AD

واکنش Elder Scrolls Online به هنرمندی که می‌گوید طرح‌های او را در بازی کپی کرده‌اند!

0 164

واکنش توسعه‌دهندگان بازی Elder Scrolls Online نسبت به یک هنرمند طرفدار که می‌گوید ZeniMax طرح‌های خود را در بازی “کپی پیست” کرده دلگرم‌کننده است. شرکت ZeniMax به دنبال ادعای این فرد می‌گوید:

” ما با این هنرمند در تماس هستیم و با او کار خواهیم کرد تا مطمئن شویم که یک راه‌حل مناسب وجود دارد.”

شخصی به نام Relan Daevath طی یک پست اعلام کرده که از دیدن هنری که خودش سه سال پیش به اشتراک گذاشته در یکی از فروشگاه‌های بازی Elder Scrolls Online شوکه شده است! در این بازی برای خرید این هنر از پول واقعی استفاده می‌شود، به همین دلیل شکایت این فرد به Reddit انتقال داده شد. درنهایت یک تصویر مقایسه‌ای منتشر شد که نشان می‌دهد بدون شک این هنر، بدون هیچ تغییری کپی شده است.

این شخص چنین اعلام کرده است:” من می‌دانم که تمام حقوق شخصیت‌ها متعلق به Zenimax و… است. اما استفاده از فن آرت شخصی از طریق کپی پیست، بدون اطلاع نویسنده خیلی خوب نیست، اگر از من می‌پرسیدند از چنین ارزیابی از کارم خوشحال می‌شدم، اما حالا… .”

یک روز پس از آنکه این هنرمند در توییتر از ZeniMax Online شکایت کرد. توسعه‌دهنده این بازی با او تماس گرفت و اعلام کرد که آنها در حال کار برروی یک راه‌حل هستند. Daevath هم تایید کرد که از استودیو آنها تماس دریافت کرده است.

در توییتی که از حساب رسمی توییتر Elder Scrolls  منتشر شد، آمده است که: “ما از وضعیت ESO Fan Artist آگاه هستیم. هرگز قصد ما این نبوده که هنرهای طرفدارمان را بدون اجازه از آنها استفاده کنیم. ما با این هنرمند در تماس هستیم و با او کار خواهیم کرد تا مطمئن شویم که یک راه حل مناسب وجود دارد.”

این بسیار ناامیدکننده است که بدون اجازه از اثر یک هنرمند دیگر استفاده شود، اما با مشاهده واکنش ZeniMax Online نسبت به این قضیه و تلاش افراد این تیم برای حل این وضعیت، می‌توان نسبت به این داستان دلگرم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.