AD

آغاز تست بتا باز برای بازی Mecharashi برای اندروید، ios و کامپیوتر

آغاز تست بتا باز برای بازی Mecharashi
0 4,018

بازی‌های RPG علمی تخیلی در حال افزایش هستند و اکنون بازی Mecharashi که Ganglan نیز نامیده می‌شود، به این فهرست اضافه شده است و آزمایش بتای باز را برای پلتفرم‌های اندروید، iOS و رایانه شخصی آغاز کرده است.

Mecharashi یک بازی استراتژیک علمی تخیلی است که توسط BlackJack Studio ساخته شده است و با عناوینی مانند Dream Simulator  و Heaven and Earth Tribulation: The Return of the Dark City شناخته می‌شود. در این بازی بازیکنان یک تیم مزدور به نام Cheetah Logistics را کنترل می‌کنند و با دختر مرموزی به نام “Tan” شریک می‌شوند تا یک توطئه جهانی را کشف کنند.

گیم پلی اصلی، مکانیک‌های شطرنج جنگ را با تم‌های مکانیکی ترکیب می‌کند. شما به عنوان فرمانده عمل می‌کنید و در طول نبردها تصمیمات استراتژیک می‌گیرید. همچنین می‌توانید قبل از جنگ، مکانیزم‌ها را سفارشی کنید؛ سفارشی کردن می‌تواند در مورد تنه، دست‌ها، پاها و سلاح‌های آن‌ها باشد که به ارائه ترکیبی منحصربه‌فرد از تصمیم‌گیری در میدان جنگ و انتخاب‌های استراتژیک کمک می‌کند.

جلوه‌های بصری در این بازی درجه یک هستند و به نظر می‌رسد داستان با صحنه‌های کوتاه توضیح داده می‌شود. در این بازی یک رویکرد از بالا به پایین (top-dow) در دوربین داریم، که گاهی اوقات در هنگام حملات خاص یا مواردی از این قبیل، به نمای نزدیک تر تغییر می‌کند. هر زمان که بازیکن بخواهد، چندین سبک حمله در دسترس است و یک عنصر استراتژی را به ترکیب اضافه می‌شود.

بازیکنان اکنون می‌توانند در آزمایش بتای باز Mecharashi در چندین پلتفرم شرکت کنند.

از 7 دسامبر 2023، آزمایش‌های بتای باز Mecharashi برای پلتفرم‌های اندروید و iOS در کنار Pc آغاز شده است. برای بازیکنان iOS، از طریق App Store قابل دسترسی است. برای دانلود نسخه Pc و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازی می‌توانید به وب سایت رسمی این بازی مراجعه کنید.

قبل از نصب، مطمئن شوید که دستگاه Android شما حداقل شرایط لازم را دارد، از جمله پردازنده Snapdragon 480/Snapdragon 690/Kirin 980، اندروید 7.0 یا بالاتر، 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی و حداقل 10 گیگابایت فضای در دسترس. برای دستگاه‌های iOS، مطمئن شوید که آیفون 8 پلاس یا جدیدتر با iOS 12.0.0 یا جدیدتر باشد.

با این حال، ورود به سیستم فقط از طریق حساب Zilong امکان پذیر است، که با استفاده از شماره تلفن همراه، WeChat، QQ  یا Weibo  ثبت شده است، که همگی محدود به چین هستند. به نظر می‌رسد هیچ گزینه‌ای برای زبان انگلیسی وجود ندارد، حتی اگر توسعه دهنده به نسخه بتای باز اشاره کرده باشد. بنابراین، ما باید منتظر جزئیات انتشار جهانی باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.