AD

نقد و بررسی بازی موبایلی Darkrise

4 1,742

سازندگان و طراحان بازی‌های ویدیویی، همواره به دنبال این هستند تا با ارئه‌ی بازی‌هایی با ویژگی‌های جدید و جذاب مخاطبان خود را شگفت زده کنند. در این مقاله که با عنوان نقد و بررسی بازی موبایلی Darkrise یا زاده‌ی تاریکی برای شما عزیزان حاضر کرده‌ایم، به معرفی این بازی محبوب و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت. پس در ادامه ما را همراهی کنید.

انواع پلتفرم‌ها برای اجرای بازی‌های ویدیویی

حتما شما نیز با انواع پلتفرم‌هایی که برای اجرای انواع بازی‌های ویدیویی استفاده می‌شوند، آشنایی دارید. در گذشته بیشتر از کامپیوتر و کنسول‌های بازی برای اجرای این گونه بازی‌ها استفاده می‌شد. با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس قرار گرفتن گوشی‌های موبایل، سازندگان بازی‌ها بر آن شدند، تا از این پلتفرم نیز برای اجرای بازی‌های خود استفاده کنند. این ایده بسیار ناب بود. زیرا با گسترش استفاده از تلفن‌های همراه برای تمامی افراد از جوان تا پیر، مخاطب آن‌ها می‌توانست به سرعت روند افزایشی پیدا کند.
بنابراین آن‌ها شروع به طراحی بازی‌هایی کردند که بتوان روی گوشی‌های موبایل نیز آن‌ها را به اجرا درآورد. باید گفت که بازی‌های مناسب برای گوشی‌های موبایل در ابتدا عملکرد مناسبی نداشتند اما به سرعت و با پیشرفت سیستم عامل موبایل‌ها این مورد تغییر پیدا کرد. به گونه‌ای که گوشی‌های موبایل امروزه به یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای اجرای بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است. حتی برخی از بازی‌ها تنها برای این پلتفرم طراحی شده است و اگر شما تمایل به امتحان آن‌ها داشته باشید باید حتما از گوشی موبایل خود استفاده کنید.

چرا استفاده از گوشی موبایل برای اجرای بازی‌های ویدیویی مورد استقبال واقع شد؟

بر خلاف کامپیوتر و کنسول‌های بازی، دسترسی به گوشی موبایل در هر زمان و مکانی برای افراد راحت‌تر است. همین موضوع باعث شد تا افراد در زمان‌های مختلفی که در انتظار به سر می‌برند به راحتی با بازی‌های موجود در گوشی موبایل خود را سرگرم کرده تا زمان، ساده‌تر برای آن‌ها بگذرد. به همین علت بازی‌های موبایل به سرعت در میان مردم محبوب شد و طیف وسیعی از مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند.

معرفی بازی Darkrise

بازی موبایلی Darkriseحالا که با اهمیت بازی‌های ویدیویی مناسب برای موبایل آشنا شدید، نوبت به معرفی بازی جذاب و هیجان‌انگیز Darkrise می‌رسد. این بازی توسط شرکت Roika و برای سیستم عامل اندروید طراحی و ارائه شده است. بازی به صورت آفلاین انجام می‌شود و توانسته امتیاز 4.1 از 5 را از کاربران دریافت کند که امتیاز بالایی برای یک بازی محسوب می‌شود.
این بازی به صورت اختصاصی برای گوشی‌های موبایل طراحی شده است. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که به بازی‌های اکشن و نقش آفرینی علاقه دارید، توصیه می‌کنیم حتما این بازی را نصب کرده و از انجام آن لذت ببرید.
Darkrise ویژگی‌هایی دارد که به سادگی می‌تواند شما را مجذوب خود کرده تا ساعت‌ها به انجام آن مشغول باشید. روند بازی خط داستانی درگیر کننده داشته که شما با پیش رفتن در مراحل آن به کامل شدن داستان کمک می‌کنید.

