AD

ورژن 2020 بازی کلش اف کلنز ؛ بازی محبوب و پرطرفدار

33 652

در ورژن جدید بازی کلش اف کلنز شاهد ویژگی های به روز شده ی جدیدی خواهید بود. مرحله های جدیدی را می بینید. اگر این ورژن Clash of Clans را بازی کنید حتما متوجه خواهید شد که بهترین در نوع خودش است. برای آشنایی بیش تر با ورژن 2020 بازی کلش اف کلنز مطلب زیر را مطالعه کنید.

اطلاعاتی درباره ورژن 2020 کلش اف کلنز

در ورژن 2020 کلش اف کلنز دهکده ی شما تغییراتی کرده است. ساختار جدید بشکه مانندی را در دهکده می بینید که می توانید روی آن ها کلیک کنید و سپس گروه های مبارز خود را ببینید. ویژگی جدید دیگری که به این بازی اضافه شده است سوپر تروپ ها یا همان Super Troops است که با امکانات کاملا جدیدی به بازی اضافه شده اند. این ویژگی که تنها به آپدیت بهاری کلش او کلنز اضافه شده است به شما این امکان را می دهد تا به تروپ های قدیمی خودتان نیروهای جدیدی بدهید و قدرت آن ها بالا ببرید و در نهایت آن ها را به سوپر تروپ (Super Troops) تبدیل کنید.

هر یکی از تروپ (Troop) هایی را که در بازی می بینید و آن ها استفاده می کنید، توانایی خاص خود را دارد و نه تنها با تروپ یا سربازان قدیمی خود بلکه با تروپ های جدید دیگر نیز متفاوت است. با این کار دهکده ی بازی خود را با امکانات بیش تری در مقابل قبیله های دیگر مجهز می کنید و ارزش بیش تری به دهکده خودتان در ورژن 2020 کلش اف کلنز می دهید.

شما این سوپر تروپ ها یا سربازان تقویت شده ی خود را می توانید به قبیله ببخشید. برای دستیابی به قسمت سوپر تروپ باید سربازان خود را مجهز کنید تا بتوانید به این مرحله در بازی برسید. زمانی که آن ها مجهز شدند و توانستید به مرحله ی سوپر تروپ برسید می توانید تا یک هفته از آن ها استفاده کنید و دهکده ی خود را تجهیز کنید. و وقتی که زمان آن به پایان برسد خود به خود سربازان شما با نسخه ی عادی و قبلی خود جایگزین می شوند. با ما همچنان در سایت ایموجو همراه باشید تا بیشتر با خصوصیات این ورژن آشنا شوید.

اطلاعاتی درباره ورژن 2020 کلش اف کلنز

سوپر باف و سوپر تروپ ها

اگر زمان تعیین شده ی سوپر باف شما در ورژن 2020 کلش اف کلنز به پایان برسد در این صورت سوپر تروپ های شما که مورد استفاده ی شما قرار نگرفته اند در قبیله ی شما باقی می مانند و شما می توانید از آن ها تا زمانی که فرصتش پیش بیاید از آن ها استفاده کنید و یا اینکه آن ها را به قبیله ها ببخشید. اگر در بازی شما پاور آپ (power-up) یا اتصال نیرو هایتان در حال حاضر فعال باشد می توانید به نسخه ی سوپر تروپ خود آموزش هایی بدهید ولی در غیر این صورت این کار آموزش دادن برای شما غیر ممکن است.

همانطورکه گفتیم پس از گذشت فرصت یک هفته ای یا همان 7 روزه برای استفاده از سربازان تقویت شده تان یا همان سوپر تروپ ها، نمی توانید مجددا از همان سوپر تروپ ها برای یک فرصت 7 روزه ی دیگر استفاده کنید در عوض می توانید نیروهای عادی خودتان را به سوپر تروپ تبدیل کنید و از آن ها بهره ببرید. ولی توجه داشته باشید که فقط از یک نوع نیروی سوپر در یک زمان می توانید استفاده کنید.

