AD

عذرخواهی توسعه دهندگان بازی Wayfinder از بازیکنان

0 244

اکشن فانتزی رنگارنگ MMO Wayfinder، جدیدترین بازی استودیوی Airship Syndicate و ناشر  Digital Extremes به دلیل حجم زیاد باعث ایجاد مشکلات سرور و طولانی شدن زمان انتظار برای علاقه‌مندان به بازی شده است. این نسخه Early Access است که 20 دلار قیمت دارد و بازی کامل که قرار است تا شش ماه دیگر عرضه شود، رایگان خواهد بود.

Airship Syndicate گفت که تعداد بازیکنان بیشتری را در هر دقیقه آپ‌تایم نسبت به بازی‌های بتا در روز می‌بیند و سیستم صف موجود بلافاصله از کار می‌افتد. بازیکنان صف‌های چند ساعته را گزارش می‌کنند که با تلاش‌های اتصال ناموفق و ریست به پایان می‌رسد و همچنین بعد از انتظار در آن صف‌ها فقط چند دقیقه بازی می‌کنند و قطع می شوند.

سایر بازیکنان در مورد از دست دادن آیتم‌های Founder’s Pack پریمیوم، و همچنین قیمت‌گذاری ناعادلانه روی آیتم‌های درون بازی نسبت به اندازه currency pack های درون بازی شکایت کردند. به طور کلی، این چند روز برای توسعه دهندگان یا طرفداران این اکشن RPG روزهای خوبی نبوده است. در زمان انتشارWayfinder  نزدیک به 9000 بازبینی در Steam دارد و تنها 30٪ از آنها مثبت هستند.

توسعه دهنده و ناشر این بازی می گوید: روز بدی بود. کلمه دیگری برای گفتن وجود ندارد. برای افرادی که بسته های Founder’s Packs را خریداری کردند و نتوانستند بازی کنند، بد بود و برای ما بد بود که دیدیم بازیکنان پس از اعتماد به ما قادر به ورود به بازی نیستند.

Early Access یک مکالمه بین استودیو بازی و جامعه بازیکنان است که به ساخت بازی کمک می کند. ما از ابتدا گفتیم که با جامعه شفاف و باز خواهیم بود. اکنون بازیکنانی داریم که پول خود را به ما می‌سپارند و ما در ارائه بازی ضعیف عمل کرده ایم.

ناشر این بازی Digital Extremes گفت: ما عذرخواهی می کنیم؛ می دانیم که بازیکنان انتظارات زیادی از زیرساخت های DE در چنین لحظاتی دارند و در این مورد ما به عنوان ناشر کوتاهی کردیم.

این مورد برای Airship Syndicate که به واسطه بازی اکشن در دهه گذشته در سری Darksiders  محبوب شده است، ضربه سختی باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.