خط داستانی و موضوع بازی Darkrise چیست؟ 

برای آشنایی بهتر با فضای بازی، بهتر است داستان آن را بدانید. این بازی در سرزمینی به نام  Broken Isles جریان دارد. در ابتدا مردم این سرزمین به خوبی در کنار هم زندگی می‌کنند؛ تا اینکه گروهی از افراد دست به شورش علیه پادشاه زده و قیام می‌کنند. این نیروهای شورشی برای شکست دادن پادشاه با نیروهای اهریمنی و شیطانی همکاری می‌کنند. همین موضوع موجب می‌شود تا سرزمین  Broken Isles دچار یک جنگ داخلی شود. این جنگ تمامی ساکنان در آزار بوده و مردم از ترس نیروهای شیطانی جرئت بیرون آمدن و مبارزه با آن‌ها را ندارند. حالا در این نقطه نقش شما آغاز می‌شود.
شما باید به عنوان یک قهرمان وارد جریان بازی شوید و با نیروهای دشمن و اهریمنی مبارزه کنید تا سرزمین را از چنگال آن‌ها نجات دهید. اگر شجاعت کافی برای این مبارزه را دارید، زمان آن رسیده که وظیفه‌ی خود را در این سرزمین به انجام برسانید.

نقش شما در بازی Darkrise

Darkriseپیش‌تر بیان شد که شما نقش یک قهرمان را برای مبارزه در این سرزمین بر عهده خواهید داشت. اما تنوع نقش برای شما ایجاد شده است تا بتوانید بر اساس علاقه و تمایل خود هر یک از نقش‌ها را انتخاب کرده و به مبارزه بپردازید. جادوگران، کمانداران و شوالیه‌ها انتخاب‌های شما در جریان این بازی می‌توانند باشند. هر مورد را انتخاب کنید می‌توانید از قابلیت‌ها و توانایی آن بهره ببرید. البته که توانایی هر کدام با دیگری متفاوت است و شما باید با توجه به تمایل خود هر کدام را انتخاب کنید. با انتخاب هر کدام متوجه این تفاوت‌ها خواهید شد و انتخاب برای شما راحت‌تر خواهد بود.
گیم پلی Darkrise مانند دیگر بازی‌های نقش آفرینی طراحی شده است. در ابتدا شما توانایی‌های اندکی دارید که با پیش رفتن در جریان بازی می‌توانید قابلیت‌های جدید را آنلاک کرده و مورد استفاده قرار دهید. برخی از موارد موجود در بازی با کمک سکه‌ها و الماس‌هایی که به دست می‌آورید قابل خریداری هستند. این سکه و الماس‌ها با تکمیل ماموریت‌ها و حتی در حین بازی به شما منتقل می‌شود. برای مثال وقتی دشمنان را شکست می‌دهید و یا برخی از جعبه‌ها را پیدا کرده و می‌شکنید به شما به عنوان پاداش سکه یا الماس داده می‌شود.
همچون سایر بازی‌ها شما با استفاده از این سکه و الماس‌ها می‌توانید خود را تقویت کرده و برای شخصیت خود سپر، زره، سلاح و تجهیزات بخرید. یا روند جان‌بخشی را تسریع ببخشید.

دشمنان شما در بازی Darkrise چه قابلیت‌هایی دارند؟ 

دشمنان شما در این بازی نیز کاملا غیر قابل پیش‌بینی هستند. آن‌ها یا در مقابل شما ظاهر می‌شوند و یا از پورتال‌هایی به صورت رندوم وارد صحنه خواهند شد. قابلیت‌های هر کدام کاملا منحصربه‌فرد است و می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. به همین علت جذابیت بازی به نحو مناسبی حفظ خواهد شد.
درست مانند شما که می‌توانید شخصیت‌هایی با قابلیت‌های متنوع داشته باشید، دشمنان شما نیز از این قابلیت برخوردار خواهند بود.