برای هر نیروی قدرتی ای که در ورژن 2020 کلش اف کلنز آن ها را تعلیم می دهید و تقویت می کنید یک حالت آزمایشی قرار داده شده است تا شما بتوانید از نیروی خود استفاده کنید تا توانایی های آن ها را بسنجید و با آن ها آشنا شوید تا بتوانید یک حمله ی فوق العاده و پر از پیروزی را به ارمغان بیاورید.

قدرت سوپر تروپ های خودتان را امتحان کنید!

در نتیجه قبل از هر حمله ای می توانید قدرت نیرو ها را مورد آزمایش قرار دهید. در ورژن 2020 بازی کلش اف کلنز سوپر تروپ مختلف را در اختیار دارید و البته قرار است در آینده ی نزدیک این بازی و ورژن های بعدی سوپر تروپ های جدیدی برای حمله اضافه شوند. 4 نیروی سوپر شما شامل سوپر باربارین (Super Barbarian )، اسنیکی گوبلین (Sneaky Goblin )، دیوار شکن پیشرفته (Super Wall Breaker)، سوپر جاینت (Super Giant) می شود.

در مورد ورژنی به اسم سوپر باربارین (Super Barbarian) باید بگوییم که حقیقتا سرعتی باور نکردنی را به حمله های شما می دهد. این باربارین پر قدرت و سریع بعد از 7 یا 8 ثانیه پس از اینکه چیدمان نیرو هایتان را تمام کردید حمله با خشم و قدرت شروع می کند و نیرو های حریف را تار و مار می کند.

در ثانیه های اولیه ی حمله توسط این باربارین خشمگین شاهد سرعت و تخریب فراوانی خواهید بود. او به هر چیزی که در مقابلش قرار بگیرد حمله می کند و هدف را از بین می برد. هزینه ی بدست آوردن این نیروی فوق العاده در ورژن 2020 کلش اف کلنز 50000 اکسیر تیره است.

ورژن اسنیکی گوبلین

ورژن اسنیکی گوبلین (Sneaky Goblin) بسیار پر تلاش و پر کار است. نیرویی که استراحت و توقف برایش هیچ مفهومی ندارد. در ابتدا شما با دیدن این گوبلین جدید و پر کار متوجه ی تفاوت آن با ورژن قبلی آن می شوید، چرا که بسیار تنومند تر و حجیم تر از ورژن قبلی خود است. او پس از اقدام به حمله به مدت 5 ثانیه از دید حریف ناپدید می شود فعالیت خود را پنهانی انجام می دهد. او بیش تر مشتاق این است که به خسارت های X2 بپردازد و با سرعت 32 آن ها را رفع کند. هزینه ی داشتن چنین نیرویی برای شما تنها 50000 اکسیر تیره آب می خورد!

سوپر وال بریکر (Super Wall Breaker)

دنبال یک انفجار عظیم و پر مخاطره هستید؟ می خواهید انفجاری عظیم راه بیوفتد و حریف را غافل گیر کنید؟ خب این امکان در ورژن 2020 کلش اف کلنز برای شما آماده ی آماده است. سوپر وال بریکر (Super Wall Breaker) به شما کمک می کند تا یک بمب غول پیکر را در دست داشته باشید و به نبرد قبیله ها بروید. او ممکن است هر جایی منفجر شود یا به هدف می رسد یا در طور مسیر نیرو ها را غافل گیر می کند.

او در هر مرحله ای که مورد استفاده قرار بگیرد تمامی اهداف مقابلش را نابود می کند. نیرو های حریف هرگز نمی توانند آن را از پای در آوردند و هیچکس نمی تواند جلوی او را بگیرد. او منجر به نابودی دیوار ها با خسارت  X40 می شود و تمام منطقه را در بر می گیرد. هزینه ی بدست آوردن چنین انفجار عظیمی 55000 اکسیر تیره است.

