خالق بازی Terraria میگوید ادامه کار دشوار است، این بازی مثل کیک داغ فروش بالایی دارد
خالق بازی Terraria، اندرو اسپینکس (Andrew Spinks)، اعتراف کرده است که به سختی میتواند بهروزرسانی نهایی بازی را ادامه دهد، زیرا این بازی همچنان مثل کیک داغ فروش بالایی دارد.
اگر در طول سالها حتی یک بار اخبار مربوط به بازی Terraria را دنبال کرده باشید احتمالاً به خوبی میدانید که چند بار برای بهروزرسانی نهایی این بازی اقدام شده است اما محبوبیت بالای بازی و موفقیت عظیم آن، این بازی را از پایان باز داشته است و همچنان به روزرسانی های بعدی را در پی داشته است.
با توجه به گزارش PCGamesN اندرو اسپینکس، خالق Terraria، در توییتر درباره برخی از ویژگی های آخرین به روز رسانی، نسخه 1.4.5، صحبت کرد. یکی از طرفداران بازی Terraria پرسید که آیا توسعه بازی با افزودن ویژگی های جدید همراه است یا خیر، و این باعث شد که Spinks بگوید که تیم قبل از اینکه به فکر اضافه کردن مشخصه جدیدی به بازی باشد در حال حاضر فقط در حال بهتر کردن بازی موجود است.
این موضوع باعث شد تا یکی دیگر از کاربران توییتر با گستاخی بگوید که هنوز “100 به روز رسانی دیگر در راه است”، که باعث شد اسپینکس بگوید: حتی من خودم هم نمی دانم.
سپس از اسپینکس در مورد عملکرد Terraria و اینکه آیا بهروزرسانیها فروش بیشتری را به ارمغان میآورند، پرسیده شد، که باعث شد او در مورد موفقیت مداوم بازی صحبت کند.
اسپینکس گفت: پس از 12 سال بازی همچنان فروش بالایی دارد. تقاضای زیادی وجود دارد که ادامه کار را دشوار می کند. برای تاکید بر این موضوع، اسپینکس پستی از کاربر توییتر chippygamingyt را بازتوییت کرد که در آن اشاره میکند که فروش Terraria از 30 میلیون به 44.5 میلیون بین آوریل 2020 تا آوریل 2022 افزایش یافته است که میانگین آن به حدود 604000 نسخه در ماه میرسد. دلیل این که چرا تیم پس از 12 سال پیشرفت نکرده است، با این آمار به خوبی قابل توجیه است.
مطمئناً Re-Logic قرار است در چند سال آینده نیز روی Terraria کار کند، اما به نظر میرسد که بازیهای دیگری نیز وجود دارند که توسعهدهنده میخواهد آنها را شروع کند. اسپینکس در توییت دیگری اعتراف کرد که حداقل سه ایده مختلف در زمینه بازی وجود دارد که در آینده تیم روی آنها کار خواهد کرد.