AD

توسعه نسخه موبایلی بازی Frostpunk Beyond the Ice

توسعه نسخه موبایلی بازی Frostpunk Beyond the Ice
0 63

توسعه نسخه موبایلی بازی Frostpunk Beyond the Ice یک بازی مدیریت شهر پسا آخر الزمانی پس از رضایتمندی گیمرهای نسخه کامپیوتر Frostpunk

Frostpunk، بازی شبیه‌ساز مدیریت شهر پسا آخرالزمانی که برای اولین بار در سال 2018 بر روی Steam منتشر شد، موفقیت بزرگی برای توسعه‌دهنده‌اش یعنی 11-bit studios بود و باعث رضایتمندی گیمرهای رایانه‌های شخصی و کنسولی از چالش بازی برای رهبری یک کلونی از بازماندگان در میانه عصر یخبندان دوم شد.

بنابراین جای تعجب نیست که وقتی Com2uS اعلام کرد که یک نسخه اقتباسی موبایلی با عنوان Frostpunk: Beyond the Ice  منتشر خواهد کرد، سوال فوری طرفداران این بود: چه زمانی منتشر می شود؟

در حالی که هنوز اعلامیه رسمی در مورد تاریخ انتشار منتشر نشده است، اما خبرهای خوبی برای بازیکنان در بریتانیا، ایالات متحده و فیلیپین وجود دارد، زیرا کاربران اندروید و iOS برای آن مناطق می توانند هم اکنون به Early Access for Frostpunk: Beyond the Ice  بپیوندند.

علاوه بر تاریخ انتشار، سؤالات مهم دیگری نیز وجود دارد مانند: بازی چگونه انجام می شود؟ در مقایسه با Frostpunk اصلی چگونه است؟ و بسیاری موارد دیگر.

به لطف مصاحبه اخیر ما با Chao Luo، تهیه کننده NetEase Games که Frostpunk Beyond the Ice را با همکاری 11-bit studios توسعه داده است، در اینجا به همه این سؤالات پاسخ داده شده است.

اول از همه، چه چیزی شما را جذب Frostpunk و توسعه نسخه موبایلی این بازی کرد؟ جذاب ترین جنبه IP Frostpunk برای توسعه دهندگان و کاربران چیست؟

متمایزترین ویژگی بازی ما سبک هنری آن در دوران یخ و استیمپانک و کاوش در معضلات طبیعت انسان است. ما معتقدیم که این بازی پتانسیل بسیار زیادی برای موفقیت در بازار موبایل دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم نسخه موبایلی از Frostpunk را توسعه دهیم.

نسخه موبایلی بازی Frostpunk Beyond the Ice

به‌عنوان توسعه‌دهندگان، ما جذب جلوه‌های مناظر شگفت‌انگیز آن مانند تصاویری ظریف در حال ذوب برف و برداشت‌های فیزیکی واقعی شدیم. قبول نکردن پیشنهاد برای کار روی یک بازی خیره کننده مانند این سخت بود. این بازی یک نوع جدید از بازی های مدیریت شبیه سازی با اقتباس از بازی اصلی کامپیوتر می باشد. بازیکنان می‌توانند عوامل اصلی سرگرمی Frostpunk را در هر کجا و هر زمان که بخواهند کشف کنند.

چگونه توانستید اطمینان حاصل کنید که Frostpunk: Beyond the Ice همان تجربه با کیفیت بازی اصلی رایانه شخصی را ارائه می دهد؟

ما خط رندر Unity را بهینه‌سازی کردیم تا گرافیک با کیفیت نسخه رایانه شخصی را به دستگاه‌های تلفن همراه بیاوریم و عملکرد کلی را بیشتر افزایش دهیم و اجازه دهیم همان گرافیک‌ها به راحتی در دستگاه‌های تلفن همراه نمایش داده شوند. ما حق کپی رایت انحصاری و حق اختراع فنی برای این فناوری داریم.