سوپر وال بریکر (Super Wall Breaker) در ورژن 2020 کلش اف کلنز

سوپر جاینت

سوپر جاینت دوست داشتنی ورژن 2020 کلش اف کلنز نیرویی به درد بخور و جنگنده است که تمامی بنا های روبرویش را تخریب می کند. آن ها صدمات جبران ناپذیری را به دیوار ها وارد می کنند و می توانند به سرعت آن ها را متلاشی کنند. آن ها برای دفاع از دهکده شما هم بسیار مناسب هستند و می توانید به عنوان نیروی دفاعی از آن ها استفاده کنید. سرعت حرکت آن ها 12 است و می توانید آن ها را با 60000 اکسیر تیره به تیم تان ملحق کنید.

امیدواریم از این آپدیت بهاری کلش اف کلنز (ورژن 2020 کلش اف کلنز) و ویژگی های عالی آن لذت ببرید. برای مشاهده تازه ترن اخبار بازی های روز در دنیا می توانید به بخش اخبار بازی در سایت ایموجو مراجعه کنید و از آن ها اطلاع یابید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

33 نظرات
  1. نادیا می گوید

    من ورژن اسنیکی گوبلین رو میخواستم ولی هر کاری کردم برام نصب نشد و همش اخطار میداد و مجبور شدم ورژن دیگه شو دانلود کنم شما نمیدونید چرا اخطار میداد؟؟

  2. نیما تجری می گوید

    سلام وقت بخیر میخوام بلیط طلایی کلش رو بخرم چقد زمان میبره فعال کنید؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر سفارشات در حالت عادی زیر نیم ساعت و در حالت سریع زیر 15 دقیقه انجام میشه
      https://iranmojo.com/

  3. سراب می گوید

    برای کلش باید با سوپرسل ایدی وارد بشید خب کد میفرسته باید بدم بهتون ؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر بله کارشناسان ما با شما تماس حواهند گرفت

  4. کینگ می گوید

    سلام ایا برای کلش میشه گیف کارت خرید؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر برای بازی کلش گیفت کارت جدا نداریم شما میتونید با توجه به دستگاهتون گیفت کارت ایتونز و یا گوگل پلی خریداری کنید

  5. سلطانی می گوید

    سلام من میخوام بسته سازنده کلش اف کلنز رو بخرم باید کدوم محصول را انتخاب کنم ؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر شما پک ویژه رو ثبت سفارش کنید و در قسمت یادداشت محصول اسم پکی که مد نظرتونه رو بنویسید

  6. زاهدی می گوید

    سلام من دیروز تو یکی از کلن های تاپ بودم بعد با من بدرفتاری کردن من جوابشون رو دادم اومدم بیرون بعد دوساعت اومدم وارد اکانتم بشم زد شما تحریم شده اید بعد من رو سرور ایتالیا بودم متوجه نمیشم چیه ولی یه چیزی انگار زده دو روز دیگه وارد شوید لطفا راهنمایی کنید

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر احتمالا آنها شما را ریپورت کرده اند که حرف بدی زده اید! … شما بعد از 2 روز یا همانی که نوشته می تونید وارد شوید.

  7. سروشی می گوید

    سلام وقت شما بخیر اکانت من در حالت مهمان بوده است و اکنون حذف شده است آیا می توانم آن را بازگردانی کنم؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر اکانتی که ذخیره نشده باشد و روی حالت مهمان باشد، پس از حذف شدن قابلیت بازگردانی ندارد و شما نمی توانید از پیشرفت های خود در آن محافظت کنید. بنابراین راهی برای بازگردانی اکانت حذف شده در حالت مهمان وجود ندارد. حتما اکانت خود را روی یکی از شبکه های اجتماعی موجود در بازی ذخیره کنید.

