AD

معرفی Exo Suit در به روز رسانی 1.9 پابجی موبایل

1 429

در این مقاله از سایت ایموجو می خواهیم به بررسی Exo Suit در به روز رسانی 1.9 پابجی موبایل بپردازیم. این دستاورد جدید پابجی موبایل به تازگی منتشر شده است، ممکن است این لباس شما را به یاد شخصیت مرد آهنی فیلم Avenger بیاندازد. شما باید حواستان به نحوه استفاده از این دستاورد باشد.

Exo Suit در به روز رسانی 1.9 پابجی موبایل: گیم پلی، روش ها و ترفند ها

پابجی موبایل یک دستاورد جدید در به روز رسانی 1.9 ارائه کرده است. این دستاورد یک اکسو سویت در پابجی موبایل است. در این جا روش ها، ترفند ها و گیم پلی این مرد آهنی سویت که شما باید یاد بگیرید آمده است.

همچنین بخوانید: مسدود شدن حدود ۲۰ هزار اکانت پابجی موبایل در یک هفته

 معرفی Exo Suit در به روز رسانی 1.9 پابجی موبایل

اکسو سویت PUBG Mobile یک محصول تکنیکال می باشد. شما می توانید آن را در حالت Extreme Hunt به دست بیاورید. اکسو سویت در پابجی موبایل یک جت موتوری و دو اسلحه روی بازو های خود دارد. جت موتوری می تواند با بازیکن ها کمک کند تا در ارتفاع کم و مسافت کم پرواز کنند.

حالت Extreme Hunt یک حالت آرنا بازی می باشد که همانند حالت Payload در سال گذشته معرفی شد. حتی در این حالت شما شاهد کارت هایی هستید که می توانند هم تیمی های مرده را زنده کنند. Exo Suit در به روز رسانی 1.9 پابجی در این حالت مانند هلیکوپتر در حالت Payload کار می کند اما شما با آن نمی توانید زیاد پرواز کنید. شما نیاز دارید که پول و سه بلوپرینت این سویت را جمع کنید.

معرفی Exo Suit در به روز رسانی 1.9 پابجی موبایل

سپس به سفینه فضایی نزدیک بروید و از این طرح ها استفاده کنید تا لباس اکسو را تهیه کنید. پس از پوشیدن کت و شلوار، می توانید جعبه تامین شیشه را بشکنید تا لوازم و مهمات سلاح بیشتری را به دست بیاورید. این لباس شبیه لباس یک دامپزشک زره پوش در چین باستان است که دارای سه قسمت است، از جمله قسمت بازو با دو اسلحه و یک موتور در عقب و پایین آن.

به لطف موتور جت بازیکن ها هنگام پریدن از وسیله نقلیه در حال حرکت نمی میرند. سپس می توانید از وسیله نقلیه جلوگیری کرده و دشمن ها را غافلگیر کنید. این اکسو سویت در پابجی موبایل همچنین دارای دو اسلحه در دو بازو است که به بازیکن ها اجازه می دهد به دشمن ها شلیک کنند. علاوع بر این شما در هنگام پرواز نیز می توانید شلیک کنید.

 معرفی Exo Suit در به روز رسانی 1.9 PUBG Mobile

Exo Suit در به روز رسانی 1.9 PUBG Mobile: ترفند ها

با این حال، هنگام پرواز نمی توانید زیگ زاگ حرکت کنید تا کشته شوید. علاوه بر این دشمن ها می توانند موتور را ترک کنند تا شما را با یک انفجار بکشند. بنابراین هنگامی که دشمن مهمات را بارگیری می کند، باید خود را در معرض دید قرار دهید و سعی کنید او را بکشید. لباس اکسو سویت از لباس آهنی شخصیت مرد آهنی در فیلم Avenger الهام گرفته شده است.

برای اطلاع از تازه ترین اخبار بازی پابجی با بخش اخبار بازی سایت ایموجو همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. پارسا می گوید

    Exo Suit یه کلمه ی جالب بود واسم تو بازی اصلا باهاش اشنایی نداشتم ممنون از اینکه راهنمایی کردین و همینطور یه جورایی بیشتر با بازی اشنا شدم خیلی ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.