AD

دانلود رایگان بازی گیاهان علیه زامبی ها 2 برای اندورید

0 724

بازی هایی که در سبک زامبی در سال های اخیر ساخته شده اند از محبوبیت و جایگاه ویژه ای در میان گیمرها برخوردار هستند  و استقبال بسیار خوبی را شاهد بوده اند. موضوع زامبی ها در سال های اخیر در داستان ها، سریال ها و فیلم های سینمایی به وفور استفاده شده است و عاشقان و طرفداران بسیاری زیادی دارند. بازی گیاهان علیه زامبی ها 2 یکی از بازی های جذاب و هیجان انگیز است و می تواند چالش های مختلفی برای بازیکنان داشته باشد. در ادامه مطلب از سایت رسانه بازی موبایل ایموجو به معرفی بیشتری بازی گیاهان علیه زامبی ها 2 و بررسی ویژگی ها، قابلیت ها، مزایا و معایب آن پرداخته خواهد شد.

همچنین بخوانید: دانلود رایگان بازی گشت پلیس ۲ (خودروی پلیس)

معرفی بازی گیاهان علیه زامبی ها 2

بازی Plants vs. Zombies 2 به عنوان نسخه دوم بازی شگفت انگیز و حیرت آور زامبی ها و گیاهان شناخته می شود که توسط استودیوی مطرح ELECTRONIC ARTS ساخته و عرضه شده است. این بازی تاکنون بیش از 500 میلیون بار توسط گیمرهای مختلف از سراسر جهان دانلود شده است. در این بازی زامبی ها به زرادخانه بازیکن حمله می کنند و بازیکن باید با استفاده از گیاهان از خانه خود محافظت کند.

مزایا و ویژگی های مثبت بازی گیاهان علیه زامبی ها 2

بازی Plants vs. Zombies 2  مانند تمامی بازی هایی که در سبک زامبی ساخته می شوند می تواند جذابیت های خاصی برای بازیکنان داشته باشد. از مهم ترین ویژگی های مثبت و مزایای این بازی می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • بازی دارای یک گیم پلی جذاب و اعتیاد آور است و می تواند برای هر بازیکنی جذابیت های خاص خود را داشته باشد.
  • گرافیک بازی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و تمام بخش های آن با تمام جزئیات نمایش داده شده است.
  • در مقایسه با نسخه قبلی تعداد نیروگاه ها و زامبی ها افزایش پیدا کرده است و هیجان آن بالاتر رفته است.
  • گیاهان جدید و قدرتمندی به بازی اضافه شده اند راه های مختلفی برای محافظت در اختیار بازیکنان قرار دارد.
  • بازیکنان قادر هستند به صورت آنلاین با دوستان و حریفان خود رقابت کنند.
  • صداگذاری بازی بسیار واقعی بوده و کیفیت بالایی دارد و هیجان بازی را به صورت کامل به بازیکن منتقل می کند.

مزایا و ویژگی های مثبت بازی گیاهان علیه زامبی ها 2

معایب و ایرادات بازی Plants vs. Zombies 2

اگرچه بازی Plants vs. Zombies 2   یکی از بهترین بازی های زامبی در صنعت گیم است و نقاط قوت و ویژگی های مثبت زیادی دارد اما این بازی نیز مانند تمام بازی های ویدیویی کامل و بی نقص نیست و ایراداتی به آن وارد شده است که مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

  • اگرچه گرافیک بازی به صورت HD می باشد اما در مواقعی می تواند شاهد باگ هایی در آن بود.
  • اگرچه داستان بازی روایت گر جنگ بین گیاهان و زامبی ها است اما می توانست جنبه های وسیع تری را پوشش دهد.

لینک دانلود بازی گیاهان علیه زامبی ها 2

Plants vs. Zombies 2  با داشتن ویژگی های مثبت زیادی همچون گرافیک، گیم پلی و صداگذاری عالی توانسته اند محبوبیت بالایی در میان گیمرها کسب کند. هرچند که از نظر منتقدان و گیمرهای حرفه ای انتقادات و ایرادهایی به بازی وارد شده است اما مزایای بازی باعث شده اند به راحتی از این ایرادات چشم پوشی کرد.

دانلود بازی Plants vs. Zombies 2 از گوگل پلی

دانلود بازی Plants vs. Zombies 2 از آپ استور

 با یکی دیگر از مجموعه مقالات دانلود بازی سایت ایموجو همراه شما بودیم. در این مقاله به معرفی بازی گیاهان علیه زامبی ها 2 پرداختیم و شما را با برخی از ویژگی های این بازی آشنا ساختیم. شما می توانید با مراحعه به بخش آموزش بازی سایت ایموجو با آموزش کامل و جامع انواع بازی های موبایلی و کامپیوتری آشنا شوید و از آن لذت ببرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.