  8. برهانی می گوید

    سلام ببخشید من وقتی روی کانکت کیلیک میکنم صفحه هنوز قرمزه چیکار کنم ؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر برای اینکارکافیه چند بار روی دکمه Connect کلیک کنید سپس اگر مجدد قرمز بود ولی با پیام خوش امد گوییمواجه شدید یکبار از بازی خارج شوید و مجدد وارد بازی شوید حال دکمه کانکت باید سبز شده باشد و Connected نوشته شده باشد

  9. ابوالفضلی می گوید

    سلام وقت بخیر – من کلش اف کلنز نصب کردم ولی هر کاری میکنم بازی باز نمیشه؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر به احتمال زیاد مشکل از سرعت اینترنت شما است با اینترنت سیم کارت یا 3G تست کنید یا ADSL.

  10. حسینی می گوید

    سلام دوستم ومیخاد کلشو تو کامپیوتر بازی کنه مشکلی نداره

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر بله! ولی این را حتما اول بخوانید، سازنده بازی این کار را ممنوع اعلام کرده و گفته در صورت شناسایی بازیکنانی که از کامپیوتر استفاده می‌کنند اکانت آنها بن خواهد شد

  11. احمدی می گوید

    سلام وقت بخیر جم باکس چیست؟چه زمانی به وجود می آید؟ جم باکس یا جعبه جم در بازی کلش اف کلنز به صورت یک جعبه زیبا طراحی شده است که درون این جعبه مقداری جم یا الماس موجود است

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر برای دریافت جم باکس های بیشتر باید در زودترین زمان ممکن جم باکس نقشه خودتون رو بردارید تا زمان دریافت جم باکس بعدی شما به هم نخوره

  12. کمالی می گوید

    سلام وقت بخیر میخوام کارگرم بیرون از کلبه در حالت خوابیده قرار بگیره چیکار کنم ؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر 1) ابتدا اطمینان پیدا کنید کارگر مشغول کار نیست و درون کلبه خوابیده است!!2) کلبه‌ی کارگر را انتخاب کرده و آن را جابجا کنید و به محلی که امکان قرار دادن آن نیست و ناحیه‌ی زیر آن قرمز رنگ است ببرید!!3) در همین حال، دکمه‌ی چیدن بیس یا Layout Editor را لمس نمایید!!4) Edit Layout را لمس کنید!5) دکمه‌‌ی Cancel را لمس کنید و سپس دکمه‌ی ضربدر را لمس کنید تا به محیط بازی بازگردید!!

  13. احدنیا می گوید

    سلام وقتتون بخیر به سوپرسل ایدی چند تا جیمیل میتونیم بدیم؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام فقط به هراکانت سوپرسل ایدی یک جیمیل میتونی ذخیره کنی

  14. محمد می گوید

    سلام من حس میکنم اکانتم هک شده باید چیکارش کنم😭😭😭😭

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر تنها راهتون فقط پیام دادن به پشتیبانی سوپرسل هست هیچ راه دیگه ای نداره
      به فارسی هم میتونید پیام بدین

  15. کفاش می گوید

    سلام آیا میشه کلش رو درون کامپوتر نصب کرد؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر بله. باید ابتدا یک شبیه ساز اندروید (مثل بلواستکس) نصب کنید و سپس بازی را در آن اجرا کنید. اما دقت داشته باشید در اپدیت های جدید بازی اگر بازیتونو روی شبیه ساز اجرا کنید احتمال بن شدن اکانتتون از طرف سوپرسل هست . ما اینکار رو به شما توضیه نمیکنیم

  16. داوودنژاد می گوید

    سلام ببخشید من کلش رو توی نکس نصب کردم چطوری زوم کنم ؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر ctrl + اسکرول موس رو به سمت جلو ببرید

  17. رضا می گوید

    سلام. اگه بازی کلشم رو به لپ تاپ انتقال بدم میتوانم هم از گوشی تلفن و هم از لپ تاپ بازی کنم؟ البته نه همزمان

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام جناب مشکلی نیست میتونید اینکاررو انجام بدین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.