AD

همه مواردی که باید در مورد به روزرسانی 1.1 فصل 16 PUBG Mobile و توسعه آن بدانید

0 522

در پست قبلی در مورد تاریخ پایان فصل آخر پابجی موبایل صحبت کردیم، اما اکنون می خواهیم در مورد موارد فصل جدید پابجی موبایل صحبت کنیم. توسعه دهندگان بازی، فصل 16 بازی پابجی موبایل را منتشر کرده اند و تغییرات بسیاری را در بازی انجام دادند. حال، ما می خواهیم جزئیات مربوط به موارد اصلی به روز رسانی 1.1 را برای شما طرفداران پابجی شرح دهیم.

نسخه 1.1 فصل 16 پابجی موبایل با معرفی یک حالت جدید به نام Metro Royale و همچنین چند روش تنظیم، گیم پلی و بسیاری از ویژگی های دیگر حدود یک هفته پیش در سرور های جهانی فعال شده است. با این حال بیشتر توجهات روی محورعملکرد نصب سبک و محدودیت های سرور می گذرد. مدت زیادی نمی گذرد که توسعه دهندگان فصل جدید پابجی موبایل با نمایش فیلمی از بروزرسانی جدید خود، هواداران را در جریان گذاشتند. در ادامه این مطلب می خواهیم در مورد نحوه به روز رسانی پابجی موبایل نسخه 1.1 فصل 16 و خلاصه مطلبی برای ورود به سیستم بازی صحبت کنیم، پس با سایت ایموجو همراه باشید.

محدودیت بوجود آمده در به روز رسانی جدید پابجی موبایل

بعد از شروع فصل 16 پابجی موبایل، این تغییر به وجود می آید که بازیکنان از نظر تغییر سرور های مورد نظر محدود می شوند. این یکی از مهم ترین تغییرات درون به روز رسانی نسخه جدید است و عملکرد Switch Server به صفحه تنظیمات سیستم منتقل شده است. پس از ایجاد تغییر در مورد سخت افزار، باید 60 روز صبر کنید تا دوباره بتوانید دسترسی به آن را پیدا کنید. این موارد در نسخه جدید یعنی ورژن 1.1 پابجی موبایل قرار می گیرند. محدودیت در تغییر سرور پابجی موبایل به بازیکنان این امکان را می دهد تا در مناطق خود قوی تر شوند سپس با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازند. فصل جدید پابجی موبایل با وجود تغییرات بنیادی و زیاد باز هم می تواند بازیکنان را به سمت خود جذب کند.

فصل 16 پابجی موبایل
فصل 16 پابجی موبایل

تغییرات مختلف در شروع فصل 16 پابجی موبایل

با شروع فصل 16 پابجی موبایل در روز های گذشته بازیکنان باید تصمیم بگیرند که در کدام سرور می خواهند برای ادامه فصل بازی کنند. کسانی که نتوانند مناطق خود را تأیید کنند در منطقه فصل قبل بازی خود را شروع می کنند. اگر می خواهید با بازیکنانی در سرورهای مختلف تیم شوید، کل تیم در سرور میزبان لابی ایجاد می کنند. همچنین، کلیه امتیاز ها، ردیف ها و رتبه های جدول رده بندی تنها در منطقه انتخاب شده برای بازیکنان قابل کسب کردن هستند. محدودیت در تغییر سرور پابجی موبایل همزمان با آخرین به روز رسانی در بازی فعال می شود.

فصل 16 پابجی موبایل
فصل 16 پابجی موبایل

عملکرد نصب سبک پابجی موبایل

نکته مهم در به روز رسانی نسخه 1.1 پابجی موبایل عملکرد نصب سبک بودن در آن است. این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا اندازه پابجی موبایل را که باعث نگرانی تعداد قابل توجهی از بازیکنان شده بود، کنترل کند. اکنون، فایل بازی در فروشگاه گوگل پلی به 610 مگابایت کاهش یافته است. با این قابلیت در فصل جدید پابجی موبایل بسیاری از بازیکنان می توانند روی حجم دانلود های خود کنترل بیشتری داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد نصب سبک در فصل 16 پابجی موبایل فیلمی که در یوتیوب قرار داده شده است را مشاهده کنید.

فصل 16 پابجی موبایل
فصل 16 پابجی موبایل

از شروع فصل 16 پابجی موبایل، بازیکنان می توانند فایل های مربوط به منابع مورد نیاز جدول دانلود را در منوی تنظیمات بارگیری یا حذف کنند. علاوه بر این، یک ویژگی حذف هوشمند نیز قرار داده شده است که به کاربران توصیه می کند منابعی را که از اهمیت زیادی برخوردار نیستند را حذف کنند. همچنین دانلود بسته های خاص بازی به بازیکنان جوایزی می دهد. این عملکرد نصب سبک پابجی موبایل باعث شده که حجم کمتری را برای دانلود بازی مصرف کنید.

شما برای ما از فصل 16 پابجی موبایل بنویسید

فصل 16 پابجی موبایل را در این مطلب از سایت ایموجو مورد بررسی قرار دادیم. می توانید هر گونه سوال خود را در مورد بازی های موبایلی با کارشناسان ایموجو به اشتراک بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. همچنین می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. برای  یادگیری ترقندهای بازی پابجی با ما در بخش ترفند بازی همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.