‌دار این سبک از بازی‌ها هستید برای دانلود بازی limbo 2 درنگ نکنید.

طراحان بازی برای نشان‌دادن فضایی مهیج و ترسناک دست به طراحی گرافیکی محیطی سیاه‌وسفید و مرموز زده‌اند. این بازی از طریق گرافیک تاریک، در رنگ‌بندی خاکستری و با صداهای محیطی مینیمالیستی ارائه می‌شود و یک محیط ترسناک و دلهره‌آور ایجاد می‌کند. تصاویر تاریک همچنین برای پنهان کردن شگفتی‌های مهلک متعدد، از جمله خطرات زیست محیطی و جسمی مانند تله‌های کشنده خرس در کف جنگل، یا هیولاهای کشنده‌ای که در سایه پنهان می‌شوند، وجود دارد.

 نکته مشترک انتقادها از طرف داوران این بود که هزینه بالای بازی نسبت به کوتاه بودن آن ممکن است بازیکنان را از خرید عنوان منصرف کند، اما برخی از بررسی‌ها نشان می‌دهد که Limbo دارای طول ایدئال است. به همین دلیل این بازی در میان بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ قرار گرفته است.

limbo 2
limbo 2

توضیحات بازی limbo برای اندروید

این بازی یکی از بازی‌های ساده و درعین‌حال پرطرف‌دار است که برای علاقه‌مندان به بازی‌های خلاق و متفاوت انتخاب بسیار خوبی است. درواقع این بازی با موسیقی و گرافیک متفاوت خود باعث خلق یک فضای مرموز و وهم‌آور می‌شود که این بازی به یک بازی فکری نیز تبدیل شود. درواقع این بازی نمونه خوبی است که ثابت کند فقط بازی‌های سرسام‌آور با گرافیک بالا پرطرف‌دار و محبوب نیستند بلکه بازی‌های خلاقانه که همراه با سناریو نوشته می‌شوند طرف‌داران خاص خود را دارند. این بازی مکان‌ها متفاوتی دارد که در هریک از مراحل آن هیجان وجود دارد.

لیبمو از جمله بازی‌های جذابی است که برای اندروید عرضه شده و هیچگاه تکراری نخواهد شد. بازی لیمبو جزو پرطرف‌دارترین‌های گوگل‌پلی است که به دلیل، گرافیک و طراحی خیره‌کننده آن امتیاز نسبتاً بالایی کسب کرده و گیم پلی واقعی آن روان و عالی است که شما می‌توانید اقدام به دانلود بازی limbo برای اندروید کامل کنید.

دانلود بازی limbo
دانلود بازی limbo

ویژگی‌های مهیج و پرطرف‌دار این بازی

ماجراجویی این بازی که در قالب داستان بیان می‌شود و در لوکیشن‌های مختلف اجرا می‌شود از ویژگی‌های اصلی این بازی است. همچنین چالش‌ها و پازل و معماهای زیادی در طی مراحل مختلف به وجود می­آید که باید آنها را با دقت حل کرد. از جمله خصوصیات منحصربه‌فرد این بازی موسیقی بسیار زیبای آن است.

دانلود بازی limbo 2 علاوه بر اینکه باعث می‌شود به یک بازی هیجان‌انگیز دست پیدا کنید، یک بازی فکری زیبا هم در آن وجود دارد زیرا در این بازی هنگامی‌که پسربچه از خواب بیدار می‌شود خود را وسط جنگل می‌بیند و به دنبال یافتن مسیر می‌گردد و در این راه پازل‌ها و معماهایی سر راه او سبز می‌شود که برای رد کردن آنها باید به فکرکردن متوسل شوید و به کشف آنها بپردازید. از جمله ویژگی‌های متفاوت این بازی این است که در پایان بازی تمام معماهایی که برای کاربرد وجود داشته نمایان می‌شود.

این بازی ابتدا برای اندروید و ios طراحی شده و طرف‌داران بسیاری دارد به همین دلیل نسخه دسکتاپ آن نیز موجود است. بازی به‌صورت دوبعدی طراحی شده و کاراکتر هم همرنگ محیط است اما دارای چشمان براق و نافذ است. سرعت بسیار زیادی دارد و عکس‌العمل سریع در این بازی مهم است همچنین بر روی اکثر نسخه‌های ویندوز قابل نصب و اجرا است.

از جمله ویژگی‌های منحصربه­فرد این بازی این است که این بازی به منظور جلوگیری از افشای جزئیات محتوای آن، به طور هدفمند ساخته شده بود و تنها برچسب ارائه شده توسط این شرکت این بود: “از سرنوشت خواهرش مطمئن نیستم، پسری وارد لیمبو می‌شود.” که باعث می‌شود به معمایی بودن این بازی پیش از نصب کردن آن پی ببرید.

جالب است بدانید که limbo سومین بازی پرفروش سرویس Xbox Live Arcade در سال 2010 بود که درآمدش حدود 7.5 میلیون دلار بود. پس از انتشار چندین جایزه از گروه‌های صنعتی کسب کرد و توسط چندین نشریه به عنوان یکی از برترین بازی‌های سال 2010 معرفی شد. به همین دلیل سرچ‌های زیادی برای دانلود بازی limbo 2 نیز صورت‌گرفته.

دانلود بازی limbo
دانلود بازی limbo

بیشتر بخوانید: بازی limbo + [ ترس، استرس و هیجان ]

سخن آخر

برای نصب بازی‌ها و پرکردن اوقات فراغت باید به این نکته توجه داشت که علاقه‌مند به کدام دسته از بازی‌ها هستیم. به طور کلی یکی از فاکتورهایی که بهتر است هنگام انتخاب بازی به آن توجه کنید این است که این بازی غیر از سرگرم‌ کردن و مهیج بودن باعث افزایش توانایی فکرکردن و حل معما نیز در شما می‌شود. بازی‌ها دسته‌بندی‌های مختلفی دارند که با روحیه ما سازگار باشند. انتخاب این بازی یکی از گزینه‌هایی است که باعث ساختن اوقات فراغت متفاوت، سرگرم‌کننده و مفید می‌باشد. همچنین با دانلود بازی لیمبو می‌توانید آن را روی انواع سیستم‌عامل‌ها مثل ویندوز و همچنین ایکس‌باکس و پلی‌استیشن اجرا کرد. برای آشنایی بیشتر با سایر بازی ها به مجله بازی ایموجو مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.