بزرگترین تفاوت بین نسخه موبایلی و نسخه اصلی PC چیست؟ آیا عناصر استراتژیک بر اساس انتخاب های بازیکنان مانند بازی اصلی منجر به پایان های متفاوتی خواهند شد؟

از طریق گفتگوهای گسترده با 11-bit studios در مورد گیم پلی در مراحل اولیه طراحی بازی، تصمیم گرفتیم از رویکردی متفاوت از نسخه رایانه شخصی استفاده کنیم. بزرگترین تفاوت این است که می توانید کل بازی را در عرض چند ساعت در مقایسه با نسخه PC که به کنترل های تاکتیکی ثابت نیاز دارد، به پایان برسانید. هدف ما این بود که به بازیکنان اجازه دهیم تا محتوای درون بازی را عمیقاً بررسی کنند. بنابراین، ما فکر کردیم که بهینه سازی رابط برای ارائه کنترل های ساده برای موبایل ضروری است. آوردن عناصر نسخه PC به موبایل واقعاً یک فرآیند پیچیده است. همانطور که بازیکنان به تدریج خط داستانی بازی را کشف می کنند، با افراد مختلف ملاقات می کنند و درگیر حوادث مختلف می شوند، می توانند شهر خود را به یک شهر بزرگ استیمپانک تبدیل کنند.

بازی Frostpunk Beyond the Ice

بزرگترین چالشی که در طول توسعه با آن مواجه شدید چه بود و چگونه بر آن غلبه کردید؟

برخی از چالش‌هایی که با آن‌ها مواجه شدیم، تعامل کنترل، بهینه‌سازی طراحی، بازسازی مقادیر سیستماتیک برای مطابقت با زمان پراکندگی کاربران دستگاه تلفن همراه، و ارائه یک سرویس طولانی‌مدت بود. هیچ میانبری برای حل این مشکلات وجود ندارد. ما کنترل‌های بازیکنان را تجزیه و تحلیل می‌کنیم تا مشخص کنیم کدام کنترل‌ها مهم‌تر از بقیه هستند تا با طراحی تعامل ادامه دهیم. در مورد روش طراحی گیم پلی، ما خودمان به محض اجرای یک روش خاص، بازی را انجام می دهیم و مدام تست می کنیم. هنگامی که یک عامل سرگرم کننده خاص پیدا کردیم، آن را برای اصلاح محتوا بهینه می کنیم.

فکر می کنید بازیکنان از چه ویژگی های خاصی لذت خواهند برد؟ آیا عناصر رقابتی و اجتماعی در بین کاربران وجود خواهد داشت؟ آیا رویدادهای درون بازی برنامه ریزی شده است؟

ما بر این باوریم که عناصر گرافیکی، هدف و پیشرفت، عوامل اصلی سرگرم کننده Frostpunk: Beyond the Ice هستند. برای به روز رسانی های آینده، ما در حال حاضر در حال کار برای پیاده سازی عناصر اجتماعی و رقابتی بیشتری هستیم.

نسخه موبایل بازی Frostpunk

واکنش طرفداران تا کنون در طول دسترسی زودهنگام چگونه بوده است و آیا نقاط عطفی برنامه ریزی شده است تا در دوره دسترسی زودهنگام اجرا شود؟

ما سعی کردیم چالش های سخت نسخه PC را در مراحل اولیه حفظ کنیم. با این حال، ما متوجه شدیم که بیشتر بازیکنان ترجیح می‌دهند به جای انجام ماموریت‌های چالش برانگیز، به کنکاش در بازی بپردازند. بنابراین، ما سختی کلی را کاهش دادیم و ماموریت‌های آسان را اینجا و آنجا اجرا کردیم تا سیستم پیشرفت کلی را بهبود ببخشیم. این بدان معنا نیست که ما تمام کوئست های دشوار را حذف کرده ایم. سیستم Chapter Challenge محتوای چالش برانگیزی را ارائه می دهد. ما مطمئن خواهیم شد که بهبودهایی را انجام می دهیم و افزودنی های جدیدی را برای برآورده کردن انتظارات بازیکنانمان به ارمغان می آوریم.

در آخر، آیا پیام خاصی وجود دارد که بخواهید به خوانندگان ما بدهید؟

به‌زودی یک آپدیت اصلی فصلی که تجربه گیم‌پلی شما را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد، ارائه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.