AD

قیمت خرید نمایشگر لمسی 86 اینچ

قیمت خرید نمایشگر لمسی 86 اینچ
0 1,031

احتمالا شما هم با بر این باور هستید که اگر در عصر حاضر، جایی که تعاملات اجتماعی و تجاری به واسطه فناوری‌های روز و پیشرفته انجام می‌پذیرند، نتوانیم با اصول ابتدایی تکنولوژی همراه باشیم، شکاف عمیقی را در روابط خود احساس خواهیم کرد. در حالی که نامه‌های مجازی جایگزین پاکت‌های نامه سنتی شده‌اند، جدید‌ترین خبرها از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شوند و تقریبا به هر محتوایی می‌توان از طریق اینترنت دسترسی پیدا کرد، کسانی که فاقد مهارت‌ها و ابزار‌های هوشمند قرن بیست و یکم هستند، در میان کورس رقابت‌های کاری و آموزشی جایی ندارند. این یک نگرانی بزرگ، به ویژه برای مدیران و تصمیم‌گیرندگان حوزه آموزش خواهد بود، زیرا آن‌ها به خوبی می‌دانند که دانش‌آموزان امروز سرنوشت بازار کار آینده را رقم می‌زنند. دقیقا به همین دلیل، بخش بزرگی از آموزشگاه‌های کشورهای پیشرفته‌تر مدارس و دانشگاه‌های خود را به پنل‌های تعاملی بزرگی مانند 86 اینچی و حتی بیشتر مجهز کرده‌اند. برای اینکه بتوانیم با این محصولات آشنایی بیشتری داشته باشیم و از تاثیر آن‌ها در محیط‌های درسی و تجاری مطلع شویم، کارشناسان ما در پرو استور مطالب زیر را تدارک دیده‌اند.

مانیتور لمسی چیست؟

همه با مفهوم نمایشگرها آشنا هستند، صفحه نمایش‌های رایانه‌ای که داده‌ها و اطلاعات پردازش شده توسط منابع مختلف را به تصویر می‌کشند و به عنوان یک دستگاه ورودی عمل می‌کنند. نمایشگرهای لمسی هم از این تعریف تبعیت می‌کنند، با این تفاوت که عملا احتیاج به صفحه کلید و موس را حذف کرده‌اند و توسط انگشت و قلم مخصوص رویداد‌ها را ثبت می‌کنند. بنابراین وجه تمایز سیستم‌های معمولی و مانیتورهای لمسی، امکان استفاده از انگشت بجای موس و کیبورد است. در واقع این قابلیت از طریق فناوری لمسی ممکن می‌شود که در انواع رایج: فناوری لمسی مقاومتی، خازنی و مادون قرمز ارائه شده است. تکنولوژی مقاومتی متشکل از یک صفحه یک لایه فلزی نازک می‌باشد رسانا و مقاوم بوده و با لمس آن، جریان الکتریکی برقرار می‌شود. قیمت نمایشگر لمسی که از فناوری مقاومتی استفاده می‌کند اغلب کم‌تر است و هم به قلم و هم به انگشت واکنش نشان می‌‌دهد. فناوری خازنی نوع دیگری است که صفحه آن از یک ماده با شارژ الکتریکی پوشانده شده و در صورت لمس، ظرفیت خازنی تغییر می‌کند. در‌نتیجه مختصات مکان مشخص شده و به سمت رایانه ارسال می‌گردد. این مانیتورها شفافیت فوق‌العاده‌ای دارند و گرد و غبار به آن‌ها صدمه نمی‌زند. بعضی از مانیتورها نیز از فناوری مادون قرمز استفاده می‌کنند که به مجموعه‌ای از دیودهای ساطع نور مجهز می‌باشد.

