AD

افزایش تعداد بازیکنان بازی Battlefield 2042 در Steam

افزایش تعداد بازیکنان بازی Battlefield 2042 در Steam
0 231

Battlefield 2042 نسبت به زمانی که برای اولین بار منتشر شد یعنی تقریباً دو سال پیش، بازیکنان بیشتری در Steam دارد.

طبق نمودارهای استیم، در 15 اکتبر، Battlefield 2042 با بیش از 101000 بازیکن، رکورد بازیکن همزمان خود را در استیم شکست و از 100590 بازیکن در زمان راه اندازی بازی عبور کرد. سپس، در 16 اکتبر، دوباره این رکورد شکسته شد و این آمار به 103000 بازیکن همزمان رسید.

شاید یکی از دلایل افزایش تعداد بازیکنان این باشد که بازی Battlefield 2042 در آخر هفته برای دانلود و بازی بر روی رایانه شخصی و کنسول‌ها رایگان بود و در حال حاضر نیز با تخفیف‌های زیادی همراه است. در Steam، این بازی در حال حاضر با قیمت کمتر از 10 دلار قابل خریداری است، در حالی که در کنسول‌ها می‌توان آن را با قیمت 21 دلار خریداری کرد.علاوه بر این Battlefield 2042  از طریق EA Play و Game Pass Ultimate قابل بازی است، به‌ویژه ورود این بازی به Game Pass در سال گذشته، لحظه‌ای مهمی برای توسعه‌دهندگان بود، زیرا تیم می‌دانست که کار هجوم زیادی از بازیکنان جدید را به همراه خواهد داشت. تعداد بازیکنان Battlefield 2042 در کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی خارج از Steam در حال حاضر مشخص نیست.

شاید یکی از دلایل افزایش تعداد بازیکنان جدیدBattlefield 2042  در استیم آخر هفته رایگان باشد دلایل دیگری نیز وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به آپدیت‌های این بازی اشاره کرد؛  این بازی شاهد انتشار آپدیت فصل 6 خود در 10 اکتبر بود که یک نقشه جدید، چندین سلاح و گجت جدید اضافه کرد و بهبودهایی در هدف گیری و کنترل وسیله نقلیه ایجاد کرد.

این فقط آخرین مورد از تعداد زیادی به‌روزرسانی است که این بازی تا به اکنون دریافت کرده است و تقریباً همه چیز مربوط به آخرین نسخه در مجموعه داستانی تیراندازی DICE را بهبود می‌بخشد. نقشه‌های Battlefield 2042 در زمان راه‌اندازی به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند، اما به‌آرامی هرکدام در دو سال پس از انتشار اولیه‌شان بازسازی شدند. سلاح‌ها و هدف‌گیری کاملاً متعادل شده‌اند و بازی حتی اکنون دارای یک سیستم کلاسی است.

EA و DICE در حال حاضر در حال کار بر روی نسخه بعدی Battlefield هستند. چندین بازی جدید Battlefield در دست ساخت هستند. استودیوی جدید Marcus Lehto در حال کار بر روی عنوانی تک نفره با محوریت کمپین Battlefield است، در حالی که استودیوهایی مانند DICE و Ripple Effect روی تجربیات چند نفره Battlefield متمرکز هستند. یک بازی برنامه ریزی شده برای موبایل Battlefield در اوایل سال جاری به طور ناگهانی لغو شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.