AD

انتشار پچ جدید بازی The Lord of the Rings: Gollum و شایعه اتمام این بازی

0 128

حماسه فاجعه بار بازی The Lord of the Rings: Gollum اثر استودیو Daedalic ممکن است سرانجام به پایان برسد. یادداشت‌های پچ برای یک به‌روزرسانی بزرگ که هفته گذشته منتشر شد، با یادداشتی پایان می‌یابد که کاملاً نشان می‌دهد استودیو آن را تمام شده می‌خواند.

Gollum تقریباً از همان ابتدا در وضعیت نامطمئنی قرار داشت، زیرا گیمرها می‌پرسیدند چرا کسی باید بخواهد در وهله اول نقش Tolkien شرور را بر عهده بگیرد. انتشار برنامه ریزی شده 2021 جای خود را به سال 2022 و سپس 2023 داد و به برخی مشکلات جدی در توسعه اشاره کرد و در حالی که امیدوار بودیم که بازی همه ما را با یک عملکرد خوب غافلگیر کند، اما متاسفانه اینطور نبود. ما در بررسی خود به آن امتیاز نسبتاً بالایی 64 درصد دادیم و گفتیم که با وجود تمام ایراداتش، Gollum یک ماجراجویی بسیار زیبا و عجیب و غریب است، اما در حال حاضر امتیاز بررسی 39 را در Metacritic دارد. امتیاز کاربران در Steam اکثرا منفی است.

این بازی به اندازه کافی بد بود که Daedalic به سرعت عذرخواهی کرد و گفت: عمیقاً متأسف است که این بازی انتظاراتی را که ما برای خودمان یا جامعه اختصاص داده شده خود تعیین کرده بودیم برآورده نکرد. همچنین اعلام کرد که متعهد به انتشار به‌روزرسانی‌هایی است که به شما این امکان را می‌دهد تا از حداکثر پتانسیل بازی لذت ببرید.

بیانیه Daedalic مستقیماً به یک سؤال واضح منجر شد: دقیقاً حداکثر پتانسیل Gollum چیست؟ واقعیت این است که مشکلات فنی واقعاً تنها بخشی از مشکل هستند که قابل رفع می‌باشند اما مسئله بزرگ‌تر این است که کاربران بازی را دوست ندارند.

به‌روزرسانی 2.2 شامل طیف گسترده‌ای از رفع اشکال و بهبود عملکرد است، اما با پیام بسیار کوتاهی از سوی توسعه‌دهندگان بازی به پایان می‌رسد که به نظر می‌رسد نوعی «خداحافظ و موفق باشید» است.

Daedalic نوشت: از شکیبایی همه بازیکنان متشکرم. ما صمیمانه امیدواریم که این تغییرات به شما کمک کند از The Lord of the Rings: Gollum لذت ببرید.

واکنش زیادی نسبت به اعلام پچ در Steam وجود ندارد، اما تعداد کمی از پاسخ‌هایی که پست شده‌اند به طور کلی بسیار خوش‌بینانه هستند و تعدادی از پست‌ها Daedalic را تشویق می‌کنند تا به کار روی این بازی ادامه دهد. Daedalic همچنین اخیراً اعلام کرد که در پی شکست The Lord of the Rings: Gollum، بخش توسعه داخلی خود را حذف کرده و به جای آن بر بخش انتشارات خود تمرکز خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.