مانیتور لمسی چیست؟

نمایشگر تاچ اسکرین جی پلاس

اسمارت برد 86 اینچی gplus، یک صفحه نمایش لمسی فوق‌العاده است که در حوزه‌های مختلف آموزشی و تجاری کاربرد دارد. اگر مدیر و یا صاحب یک شرکت هستید، با خرید مانیتور تاچ در ایستگاه‌های کاری خود متوجه می‌شوید که روند موفقیت‌های شما چگونه با سرعت غیر‌قابل انتظاری افزایش می‌یابند. امروزه هر موسسات و کمپانی‌های تجاری از مزایای مانیتورهای لمسی به خوبی آگاه هستند. آن‌ها در عین حال که توجه و تمرکز مخاطبین را به خود جلب می‌کنند، بسیار منعطف هستند و در فضاهای مختلف از قبیل سالن‌های کنفرانس،اتاق‌های برنامه‌ریزی، بیمارستان‌ها، مشاور املاک، دفتر طراحی، کلاس‌های درس و حتی محیط‌های بیرونی قابل استفاده می‌باشند. اما برای اینکه بتوانند در محیط‌های گوناگون کارایی داشته باشند، رابط کاربری بسیار ساده و آسانی برای آن‌ها در‌ نظر گرفته شده است. این یعنی شما تنها با یک لمس انگشت، می‌توانید به جایی که می‌خواهید بروید، ضربه بزنید و با آبجکت‌های مختلف ارتباط برقرار کنید. و یا محیط‌های بیرونی قابل استفاده می‌باشند. به نوعی می‌توان آن‌ها را همه‌کاره دانست، ولی با توجه به اندازه بزرگ و قدرت عملکردی بالا، نقش موثری در آموزشگاه‌ها و مراکز آموزشی دارند. وضوح 4K این Interactive Touch Screen، رزولوشن 3840×2160 پیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و تصاویری کاملا خوانا بر روی صفحه به نمایش می‌گذارد. همچنین از یک پنل 4 لایه بهره‌گیری شده است تا در اثر گذشت زمان و با لمس‌های پی‌در‌پی دستگاه دچار آسیب نگردد.

تکنولوژی لمسی اینفرارد بکار رفته در این محصول باعث شده تا دستورات لمسی به راحتی اعمال شوند و شما با یک مانیتور پاسخ‌گو و سریع مواجه باشید. همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت همزمان تغییرات خود را بر روی صفحه اعمال کنند و زمینه فعالیت‌های مشترک و تعامل بیشتر را فراهم می‌آورد. ورودی‌ها و خروجی‌های متنوع تعبیه شده مانند: USB، پورت HDMI، خروجی VGA، درگاه SPDF و پورت شبکه، متصل کردن دستگاه‌های دیجیتالی شما را میسر می‌کنند و دیگر مجبور به تهیه مبدل‌ها نخواهید بود. بلندگوهای داخلی دستگاه هم که با قدرت 15 وات نیازهای صوتی شما را بر‌طرف می‌کنند، مانع از صرف هزینه‌های اضافی برای تهیه اسپیکر مجزا خواهند شد. امکان نصب ops، قابلیت اتصال وای‌فای از طریق دانگل مخصوص و نسبت تصویر 16:9، از ویژگی‌های دیگر خرید مانیتور لمسی جی پلاس می‌باشند. برای اطمینان از توان پردازشی نمایشگر هم، پردازنده 4 هسته‌ای mail (سرعت 1.5 گیگاهرتز)، پردازنده گرافیکی ARM G51، یک رم از نوع DDR4 و حافظه داخلی 16 گیگابایتی در‌نظر گرفته شده است.

مانیتور تاچ تعاملی ویوسونیک

IFP8650-E2 مانیتور 86 اینچی دیگری است که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم. این پنل تعاملی فوق‌العاده از نور پس‌زمینه LED استفاده می‌کند تا تصاویری روشن و شفاف را به نمایش بگذارد. نمایشگری با این ابعاد، بالطبع از سطح کیفی بالایی برخوردار خواهد بود تا جزئیات به شکل مناسبی منعکس شوند و هیچ‌گونه خللی در ارائه نمایش‌های با‌کیفیت دیده نشود. همینطور هم هست، وضوح 4k با رزولوشن 3840×2160 پیکسلی تصاویر شگفت‌انگیز و جذابی را فراهم می‌آورد که هر بیننده‌ای را مبهوت خود خواهد کرد. از آنجا که این محصولات عمدتا برای کاربردهای آموزشی و تجاری مورد بهره‌وری قرار می‌گیرند، جلب توجه یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نمایشگر لمسی 86 اینچ بشمار می‌رود.

