AD

کاراکتر Midas در Fortnite بالاخره باز می‌گردد

Midas بالاخره به Fortnite باز می‌گردد
1 20

پس از هفته‌ها شایعات و درز اطلاعات، Epic  تایید کرد که کاراکتر Midas در Fortnite بالاخره باز می‌گردد، میداس یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های اصلی که از Chapter 2, Season 2 دیده نشده است، هفته آینده به Fortnite باز می‌گردد.

به همان اندازه که ما عاشق دیدن همه همکاری‌ها و کراس اوورهای عجیب و غریبی هستیم که به Fortnite می‌آیند مانند Peter Griffin و Solid Snake، زمانی که Chapter یا Season جدید تصمیم می‌گیرد بیشتر روی شخصیت‌های اصلی تمرکز کند نیز بسیار خوب است. این دقیقاً همان چیزی است که تا به حال در Chapter 5، Season 2 دیده‌ایم، که تاکنون فقط Korra را به عنوان یک شخصیت مهمان داشته است و به جز اینFortnite  خدایان یونانی را در کانون توجه قرار داده است. همچنین شاید بخواهید بدانید در فصل 2 فورتنایت کپچر 5 کجا می‌توان Olympus Chestها و Underworld Chest ها را پیدا کرد.

از زمان انتشار Chapter 5، Seasons 2، شایعات زیادی در مورد بازگشت میداس به فورتنایت وجود دارد و صحت این شایعات به تازگی تایید شده است.

در حساب رسمی توییتر Fortnite، تصویری به اشتراک گذاشته شد که میداس (با طراحی جدید) را نشان می‌دهد که اسلحه‌ای را در هوا نگه داشته و از دری به سمت نور سبز می‌رود (احتمالاً نمایانگر منطقه Underworld در نقشه است). کپشن مربوط آن چیزی است که همه ما امیدوار بودیم: میداس برمی گردد.

پس از اعلام توئیتر رسمی Fortnite، ShiinaBR  یک اینسایدر قابل اعتماد تصویری از بخش اخبار را ازFortnite  به اشتراک گذاشت که تأیید می‌کند که Midas قرار است در 19 مارس، بازگردد. این تصویر به سادگی می‌گوید “میداس برمی گردد” و طراحی جدید، او را در شنل با تاج طلایی نشان می‌دهد.

البته این تمام چیزی نیست که در 19 مارس ارائه می‌شود، زیرا این تصویر همچنین آیتم اسطوره‌ای Chain of Hades را نشان می‌دهد که در اولین season عرضه شد. ShiinaBR همچنین پیشنهاد می‌کند که Floor is Lava Limited Mode نیز در همان روزی که میداس به Fortnite باز می‌گردد عرضه می‌شود، بنابراین به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی بسیار قابل توجهی ارائه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. علی می گوید

    من زیاد این کارکتر رو دوست ندارم ولی توضیحات تون خوب بود ممنون از شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.