AD

10 بازی آموزشی کودکانه اندروید + [ بهترین ها رو بازی کن ]

Toddler Kids Puzzles Puzzingo
0 481

افزایش علاقه مندی کودکان برای انجام بازی های اینترنتی بسیار بالا رفته است. کودکان نسبت به انجام بازی های اینترنتی علاقه مند هستند و از بازی کردن با موبایل لذت می برند. اما به نظر شما مناسب ترین بازی برای کودکان چه بازی هایی است؟ بهتر است چند سری بازی های آموزشی را در اختیار کودکان قرار دهید تا علاوه بر صرف کردن زمان با گوشی، اطلاعات مختلفی را بیاموزند. در این مطلب از سری مقالات نقد و بررسی بازی وبسایت ایموجو قصد داریم تا چند مورد از بهترین بازی های آموزشی کودکانه اندروید را به شما معرفی کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

10 بازی آموزشی کودکانه اندروید

همانطور که دانستید انتخاب بازی های آموزشی بهترین کار برای پر کردن اوقات فراغت کودکان است. کودکان علاوه بر بازی کردن و صرف وقت خود با موبایل، می توانند از این بازی ها اطلاعات زیادی را یاد بگیرند. اما باید دقت کنید که چه بازی هایی را با این عنوان برای کودکتان انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم تا 10 مورد از بهترین بازی ها آموزشی کودکانه اندروید را به شما معرفی کنیم.

نرم افزار Sound Tiuch Interactive

آموزش چند حسی یکی از تکنیک های جدید در نظام آموزشی است که به کمک آن کودکان و دانش آموزان می توانند یادگیری بهتر و سریعتری داشته باشند. شما میتوانید با استفاده از نرم افزار Sound Tiuch Interactive  ، انواع صدا های حیوانات را به کودکان خود بیاموزید. در این نرم افزار تنها با کلیک بر تصویر حیوان مد نظر، صدای حیوان مربوطه پخش خواهد شد.

این نرم افزار برنامه ای را تولید کرده است که شما علاوه بر یاد دادن صدای حیوانات به کودکان خود، می توانید انواع صداهای گوناگون مانند وسایل نقلیه، اسباب منزل و حتی آلات موسیقی را به کودکان خود آموزش دهید. سرگرم شدن کودکانتان با این بازی میتواند سبب افزایش یادگیری آنها شود.

نرم افزار Peekaboo Barn

اکثر والدین به دنبال این هستند تا زبان های مختلف را به کودکانشان بیاموزند. نرم افزار Peekaboo Barn همان چیزی است که شما برای آموزش زبان های مختلف به کودکتان به آن نیاز دارید. با استفاده از این برنامه فقط کافیست تصویر هر حیوان را نشان دهید تا راوی آن را به زبان های مختلف بیان کند.

تمرین و تکرار اسم حیوانات به زبان های مختلف می توانند باعث یادگیری زبان مربوطه توسط کودکان شود. لازم است بگوییم که راوی در این برنامه با زبان انگلیسی و اسپانیایی صحبت خواهد کرد. اگر قصد دارید تا دیگر زبان ها را نیز به کودکان بیاموزید، بهتر است آن را خریداری کنید.

بازی آموزشی کودکانه اندروید، بازی Toddler Kids Puzzles Puzzingo

یکی دیگر از بهترین بازی آموزشی کودکانه اندروید، که میتوانید با داشتن آن به راحتی موبایلتان را در اختیار کودکان بگذارید، بازی Toddler Kids Puzzles Puzzingo است.  تربیت مغز و جلوگیری از تنبلی ذهن، هدف اصلی است که این بزیا دنبال می کند. کودکتان باید پازل های برهم ریخته را درست کند. اما این بازی یک آپشنی نیز برای کودکان به همراه دارد. پس از اینکه هر پازل برهم ریخته را به اتمام رساندید، چند بازی به عنوان جایزه برای شما باز خواهد شد.

نگران تکراری شدن پازل ها نباشید چرا که در هر مرحله، پازلی جدید پیش روی کودکان باز خواهد شد. یک نکته را نیز باید در خصوص بازی Puzzingo  بدانید. این بازی خالی از هر تبلیغاتی است به همین خاطر شما می توانید با اطمینان خاطر موبایلتان را در اختیار کودکتان قرار دهید.

Toddler Kids Puzzles Puzzingo
Toddler Kids Puzzles Puzzingo

بازی Endless Numbers

از جمله بهترین بازی آموزشی کودکانه اندروید که می توانید در اختیار کودکانتان قرار دهید تا ضمن سرگرم شدن، با اعداد آشنا شوند، بازی Endless Numbers است. این بازی ابتدا اعداد را به کودکانتان می آموزد. رفته رفته هر چه در این بازی پیشرفت کنید، می توانید حساب های ساده را نیز به کودکانتان بیاموزید. آموزش از طریق این راه سرگرم کننده باعث می شود تا کودکان علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقتشان، در مسیری درست و با علم قرار گیرند.

شاید برایتان سوال باشد که خستگی ذهن کودکان از یادگیری اعداد را چگونه می توان برطرف کرد؟ برخی گمان می کنند آموزش از طریق بازی کمی دشوار است. لازم است بگوییم آموزش اعداد و فرمول های ساده در بازی Endless Numbers به صورت های سرگرم کننده به کودکان ارائه می شود.