مانیتور تاچ تعاملی ویوسونیک

در واقع وظیفه اصلی برد‌ هوشمند IFP8650-E2 در حوزه آموزش، معطوف کردن توجه مخاطبین و در‌نهایت بالا بردن همکاری و تعامل میان دانش‌آموزان است. تصور کنید یک صفحه بزرگ 86 اینچی در مقابل شما قرار دارد که عملکرد آن تا حد زیادی به تجهیزات الکترونیکی رایج شبیه است (مانند تلفن‌های هوشمندی که هر روز و به برای ساعت‌های طولانی در دستان شما قرار دارند). آيا هنوز هم ترجیح می‌دهید به جای کنجکاوی در محتوای به نمایش در‌آمده، حواس خود را به افکار دیگری معطوف کنید. مسلما چنین نخواهد بود، حتی کم‌توجه‌ترین شاگردان هم در برابر تصاویر روشن و نزدیک به واقعیت روی صفحه قادر به مقاومت نیستند. در واقع این مانیتور تاچ اسکرین به گونه‌ای طراحی شده است تا مخاطبان خود را درگیر کند و آن‌ها را به مشارکت بیشتر ترغیب نماید. صحبت از مشارکت بیشتر شد، گاهی اوقات وادار کردن حاضرین و یا دانش‌آموزان به بحث و تبادل نظر در خصوص فعالیت‌ها و وظایف، می‌تواند کاری دشوار و خسته‌کننده باشد.

اما با توجه به اینکه ظاهر پنل‌های تخت تعاملی به دستگاه‌های شخصی آن‌ها شباهت زیادی دارد، عملا این مبارزه راحت‌تر خواهد شد. از سوی دیگر، فناوری لمسی IR این نمایشگر از قابلیت مولتی تاچ پشتیبانی می‌کند. بنابراین اعضاء یک کنفرانس و یا دانش‌آموزان یک کلاس می‌توانند در کنار یکدیگر به بررسی و حل مسائل مختلف بپردازند و ایده‌های خود را به صفحه نمایش منتقل کنند. حاشیه نویسی کنند، یک مطلب را برجسته کنند و یا به صورت مشترک پروژه‌های خود را به پایان برسانند. از لحاظ توان عملیاتی هم تخته هوشمند لمسی IFP8650-E2 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پردازنده 4 هسته‌ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز، رم 2 گیگابایتی DDR4 و حافظه ذخیره‌سازی داخلی 16 گیگابایتی برای آن در‌نظر گرفته شده است. دو بلندگوی داخلی هم با توان 10 وات، وظیفه پخش سیگنال‌های صوتی را بر‌عهده دارند و پورت‌های متعددی همچون: HDMI، USB، VGA، DISPLAYPORT، کامپوزیت و LAN، برقراری ارتباط میان دستگاه و تجهیزات مختلف را امکان‌پذیر می‌کنند. زمان پاسخگویی 8 میلی‌ثانیه، استفاده از سیستم عامل اندروید 8، امکان نصب ماژول او پی اس، دانگل وای‌فای و همچنین امکان لمس 20 نقطه همزمان، از دیگر مشخصات نمایشگر 86 اینچی VIEWSONIC IFP8650-E2 می‌باشند.

بهترین مانیتور لمسی در پرو استور

مصرف‌کنندگان تنها کاربران صفحات لمسی نیستند. امروزه بخش‌های متعدد صنعتی، تجاری و حوزه‌های آموزشی (از فروشگاه‌های کوچک تا رستوران‌ها و شرکت‌های تولیدی و دانشگاه‌ها)، به پنل‌های تعاملی روی آورده‌اند. با این حساب، دیر یا زود باید این نمایشگر تاچ 86 اینچ مدرن را به محل کار خود بیاورید. چرا‌ که آن‌ها دقیق‌تر هستند، امور را سریع‌تر انجام می‌دهند، با هر محیطی سازگارند و نقش پر‌رنگی در جلب توجه مخاطبان ایفاء می‌کنند. در حالی که عملکرد مانیتورهای سنتی به صفحه کلید و موس وابسته می‌باشد، این تجهیزات پیشرفته از آن‌ها بی‌نیاز هستند و در‌نتیجه فضای کمتری را اشغال می‌کنند. در عین حال نیاز به کاغذ را کاهش می‌دهند و علاوه‌بر کمک به حفظ محیط زیست، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شوند. در اهداف تجاری و اداری، افزایش کارایی و بهره‌وری بیشتر را به ارمغان می‌آورند و در اماکن آموزشی، بستر یادگیری و پیشرفت دانش‌آموزان را فراهم می‌کنند. مانیتورهای تعاملی، نه‌تنها فرصت‌های بیشتری را برای ارتقای سطح آموزش ایجاد می‌کنند بلکه، به مدرسان و معلمان کمک می‌کنند تا بهترین بازدهی را از ساعات آموزشی خود دریافت نمایند. جهت کسب جزئیات بیشتر در خصوص نمایشگرهای 86 اینچی لمسی و یا اطلاع از مشخصات دقیق‌تر می‌توانید با همکاران فروش ما در پرواستور با شماره 021-52472000 ارتباط برقرار کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.