AD

بازی DragonSpear: Myu آماده برای انتشار جهانی

بازی DragonSpear: Myu آماده برای انتشار جهانی
0 14

شرکت توسعه دهنده بازی‌های ویدئویی Game2gather، از بازی DragonSpear: Myu  (که هیچ ارتباطی با Baldur’s Gate: Siege of Dragonspear ندارد) رونمایی کرده است که قرار است در سطح جهانی برای پلتفرم‌های iOS و اندروید عرضه شود. این بازی یک idle RPG با یک کاراکتر اصلی است و قابلیت سفارشی سازی بسیار زیادی دارد.

داستان بازی  DragonSpear: Myu

در منطقه کره‌ای گانگنام (Gangnam) شما در نقش Myu هستید؛ یک شکارچی که یک جفت قیچی غول پیکر را در دست دارد و هنگامی که یک شکاف از ابعاد دیگر باز شده است، به دنیای ما افتاده است. شما باید کنترل Myu را به دست بگیرید و برای نجات جهان بجنگید و با مبارزه با هیولاها و انسان‌هایی با خوی و خصلت هیولایی به خانه خود در Paldion متصل می‌شوید.

بازیDragonSpear: Myu  همچنین به داشتن ترکیبی از اکشن‌های  idle RPG و همچنین نبردهای کامل کنترل‌شده توسط بازیکن می‌بالد. شما می‌توانید کنترل Myu را در زمان‌هایی با اکتان بالا به دست بگیرید تا موقعیت او را هدایت کنید، یا فقط بنشینید و به تماشای اکشن بپردازید.

سفارشی سازی بازی DragonSpear: Myu

شما همچنین این شانس را خواهید داشت که Myu را با انواع لباس‌ها و لوازم جانبی سفارشی کنید و شکارچی خود را واقعاً متمایز کنید. همچنین ما در ایموجو به معرفی بازی برای پلتفرم های مختلف پرداخته ایم که می‌توانید بازی برای پلتفرم های مختلف در این قسمت بررسی کنید.

 

دانلود بازی DragonSpear: Myu برای اندروید

دانلود بازی DragonSpear: Myu برای ios

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.