طراحی فضای بازی Darkrise 

بازی موبایلی Darkriseاز آن‌جایی که این بازی برای موبایل طراحی شده است، تمامی مواردی که باید در آن استفاده کنید با تعریف دکمه‌های مجازی در سمت چپ و راست وجود دارد. شما با استفاده از این دکمه‌ها می‌توانید به اطراف حرکت کنید، بپرید و به دشمنانتان حمله کنید. فراموش نکنید که مواردی در بازی هست که به تعداد محدود در اختیار شما قرار می‌گیرند. شما با فشار دادن دکمه‌ی مخصوص می‌توانید تعداد زیادی از دشمنان را شکست دهید و فضای بیشتری در لحظه به دست آورید. برای موفقیت در بازی باید از این موارد در صورت لزوم و هوشمندانه بهره ببرید.
شما در این بازی باید مدام حرکت کنید تا دشمنانی که به سمت شما هجوم می‌آورند را نابود کنید. مسیر بازی مطابق با انتخاب‌هایی که شما انجام می‌دهید پیش می‌رود و می‌تواند متفاوت باشد.
بازی دارای گرافیک دوبعدی و جلوه‌های بصری بی‌نظیری است که می‌تواند از جمله نقاط قوت آن محسوب شود. همچنین جلوه‌های صوتی و موسیقی مناسبی دارد که در نهایت یک بازی با کیفیت را برای گیمر به نمایش می‌گذارد. به طوری که کاربران از انجام آن خسته نمی‌شوند.
در قسمت بالای بازی سه نوار برای شما نشان داده می‌شود. این سه نوار به ترتیب از بالا میزان عمر، میزان مانا و سطح شما را در بازی نمایش می‌دهند.
میزان عمر و سلامت شما، با هر مبارزه و یا جراحت کاهش می‌یابد. در صورتی که بتوانید استراحت کنید این نوار دوباره پر می‌شود. برخی از معجون‌ها نیز وجود دارند که می‌توانید به کمک آن‌ها سلامت خود را سریع‌تر بازیابید. نوار دوم یا خط مانا به ندرت دچار کاهش می‌شود. با انجام هر مبارزه دوباره کاملا پر خواهد شد. نوار سوم نیز با پیش رفتن در بازی و بالاتر رفتن سطح شما پر می‌شود.

روند بازی برای شخصیت اصلی 

همان‌طور که بیان شد، با پیشرفت در بازی، سطح شما بالاتر خواهد رفت و برخی از لوازم برای شما آنلاک می‌شوند. به تدریج کاراکتر صاحب زره، کلاه خود، سپر و سلاح می‌شود در هر مرحله کارایی آن‌ها نیز بالاتر می‌رود. فراموش نکنید که امکان کشته شدن شما در این بازی وجود دارد. با هر بار کشته شدن میزان قدرت این موارد نیز کاهش پیدا می‌کند. بنابراین باید تلاش کنید تا بی جهت در جریان بازی کشته نشوید. تا حد امکان زنده بمانید!
بازی Darkrise یک بازی کاملا مستقل است اما با این وجود مستقل بودن آن موجب نشده که در موارد دیگر بد عمل کرده باشد. بلکه به عنوان یک بازی مستقل بسیار تحسین برانگیز ظاهر شده است.

جمع‌بندی 

در این مقاله که با عنوان نقد و بررسی بازی موبایلی Darkrise برای شما عزیزان ارائه کردیم، به معرفی کامل این بازی و ویژگی‌های آن اشاره کردیم. بازی به صورت اکشن نقش آفرینی طراحی شده است و اگر به این دسته از بازی‌ها علاقه دارید، بازی موبایلی Darkrise می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.
خط داستانی و گیم پلی جذاب از نقاط قوت بازی محسوب شده و همچنین در گرافیک و جلوه‌های صوتی بسیار قوی عمل کرده است. این بازی برای سیستم عامل اندروید ساخته شده است و می‌توانید با استفاده از لینک زیر بازی را به صورت مستقیم از گوگل پلی دانلود کنید و از انجام آن لذت ببرید. شما می توانید هر گونه سوال خود را در مورد بازی های موبایلی با کارشناسان ایموجو به اشتراک بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

لینک دانلود: بازی موبایلی Darkrise

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 نظرات
  1. کارگر می گوید

    سلام یکی از ویژگی های بازی این که میتونید شخصی سازی کنید و یه کلاس مرد و دو کلاس زن داره و این به نظرم خیلی خوبه

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر ممنون از نظر شما دوست گرامی

  2. جلالی می گوید

    سلام وقت بخیر من گرافیک بازی کمی پایین ولی بازی خوبیه

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر ممنون از نظر شما دوست عزیز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.