AD

بازی Helldiver 2 هنگام انتخاب بهترین اسلحه، Gun Stat اطلاعات کامل نمی‌دهد

بازی Helldiver 2 هنگام انتخاب بهترین اسلحه، Gun Stat اطلاعات کامل نمی‌دهد
0 30

بازی Helldiver 2 دارای مجموعه‌ای عالی از سلاح‌های نابودگر Terminid است و نظرات در مورد اینکه کدام یک از این سلاح‌ها در گسترش دموکراسی بهترین است، بسیار متفاوت است. آیا این تفنگ ساچمه‌ای با stopping power  برد نزدیک بهتر است یا نارنجک انداز برای در هم کوبیدن پوسته‌های زرهی ضخیم؟ به گفته Johan Pilestedt، مدیر عامل Arrowhead بهترین اسلحه در بازی همان اسلحه‌ای است که شما بیشتر دوست دارید، بنابراین شاید وقت آن رسیده که نگران اعداد نباشید  که در واقع تصویر کامل را نشان نمی‌دهند. همچنین شاید تمایل به آشنایی با نحوه استفاده از سلاح های تیمی در Helldiver 2 داشته باشید.

Pilestadt در X/Twitter نوشت: در رابطه با stat سلاح‌های Helldivers 2، بسیاری از شما از چهار stat که ما نشان می‌دهیم به عنوان مقایسه استفاده می‌کنید، در حالی که هر تفنگ در مجموع شاید 50 stat داشته باشد. این اعداد یک راهنما هستند اما تصویر کاملی را نشان نمی‌دهند. از موردی که بیشتر دوست دارید استفاده کنید.

بازی‌های لایو سرویس با تأکید زیاد بر لوت مانند Destiny 2 باعث شده است که بازیکنان به دنبال سلاح‌های قدرتمند باشند، اما در Helldivers 2، استفاده از زرادخانه سلاح‌های بازی رویکرد ساده‌تری دارد.

جایی که همه چیز جالب‌تر می‌شود، ثروت Stratagems است که در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد، پشتیبانی قدرتمند از کشتی جنگی شما که به شما امکان می‌دهد بمباران‌های مداری، سپرهای انرژی و حملات ناپالم را در نبرد متوقف کنید.

Arrowhead پس از عرضه موفقیت‌آمیز ماه گذشته بر روی PC و PS5، به کار روی Helldivers 2 ادامه می‌دهد. طرفداران به زودی منتظر مکانیسم‌های قابل بازی در این بازی الهام گرفته از Starship Troopers هستند و هر کسی که می‌خواهد به این مبارزه روی PC بپیوندد، باید مراقب هرگونه صفحه جعلی Helldivers 2 در Steam باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.