AD

واکنش رئیس ایکس‌باکس، درباره راه‌اندازی فاجعه‌بار Redfall

0 89

راه‌اندازی فاجعه‌بار Redfall

رئیس ایکس‌باکس، فیل اسپنسر (Phil Spencer)، نظرات خود را درمورد راه‌اندازی فاجعه‌بار Redfall به اشتراک گذاشته است. همانطور که احتمالا شنیده‌اید، هرگز در کارت‌ها نوشته نشده بود که استودیو Arkane قرار است یک بازی نیمه کاره راه‌اندازی کند! اما واضح است که Redfall، علی‌رغم پشتیبانی ایکس‌باکس، امسال واقعا هیچ طرفداری برای خود جلب نکرده است.

اسپنسر در صحبت با Kinda Funny Games اعتراف کرد که از راه‌اندازی آخرین بازی انحصاری شخص اول آن “ناراحت” شده است و قصد دارد اشتباهات گذشته را جبران کند. به عبارت دیگر، Xbox دیگر از آثار Arkane Studios پس از خرید Bethesda Softworks در سال 2021 پشتیبانی نخواهد کرد.

اسپنسر گفت: “ما برای هر بازی که راه‌اندازی می‌کنیم، نقدها را پیشبینی می‌کنیم، اما نقدهای این بازی بسیار ضعیف‌تر از چیزی است که فکر می‌کردیم. این خیلی ناامید کننده است و بخشی از اهداف ما نیست.” او افزود: ” اما من همچنین می‌دانم که این بازی‌ها 70 دلار هستند و من مسئولیت کامل راه‌اندازی بازی‌ای را بر عهده می‌گیرم که باید عالی باشد. ما در این هفته با راه‌اندازی بازی، افراد زیادی را ناامید کردیم، اما به تلاش خود ادامه خواهیم داد. این چیزی است که به آن خلاقیت می‌گویند.”

اسپنسر گفته است که ایکس باکس نتوانست به استودیوی Arkane درمورد عواقب راه‌اندازی بازی کمک کند. در نتیجه، Redfall با امتیاز حیرت‌انگیز متاکریتیک یعنی تنها 58 راه‌اندازی شد. این، متاسفانه، آن را به‌عنوان یکی از بدترین IPهای شخص اول تا به امروز معرفی می‌کند که اصلا شروع خوبی برای سال 2023 نیست.

اسپنسر توضیح داد که: ما باید زودتر برای هاروی [اسمیت] و تیم می‌بودیم – فکر می‌کنم این برعهده ما است. درنتیجه، در طول این فرآیند می‌بینیم که این یک بازی Unreal است. ما مجموعه‌ای از استودیوها داریم که در طول سال‌ها کارهای بسیار خوبی را روی Unreal انجام داده‌اند، و من فکر می‌کنم که برای کمک به آن‌ها وقتی مشکلات خاصی داشتند، خیلی دیر حاضر شدیم.

به نظر شما این گفته اسپنسر چه معنایی برای آینده Redfall دارد؟ آیا برای درست کردن اوضاع دیر است یا هنوز امیدی برای این بازی وجود دارد؟ به نظر می‌رسد که فقط زمان می‌تواند این موضوع را مشخص کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.