برنامه Petting Zoo

یکی دیگر از سری برنامه هایی که می تواند برای معرفی حیوانات به کودکانتان مفید باشد، برنامه Petting Zoo است. در این برنامه تصویر حدودا 20 حیوان طراحی شده است. هر حیوان یک آهنگ مخصوص خود را دارد که با انتخاب آن توسط کود، می توانید آهنگ مربوطه را بشنوید.  لازم است بگوییم که طراحی این تصاویر یا همان نقاشی ها را کریستوفر نیمان انجام داده است.

یکی دیگر از مزیت هایی که برنامه Petting Zoo دارد، توجه نداشتن به زبانی خاص است. حیوانات در این برنامه صحبت نخواهند کرد. با این اوصاف شما می توانید آهنگ ها را با هر زبانی که هستید بشنوید.

بازی آموزشی کودکانه اندروید، بازی Animatch

بازی Animatch  از جمله بهترین بازی های آموزشی کودکانه موبایل است که می تواند منجر به تقویت حافظه کودکان و افزایش مهارت های شناختی انن شود. این بازی یک بازی کلاسیک جورچین مختص کودکان است. کودکان باید در طول بازی، عکس حیوانات را یکدیگر تطبیق دهند و هر بار یک خانه را انتخاب کنند. پس از اینکه حیوان مشخص شد، از پشت خانه صدای آن پخش می شود.

طراحی جالب این برنامه باعث می شود کودک شما ساعت طولانی را مشغول انجام این بازی شود و از بازی خود علاوه بر آشنایی با حیوانات گوناگون، صدای آنها را نیز بیاموزد.

بازی آموزشی کودکانه اندروید
بازی آموزشی کودکانه اندروید

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اکشن اندروید + [ سراسر هیجان ]

نرم افزار Kids Doodle-Color & Draw

یکی از بی نظیر ترین و بهترین بازی آموزشی کودکانه اندروید که می توانید با کمک آن ذوق هنری کودکتان را شکوفا کنید، نرم افزار Kids Doodle-Color & Draw است. شما می توانید این نرم افزار را بر روی موبایل یا تبلت خود نصب کنید و آن را در اختیار کودکتان بگذارید.

وجود بیش از 15 قلم در این برنامه باعث می شود تا کودکتان با رنگ و قلم دلخواه خود به نقاشی کشیدن و خط خطی کردن عکس ها بپردازد. هر چه دفعات بیشتری را کودکان با این برنامه بگذارند. بیشتر به هنر و نقاشی علاقه مند می شود. نقاشی کردن یکی از بهترین اقداماتی است که در سنین پایین کودکان می توانند انجام دهد.

بازی آموزشی کودکانه اندروید، نرم افزار Endless Alphabet

آموزش حروف الفبا به کودکان می تواند مسیر زندگی آن ها را دگرگون کند. استفاده روزانه نیم ساعت از نرم افزار Endless Alphabet می تواند در مدت زمانی نه چندان طولانی، حروف الفبا را به کودکانتان بیاموزید. این نرم افزار جزو بهترین برنامه های آموزشی کودکانه است که می توانید با استفاده از آن علاوه بر آموزش حروف الفبا، کلمات و عبارت کوتاه و بلند را نیز به فرزند خود یاد دهید.

سعی کنید این نرم افزار را در دراز مدت برای کودکتان نگه دارید. پس از گذشت مدتی شاهد پیشرفت فرزندتان در یادگیری و ذکر عبارت ها خواهید شد.

نرم افزار Baby’s Musical Hands

حال نوبت به معرفی یکی دیگر از سری بازی آموزشی کودکانه اندروید می باشد. نرم افزار Baby’s Musical Hands بیشتر برای نوزادان طراحی شده است. شکل ساده این بازی می تواند برای هر کودکی مناسب باشد. اصلی ترین کارای این بازی لمس کردن و شنیدن صدا ها است. در این صفحه ساده، انواع نت های موسیقی با رنگ های گوناگون قرار دارد. هر بار که دست کودکان بر هر رنگ برخورد کند، صدایی خاص از آن بیرون می آید. بازی با این نرم افزار سبب می شود کودکتان برای چند دقیقه ای سرگرم شود.

نرم افزار Baby's Musical Hands
نرم افزار Baby’s Musical Hands

نرم افزار Kids Song Machine

یافتن برنامه ای که بتوان با آن به تربیت هوش موسیقایی کودکان کمک کرد، یکی از بهترین کار هایی است که شما می توانید در حق فرزندان خود انجام دهید. برنامه Kids Song Machine نیز به همین منظور ساخته شده است. کودکتان می تواند با استفاده از این برنامه علاوه بر شنیدن موسیقی، به تماشای انیمیشن نیز بپردازد. این نرم افزار به طوری طراحی شده است که هنگام اجرای آهنگ، برنامه بازیکن را تشویق می کند با با دست و پایکوبی موسیقی را همراهی کند.

شما برای ما از بهترین بازی آموزشی کودکانه اندروید بنویسید

در این مطلب از وبسایت ایموجو سعی کردیم تا 10 مورد از بهترین بازی های آموزشی کودکانه اندروید را برایتان معرفی کنیم. سعی کنید انجام این بازی ها را به جای بازی های پر خطر برای کودکانتان تجویز کنید تا علاوه بر سرگرم شدن، میزان یادگیری شان نیز افزایش یابد. شما می توانید از دیگر بازی های آموزشی کودکانه را برای ما معرفی کنید. همچنین در انتهای این مطلب می توانید دیدگاه ها، نظرات و سوالات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.