AD

تاریخ انتشار Foamstars بازی ماهانه پلی استیشن پلاس اعلام شد

0 186

تاریخ انتشار Foamstars بازی ماهانه پلی‌استیشن پلاس اعلام شد. بر اساس این خبر بازی Foamstars در 6 فوریه برای پلی‌استیشن 4 و 5 برای مشترین و همچنین کسانی که تازه اقدام به خرید اکانت می‌کنند عرضه می‌شود.

در مورد خود بازی باید گفت که بازی Foamstars یک بازی آنلاین و شوتر آنلاین چند نفره 4 در مقابل 4 از اسکوئر انیکس است که در آن بازیکنان نقش Fomastars با کلاس‌ها و توانایی‌های مختلف را برای شرکت در یک بازی به نام Foamsmash بر عهده می‌گیرند. به جای شلیک ساده به حریف، هدف این است که آنها را با فوم کافی بپوشانید تا بتوانید با لگد زدن آنها را از مسابقه خارج کنید. فوم همچنین با ایجاد hill‌های قابل عبور و دیوارهای دفاعی، چیدمان عرصه را تغییر می‌دهد و می‌توانید از میان فوم خود سریعتر از فوم حریف خود عبور کنید. این بازی از زمان رونمایی، مقایسه@های مثبتی را با Splatoon داشته است.

ناشر Square Enix برنامه‌هایی برای پشتیبانی از بازی با به‌روزرسانی‌های فصلی به مدت یک سال از جمله شخصیت‌ها، نقشه‌ها و حالت‌های جدید دارد. این season pass  برای هر سیزن حدود 5.99 دلار هزینه دارد. در زمان راه‌اندازی، سه مود PvP وجود خواهد داشت. مود استاندارد Happy Bath Survival وجود دارد. Smash the Star بازیکنان را تشویق می‌کند تا به دنبال موفق ترین بازیکن تیم مقابل بروند. اگر شما آن بازیکن هستید، از مزایای چند بونس مانند سلامتی بیشتر و توانایی ایجاد دمیج (آسیب) بیشتر برخوردار خواهید بود و در پارتی Rubber Duck، تیم شما باید از یک rubber duck غول پیکر برای پیشروی به هدف تیم خود بالا برود.

 

در کنار حالت‌های رقابتی چند نفره، تجربیات تک نفره و کوآپ نیز وجود دارد. یک مود ماموریتی برای محافظت از Bath Vegas (شهر خیالی که Foamstars در آن رخ می‌دهد) در برابر امواج “Bubble Beasties” وجود دارد. قهرمانان Foamstar همچنین در این مود‌ها چت و گفتگو خواهند کرد تا شخصیت خود را برجسته کنند. چالش‌های فصلی، هفتگی یا هر زمان، نیز در همه مودها قابل انجام خواهد بود.

Foamstars برای مشترکین ماهانه PlayStation Plus در دسترس خواهد بود تا آن را بین 6 فوریه تا 4 مارس به کتابخانه خود اضافه کنند. قیمت بازی به صورت مستقل 29.99 دلار خواهد بود.

تریلر بازی Foamstars

play-sharp-fill
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.