AD

قیمت بالای بازی Donkey Kong Country Returns

قیمت بالای بازی Donkey Kong Country Returns
0 8

قیمت بالای بازی Donkey Kong Country Returns در نینتندو باعث ناراحتی کاربران این بازی و انتقاد آنها شد.

هفته گذشته در Nintendo Direct، اعلام شد که Donkey Kong Country Returns در اوایل سال 2025 راهی نینتندو سوییچ خواهد شد. این خبر خوبی برای طرفداران نینتندو است که تمایل به محتوای بیشتر Donkey Kong دارند، اما نکته‌ای که این خبر خوب را تحت تاثیر قرار می‌دهد این است که وقتی Donkey Kong Country Returns HD در 16 ژانویه 2025 منتشر شود، قیمت آن 59.99 دلار خواهد بود.

قیمت Donkey Kong Country Returns

اما با وجود این که 59.99 دلار و 69.99 دلار به قیمت استاندارد بازی‌های مدرن تبدیل شده‌اند، مهم است که توجه داشته باشید که Donkey Kong Country Returns در سال 2010 منتشر شده است و در حالی که نسخه HD شامل سطوح پورت 3DS است، اما هنوز یک بازی قدیمی با عمری بیش از یک دهه است. همانطور که انتظار می‌رفت، طرفداران برای پرداخت قیمت‌های بالاتر برای یک ریمیک کمتر مشتاق هستند.

 

طرفداران نینتندو آرزو می‌کنند که Donkey Kong Country Return HD ارزان تر باشد

این اولین باری نیست که نینتندو برای یک پورت هزینه جدید دریافت می‌کند. در واقع، نینتندو تمایل زیادی به انجام این کار دارد. تایتل‌هایی مانند Pikmin 3 Deluxe، انتشار مجدد Pokken Tournament و Mario Kart 8 Delux، همگی با این رنج قیمتی عرضه شده‌اند.

زمانی که بازی Metroid Prime Remastered در سال گذشته کمرنگ شد، با قیمت متوسط ​​39.99 دلار فروخته شد. به عبارت دیگر، نینتندو این قابلیت را دارد که کمتر هزینه بگیرد، اما این کار را نمی‌کند و طرفداران به حق ناراحت هستند. یکی از کاربران نوشت: آنها دوست دارند قیمت کامل برای بازی‌های قدیمی دریافت کنند. طرفداران، طبق معمول، دسته دسته برای خرید آن خواهند آمد.

یکی دیگر از کاربران اظهار داشت: من مشتاقانه منتظر این بازی بودم، اما پرداخت 60 دلار برای ان سخت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.