AD

آیا بازی ماریو دو بعدی در راه است؟

0 113

در چند روز گذشته، شایعاتی مبنی بر احتمال وقوع یک نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) در پایان این هفته منتشر شده است. جف گراب (Jeff Grubb)، یکی از اینسایدرهای شناخته شده دنیای گیم اخیراً اشاره کرد که ممکن است ماه آینده یک Direct وجود داشته باشد، اما در یک آپدیت از نینتندو ژاپن اشاره شده بود که ممکن است این رویداد زودتر رخ دهد. اکنون که این خبر منتشر شده یک Direct در راه است، اینسایدرها از محل اختفای خود بیرون می آیند و افشاگری های احتمالی را به اشتراک بگذارند.

یکی از این اینسایدرها یک حساب کاربری توییتر با نام Pyoro است که ادعا می کند یک بازی 2 بعدی ماریو در حال توسعه است و در نینتندو دایرکت بعدی معرفی خواهد شد. این توییت بسیار رمزآلود است و هیچ نشانه‌ای وجود ندارد از اینکه Pyoro از منابع قابل اعتماد استفاده می‌کند. با این حال، چیزی که Pyoro را کمی بیشتر به یک مورد جالب تبدیل می کند این است که این حساب کاربری اخیرا وجود Sonic Superstars  و همچنین اعلام مخفیانه Everybody 1-2-Switch در ابتدای ماه را پیش بینی کرد.

هر دوی این پیش‌بینی‌ها به Pyoro اعتبار بیشتری نسبت به اینسایدرهای ناشناس توییتر می‌دهند؛ هرچند شایان ذکر است که با توجه به اینکه حساب کاربری بیش از دو سال قدمت دارد، تعداد کمی توییت منتشر کرده‌اند. در مورد اینسایدرهای گمنامی مانند Pyoro، همیشه این امکان وجود دارد که پیش‌بینی های آنها تصادفی بوده اند و پیش بینی هایی را که دقیق نبودند از حساب کاربری خود حذف کرده اند.

اینکه نینتندو بتواند یک ماریو 2 بعدی جدید را معرفی کند، دور از انتظار نیست؛ به خصوص وقتی به این مساله فکر کنید که هنوز از موفقیت انیمیشن Super Mario Bros استفاده نکرده است. فهرست عناوین نینتندو که در نیمه دوم سال 2023 عرضه می شود، ناکامل است و بسیار محتمل است که بتوانیم شاهد معرفی بازی جدید ماریو با تاریخ انتشار برنامه ریزی شده برای فصل تعطیلات باشیم.

با توجه به اینکه ظاهرا قرار است remake of an SNES classic اعلام شود، این ادعا را کمی مبهم تر می کند. کسانی که این توییت را دیده‌اند پیشنهاد می‌کنند که این توییت می‌تواند هر چیزی باشد، از Chrono Trigger تا  Super Mario RPG. طبق معمول، بهتر است منتظر بمانیم تا اعلام رسمی اینکه رویداد Nintendo Direct برگزار می شود یا نه و سپس در ادامه به این مسائل بپردازیم.

جدیدترین اخبار روز دنیای بازی و سرگرمی در رسانه ایموجو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.